eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławwywóz i zagospodarowanie osadu z Wrocławskiej Oczyszczalni Ścieków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 44045

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: wywóz i zagospodarowanie osadu z Wrocławskiej Oczyszczalni Ścieków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Tomasz Kamiński, ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3409500, fax 071 3723720, e-mail: ri-przetargi@mpwik.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpwik.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka prawa handlowego; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz i zagospodarowanie osadu z Wrocławskiej Oczyszczalni Ścieków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, wywozie i zagospodarowa-niu ustabilizowanego komunalnego osadu ściekowego - przefermentowanego, po odwod-nieniu mechanicznym na prasach filtracyjnych, higienizowanego wapnem palonym, o uwodnieniu w granicach 75-85% (odpad o kodzie 190805) z Wrocławskiej Oczyszczalni Ścieków, w łącznej ilości około 42.000 Mg osadu w okresie 12 miesięcy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.23.40 - Usługi wywozu osadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa: 2300000 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 25000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wniesienie wadium o wartości 25.000 zł w formach określonych w art. 45 Ustawy. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi się wykazać należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat (tj. 2003 r., 2004 r. i 2005 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o takim samym profilu, jak przed-miot zamówienia tj. wywozu i zagospodarowania osadu ściekowego w ilości co najmniej 80 Mg osadu na dobę przez minimalny okres 6 miesięcy wykonanych na rzecz oczyszczalni ścieków. 3. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w szczególności Wykonawca powinien zło-żyć dokumenty, zgodnie z rozdz. III pkt 2, 9 i 10 SIWZ, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia w zakresie transportu odpadów oraz odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 4. Posiadanie ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie: transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 27.04.01 (Dz.U. nr 62 poz. 628 ze zmianami). 5. Posiadanie ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub uniesz-kodliwiania odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 27.04.01 (Dz.U. nr 62 poz. 628 ze zmianami). 6. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi się wykazać posiadaniem środków finansowych lub zdol-ności kredytowej w kwocie nie mniejszej, niż 50.000 zł. 7. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Metoda zero-jedynkowa (spełnia/nie spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wskazujący osoby upoważnione do działania w imieniu i na rzecz Wykonawcy (każdego ze wspólników spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie wydane przez właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwier-dzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie wydane przez właściwy Urząd Skarbowy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat (tj. 2003 r. , 2004 r. i 2005 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o takim samym profilu jak przedmiot zamówienia tj. wywozu i zagospodarowania osadu ściekowego w ilości co najmniej 80 Mg osadu na dobę przez minimalny okres 6 miesięcy wykonanych na rzecz oczyszczalni ścieków z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje - min. 1 szt.), sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ.). Ważne co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 27.04.01 (Dz.U. nr 62 poz. 628 ze zmianami). Ważne co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 usta-wy o odpadach z dnia 27.04.01 (Dz.U. nr 62 poz. 628 ze zmianami). Oświadczenie o posiadaniu dostępu do instalacji zdolnej unieszkodliwić lub odzyskać wymie-nioną w przedmiocie zamówienia masę odpadu. Wykaz taboru samochodowego, którym dysponuje Wykonawca, umożliwiającego wykonanie usługi, tj. minimum trzech ciągników samochodowych i pięciu naczep o ładowności minimum 25 ton. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, wystawiona nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca wysokość posia-danych środków finansowych lub zdolność kredytową, w kwocie nie mniejszej niż 50.000 zł. Dowód wpłacenia wadium (zaleca się, aby na dowodzie wpłacenia wadium zamieścić informację o tym, jakiego przetargu wadium dotyczy). (Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień rozdz. VIII SIWZ.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego - świetlica nad pompownią centralną, Wrocław, ul. Na Grobli 14/16.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.