Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i dostawa soli drogowej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., do kontaktów: Katarzyna Bębeńca, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8362317, 6322533, fax 022 8364916, e-mail: wzmpo@poczta.internetdst.pl, www.mpo.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa soli drogowej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa soli drogowej przeznaczonej do likwidacji śliskości zimowej w ilości 22.000 ton z zastrzeżeniem możliwości zmniejszenia do 17000 ton. Parametry dostarczonej soli: - zawartość chlorku sodu minimum 90%, - zawartość antyzbrylacza minimum 40 mg/kg, - ziarnistość jednorodna o frakcji 1 - 6 mm. Dostarczana sól (NaCl) powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na potrzeby Zamawiającego magazynu buforowego soli drogowej w ilości min. 1.000 ton. W przypadku wykorzystania całości lub części soli zmagazynowanej w magazynie buforowym Wykonawca ma obowiązek uzupełnienia wielkości magazynu do stanu wyjściowego (min. 1.000 ton) w terminie do 24 godzin. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. - Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia bez podatku od towarów i usług (VAT) - powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20350,00 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 3% wartości całkowitej przedstawionej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności częściowe za faktycznie zrealizowaną dostawę dokonywane będą na konto Wykonawcy, w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego wystawionej po podpisaniu protokołu odbioru jakościowo-ilościowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy, 2. Wykonawca musi posiadać magazyn buforowy soli na potrzeby Zamawiającego w ilości min. 1.000 ton. 3. Wykonawca lub podwykonawca w zakresie transportu musi posiadać licencję na wykonanie transportu w zakresie proponowanego sposobu dostawy (dotyczy wszystkich rodzajów transportu jakie będą wykorzystywane do realizacji zamówienia). 4. Wykonawca lub podwykonawca w zakresie transportu musi posiadać środki transportu drogowego umożliwiające przewiezienie min. 150 ton soli drogowej w ciągu jednej doby. 5. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował minimum jedną dostawę (umowę) soli drogowej przeznaczonej na potrzeby likwidacji śliskości zimowej w ilości min. 17.000 ton wraz z dokumentami od zamawiającego, które potwierdzą należyte wykonanie umowy. 6. Wykonawca jeśli nie jest podmiotem produkującym sól przeznaczoną do likwidacji śliskości zimowej, musi posiadać umowę z producentem soli ważną co najmniej od dnia złożenia wniosku w ramach niniejszego postępowania do dnia 31 marca 2006r. 7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako konsorcjum. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (pełnomocnictwo winno być załączone do wniosku w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub urzędowo), - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków (dokumenty wymienione W Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. § 1 ust. 1 pkt. 1,4,5,6 ), - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie; (dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1 ppkt 1 lit. d-h oraz pkt III.2.1.3), - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 8. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 9. Forma składanych dokumentów. a) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). c) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. d) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub urzędowo. e) Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. f) Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 10. Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i otrzymają najwyższą ilość punktów w rankingu, zgodnie z zasadami przyznawania punktacji opisanej poniżej. 11. Sposób oceny wniosków: a) Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał zamawiający (pod rygorem odrzucenia wniosku) b) Zgodnie z zasadami opisanymi poniżej: Sposób oceny warunku dotyczący posiadania magazynu buforowego odbywać się będzie zgodnie z poniższym wzorem: Wmob/Wmon x 100% x 10 pkt. gdzie: Wmob - wielkość magazynu buforowego na potrzeby zamawiającego we wniosku badanym Wmon - wielkość magazynu buforowego na potrzeby zamawiającego o największej pojemności spośród wszystkich ocenianych wniosków Sposób oceny warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy: punktacja przyznawana będzie zgodnie z poniższymi zasadami: za każdą dostawę wymienioną w wykazie dostaw będzie przyznana następująca ilość punktów: dostawa 17.000 ton - 0 pkt. dostawa pomiędzy 17.001 ton do 20.000 ton - 5 pkt. dostawa powyżej 20.000 ton 10 pkt. Pozostałe warunki, oświadczenia i dokumenty przedstawione w pkt. III.2.1ppkt. 1., w pkt III.2.1.1 ppkt. 1 oraz w pkt. III.2.1.3. będą oceniane metodą spełnia/ nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający co najmniej: dokładne dane Wykonawcy, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu (wzór formularza dostępny w siedzibie Zamawiającego, lub można otrzymać drogą elektroniczną). Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy, sporządzony i podpisany w sposób określony powyżej. Wzór formularza oświadczenia dostępny w siedzibie Zamawiającego, lub można otrzymać drogą elektroniczną; c) dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. § 1 ust. 1 pkt. 1,2,4,5 i 6 a w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium RP dokumenty - zgodnie z § 2 ww. Rozporządzenia. d) aktualny atest PZH dla soli drogowej przewidywanej do dostawy e) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że sól drogowa przewidywana do dostawy odpowiada normie PN-86/C-84081/02; f) Kopia licencji na wykonanie transportu w zakresie proponowanego sposobu dostawy g) aktualna aprobata IBDiM h) umowa z producentem soli drogowej (dotyczy Wykonawcy, który nie jest podmiotem produkującym sól ważną co najmniej od dnia składania wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu do dnia 31 marca 2006r.). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw z dokładnością do 1 tony wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (zawierający co najmniej nazwę i adres odbiorcy, ilość dostarczanej soli oraz okres realizacji dostawy). Wzór formularza wykazu dostępny w siedzibie Zamawiającego, lub można otrzymać drogą elektroniczną; b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie magazynu buforowego; c) wykaz środków transportu zawierający co najmniej informacje o markach i typach pojazdów (w przypadku zestawu należy podać dane dotyczące ciągnika i naczepy), numerach rejestracyjnych oraz dopuszczalnej ładowności, przy czym suma dopuszczalnych ładowności musi być większa od 150 ton. Wzór formularza oświadczenia dostępny w siedzibie Zamawiającego, lub można otrzymać drogą elektroniczną;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: W dniu 4 lipca 2005r. zarząd Oczyszczania Miasta ogłosił rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mechaniczne oczyszczanie dróg na terenie m. st. Warszawy w sezonie zimowym i letnim. Zgodnie z ww. ogłoszeniem MPO w m. st. Warszawie zostało poinformowane, że będzie realizowało obsługę pięciu rejonów (w ostatnich trzech sezonach Spółka obsługiwała cztery rejony). Jeden z Wykonawców biorący udział w postępowaniu złożył protest dotyczący unieważnienia całości postępowania. Pomimo braku uprawomocnienia się decyzji o wyborze MPO w m. st. Warszawie Sp. z o.o. jako podmiotu wybranego do realizacji zadań mechanicznego zimowego i letniego utrzymania dróg istnieje potrzeba zapewnienia odpowiedniej ilości środków chemicznych niezbędnych do realizacji omawianych prac. Należy także zauważyć, że wcześniejsze wszczęcie postępowania na dostawy soli drogowej było niemożliwe z uwagi na brak rozstrzygnięcia postępowania ogłoszonego przez Zarząd Oczyszczania Miasta, co wiązało. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 90% termin dostawy 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WP/Z/33/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 08.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia w zakresie transportu soli. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.