eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoWykonywanie szacunków nieruchomości gruntowych, budowlanych i lokalowych dla Urzędu Gminy Kłodzko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Kłodzko: Wykonywanie szacunków nieruchomości gruntowych, budowlanych i lokalowych dla Urzędu Gminy Kłodzko.
Numer ogłoszenia: 440530 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kłodzko , ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 6474100, faks 074 6474103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodzko.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie szacunków nieruchomości gruntowych, budowlanych i lokalowych dla Urzędu Gminy Kłodzko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nw prac: wycenę pojedynczego lokalu mieszkalnego, wycenę pojedynczego lokalu użytkowego, wycenę do 4 lokali mieszkalnych w budynku, wycenę powyżej 4 lokali mieszkalnych w budynku, wyceną lokali do adaptacji, wycenę udziału w nieruchomości budowlanej zabudowanej budynkami mieszkalnymi, budynkami gospodarczymi wraz z gruntem, wycenę działki budowlanej, wycenę gruntu rolnego, wycenę drzewostanu na działce, wycenę nieruchomości budowlanej zabudowanej budynkiem użytkowym lub gospodarczym, przeszacowanie wartości dot. w/w, wyliczenie nakładów poniesionych przez najemcę, wycenę nieruchomości przed zmianą planu zagospodarowania przestrzennego i po zmianie planu w celu ustalenia wzrostu wartości nieruchomości (do naliczenia (renty planistycznej), wycena nieruchomości do naliczenia opłat adiacenckich związanych z budową urządzeń infrastruktury technicznej i w związku z podziałem nieruchomości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, iż nie są wykluczeni na podstawie art. 24, oraz że spełniają wymogi określone w art.22.ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U.z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. .zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. - uprawnienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.klodzko.pl,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłodzko, ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko pokój nr 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodzko, ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko pokój nr 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 11.02.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.