Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Cieszyn: Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych dla potrzeb Zakładu Karnego w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 440554 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Cieszynie , ul. Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8513220, 8513270, faks 033 8511755.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-katowice/zaklad-karny-cieszyn
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych dla potrzeb Zakładu Karnego w Cieszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa różnych produktów spożywczych - wg Wspólnego Słownika Zamówień główny przedmiot: kod CPV 15000000-8 - żywność, napoje tytoń i produkty pokrewne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w następującym asortymencie i ilościach: A. Część I Kod CPV - 158 00000-6 Różne produkty spożywcze. L.p. Nazwa j.m. Ilość 1. Makaron niegotowany kg. 2500,00 2. Barszcz biały w proszku kg. 150,00 3. Żurek w proszku kg. 150,00 4. Pieczarkowa w proszku kg. 150,00 5. Ogonowa w proszku kg. 150,00 6. Majonez kg. 30,00 7. Musztarda kg. 400,00 8. Cukier kg. 7300,00 9. Cukier kostka kg. 10,00 10. Miód sztuczny kg. 70,00 11. Kawa zbożowa kg. 300,00 12. Sól spożywcza kg. 1900,00 13. Herbata kg. 350,00 14. Herbata ex. kg. 3,00 15. Maggi litr 1100,00 16. Bulion w proszku kg. 70,00 17. Przyprawa typu Jarzynka lub równoważna kg. 50,00 18. Ocet litr 200,00 19. Kwasek cytrynowy kg. 10,00 20. Pieprz ziołowy kg. 70,00 21. Papryka słodka kg. 35,00 22. Majeranek kg. 35,00 23. Kminek kg. 10,00 24. Liść laurowy kg. 12,00 25. Ziele angielskie kg. 12,00 26. Cynamon kg. 6,00 MAKARON NIEGOTOWANY Skład: semolina, jaja, mąka, woda, różne rodzaje ( nitki, świderki, kolanka), opakowanie od 5 do 10kg/sztuka ŻUREK Skład: mąka żytnia, mąka ryżowa, sól, tłuszcz roślinny, cukier, cebula, przyprawy, regulator kwasowości - kwasek cytrynowy, maltodekstyna, aromat, opakowanie do 10 kg/sztuka ZUPA OGONOWA Skład: mąka pszenna, skrobia ziemniaczana, sól, proszek pomidorowy ( 6 % ), cukier, substancje wzmacniające smak i zapach ( glutaminian sodu ), sojowy hydrolizat białkowy, warzywa suszone ( 1,5 %), suszony ekstrakt drożdżowy, przyprawy, aromat, regulator kwasowości - kwas cytrynowy, barwnik ( karmel E 150 c), pietruszka liść susz, opakowanie do 10kg/sztuka BARSZCZ BIAŁY Skład: mąka pszenna ( 46 % ), mąka żytnia ( 15 % ), sól, mleko odtłuszczone w proszku ( 10 % ), cebula susz ( 3 % ), substancja wzmacniająca smak i zapach E 621, regulator kwasowości E 330, czosnek ( 2 % ), przyprawy, opakowanie do 10 kg/sztuka ZUPA PIECZARKOWA Skład: mąka pszenna, skrobia ziemniaczana, maltodekstryna, tłuszcz roślinny utwardzony, cukier, laktoza, substancja wzmacniająca smak i aromat - glutaminian sodu, pieczarka płatek ( 1 % ), cebula suszona, białka mleka, suszony koncentrat pieczarkowy ( 0,5 % ), aromat, barwnik - karmel E 150 c, opakowanie do 10kg/sztuka MAJONEZ Skład: olej roślinny, żółtka jaj, woda, ocet, cukier, musztarda, sól, 80% tłuszczu. opakowanie do 1kg/sztuka MUSZTARDA Skład: gorczyca, woda, ocet, cukier, sól, przyprawy, aromaty smakowe opakowanie od 0.9 do1,5kg/sztuka MIÓD SZTUCZNY Skład: cukier, woda, regulator kwasowości, kwasek cytrynowy, aromat miodowy, Opakowanie jednostkowe od 380 do 410g/sztuka KAWA ZBOŻOWA Skład: żyto, jęczmień, cykoria, burak, opakowanie od 1do 10kg/sztuka PRZYPRAWA W PŁYNIE Skład: woda, hydrolizatory białkowe, ekstrakty drożdżowe, sól, ocet, cukier, karmel, naturalne dodatki smakowe, substancja wzmacniająca smak i zapach E 621, E 635, opakowanie od 1do 3ltr/szuka OCET Skład: ocet spirytusowy retyfikowany 10 %, opakowanie od 0.5 do 1ltr/sztuka ROSÓŁ - BULION Skład: sól, maltodekstryna, skrobia ziemniaczana, cukier, substancja wzmacniająca smak i zapach - glutaminian sodu, tłuszcz roślinny utwardzony, warzywa suszone 2,5 %, barwnik E 100 aromat 0,3 %, pakowane od 1do 5 kg/sztuka PRZYPRAWA DO POTRAW typu JARZYNKA lub równoważna Skład: sól, warzywa suszone ( 15 % ), cukier, substancja wzmacniająca smak i zapach - glutaminian sodu, skrobia kukurydziana, barwnik - ryboflawina , pakowane od 1do 3 kg/sztuka CUKIER- PN-A-74850- pakowane od 1 do 30 kg/sztuka HERBATA GRANULOWANA- PN-ISO 3720- pakowane do 30 kg/sztuka PIEPRZ ZIOŁOWY- PN-A-86952- pakowane od 1do 5kg/sztuka KWASEK CYTRYNOWY- PN-81/A-79734- pakowane do 1kg/sztuka MAJERANEK- PN-A-86958- pakowane do 1kg/sztuka KMINEK- PN-A-86953- pakowane do 1kg/sztuka PAPRYKA SŁODKA- PN-A-86955- pakowane do 1kg/sztuka SÓL SPOŻYWCZA-pakowana do 25kg CYNAMON- pakowany od 0.5 do 1 kg/sztuka LIŚĆ LAUROWY- pakowany od 0,5 do 2kg/sztuka ZIELE ANGIELSKIE -pakowane od 0,5 do 1 kg/sztuka HERBATA EKSPRESOWA- pakowana od 100 do 1000 sztuk paczka CUKIER KOSTKA- opakowanie jednostkowe 1 kg Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.1200 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw: 1 raz w miesiącu. Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia dla poszczególnych asortymentów towaru powinien wynosić 30 dni od dnia dostawy. B. Część II Kod CPV- 15331150-3 Przetworzone jadalne części warzyw strączkowych. L.p. Nazwa j.m. Ilość 1. Granulat sojowy kg. 150,00 2. Kotlet sojowy Kg. 60,00 3. Kostka sojowa kg. 300,00 GRANULAT SOJOWY -opakowanie do 15 kg KOSTKA SOJOWA - opakowanie do 15 kg KOTLET SOJOWY - opakowanie do 20 kg Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.12 00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw: 1 raz w miesiącu. Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia powinien wynosić 30 dni od dnia dostawy. C. Część III Kod CPV - 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych. L.p. Nazwa j.m. Ilość 1. Mąka kg. 3500,00 2. Kasza manna Kg. 500,00 3. Kasza mazurska kg. 1500,00 4. Kasza kukurydziana kg. 500,00 5. Płatki Owsiane kg. 500,00 6. Ryż kg. 2500,00 7. Mąka ziemniaczana kg. 130,00 MĄKA pszenna typ 500 PN-A-74022 opakowanie do 30 kg KASZA MANNA PN-88/A-74036 opakowanie do 30kg KASZA MAZURSKA średnia PN-87/A-74203 opakowanie do 30 kg KASZA KUKURYDZIANA PN-A-74205 opakowanie do 30 kg PŁATKI OWSIANE PN-82/A-74037 opakowanie do 30 kg RYŻ ŁUSKANY PN-ISO 7301 opakowanie do 30 kg MĄKA ZIEMNIACZANA PN-93/A-74710 opakowanie do 2 kg Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.12 00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw: 1 raz w miesiącu Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia powinien wynosić 30 dni od dnia dostawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.33.11.50-3, 15.60.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: 1. osób powołanych do reprezentacji stron; 2. zmiany wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy; 3. wynikającym z zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Cieszynie, ul. B. Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Cieszynie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV - 158 00000-6 Różne produkty spożywcze. L.p. Nazwa j.m. Ilość 1. Makaron niegotowany kg. 2500,00 2. Barszcz biały w proszku kg. 150,00 3. Żurek w proszku kg. 150,00 4. Pieczarkowa w proszku kg. 150,00 5. Ogonowa w proszku kg. 150,00 6. Majonez kg. 30,00 7. Musztarda kg. 400,00 8. Cukier kg. 7300,00 9. Cukier kostka kg. 10,00 10. Miód sztuczny kg. 70,00 11. Kawa zbożowa kg. 300,00 12. Sól spożywcza kg. 1900,00 13. Herbata kg. 350,00 14. Herbata ex. kg. 3,00 15. Maggi litr 1100,00 16. Bulion w proszku kg. 70,00 17. Przyprawa typu Jarzynka lub równoważna kg. 50,00 18. Ocet litr 200,00 19. Kwasek cytrynowy kg. 10,00 20. Pieprz ziołowy kg. 70,00 21. Papryka słodka kg. 35,00 22. Majeranek kg. 35,00 23. Kminek kg. 10,00 24. Liść laurowy kg. 12,00 25. Ziele angielskie kg. 12,00 26. Cynamon kg. 6,00 Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.1200 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw: 1 raz w miesiącu. Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia dla poszczególnych asortymentów towaru powinien wynosić 30 dni od dnia dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV- 15331150-3 Przetworzone jadalne części warzyw strączkowych. L.p. Nazwa j.m. Ilość 1. Granulat sojowy kg. 150,00 2. Kotlet sojowy Kg. 60,00 3. Kostka sojowa kg. 300,00 Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.12 00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw: 1 raz w miesiącu. Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia powinien wynosić 30 dni od dnia dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.50-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV - 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych. L.p. Nazwa j.m. Ilość 1. Mąka kg. 3500,00 2. Kasza manna Kg. 500,00 3. Kasza mazurska kg. 1500,00 4. Kasza kukurydziana kg. 500,00 5. Płatki Owsiane kg. 500,00 6. Ryż kg. 2500,00 7. Mąka ziemniaczana kg. 130,00 Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.12 00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw: 1 raz w miesiącu Podana ilość asortymentów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego powodu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia powinien wynosić 30 dni od dnia dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- MONITOROWANIE SYSTEMÓW ALARMOWYCH (ANTYWŁAMANIOWYCH I PPOŻ) WRAZ Z KONSERWACJĄ SYSTEMÓW ALARMOWYCH (ANTYWŁAMANIOWYCH I PPOŻ) I GRUPĄ INTERWENCYJNĄ ORAZ OCHRONA FIZYCZNA NA 202 5 ROK
- Dostawa fabrycznie nowego fortepianu koncertowego krótkiego z pokrowcem
- Dostawa produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych dla Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej
- Usługa wsparcia posprzedażowego dla infrastruktury sprzętowej klastra wysokiej dostępności w Starostwie Powiatowym w Cieszynie.
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.