Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Częstochowa: Dostawa energii elektrycznej do 4 punktów poboru Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie na 2014 r.
Numer ogłoszenia: 440680 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie , al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3606004, 3606014, faks 34 3606239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womczest.edu.pl (wejście na stronę przez: znaczek BIP, zakładka przetargi).
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do 4 punktów poboru Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie na 2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 4 punktów poboru Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie na 2014 r. na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. 1.2. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne. 1.3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.4. Dostawa odbywać się będzie na podstawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 1.5. Niniejsze postępowanie nie obejmuje usług dystrybucji. Usługa dystrybucji jest świadczona na podstawie odrębnej umowy zawartej na czas nieokreślony z TAUTON S.A ul. Zawiła 65L, 30-390 Kraków. 1.6. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi mieć podpisaną generalną umowę dystrybucyjną z TAURON S.A ul. Zawiła 65L, 30-390 Kraków. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu generalnej umowy dystrybucyjnej zawarte jest w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.7. Dane szczegółowe: a) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię - 4; b) Całkowita moc umowna dla 4 PPE (KW) - 162; c) Grupy taryfowe wg OSD - według danych zawartych w zał. nr 1 do SIWZ; d) Łączne szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (12 miesięcy) - 196 000 KWh. 1.8. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający wskazał maksymalną przewidywaną ilość zużycia energii elektrycznej. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej ilości energii niż przewidywana. Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg ceny jednostkowej, wg której rozliczana będzie sprzedaż energii elektrycznej określonej w ofercie Wykonawcy. 1.9. W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na ilość energii elektrycznej Zamawiający wprowadza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z zapisami w pkt. 3, ppkt. 3.6 SIWZ. 1.10. Cena jednostkowa za sprzedaż energii elektrycznej zawarta w Formularzu ofertowym powinna być ceną faktyczną na dzień upływu terminu składania ofert oraz zawierać wszystkie dodatkowe koszty, zgodnie z cenami określonymi w aktualnie obowiązującej Taryfie Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ceny jednostkowe za energię elektryczną będą stałe w okresie realizacji umowy. 1.11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych określonych w Formularzu ofertowym wyłącznie w przypadku zmiany cen i opłat w taryfie Wykonawcy po ich zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz w sytuacji, w której dokona się zmiana stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego oraz w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 1.12. Zmiany cen i opłat w taryfie Wykonawcy wprowadzone w trybie określonym przez Prawo energetyczne nie wymagają aktualizacji umowy. O zmianach cen i stawek opłat Zamawiający będzie informowany w sposób ustalony w przepisach Prawa energetycznego i Kodeksu Cywilnego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na ilość energii elektrycznej Zamawiający wprowadza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z zapisami w pkt. 3, ppkt. 3.6 SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca warunek spełni, jeżeli wykaże, że posiada aktualną (ważną) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. 2012 r., poz. 1059 z późn. zm). Sposób dokonywania oceny spełniania warunków sprowadzał się będzie do oceny treści złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie: spełnia albo nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia w zakresie: 1) zmiany miejsca dostawy - zmiany lokalizacji Zamawiającego wskutek zmian organizacyjnych lub innych okoliczności niezależnych od strony umowy; 2) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od strony umowy (w szczególności, gdy uzgodnienia w instytucjach opiniujących będą trwały dłużej niż jest to określone w przepisach); 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych; 4) zmian osobowych - zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami; 5) Pozostałe zmiany: a) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku, gdy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego. Wówczas strony dostosują stawkę podatku VAT lub stawkę podatku akcyzowego do obowiązujących przepisów prawa i ustalą wartość przedmiotu umowy w oparciu o zmienioną stawkę tego podatku; b) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wynikającej ze zmiany w przepisach prawa; c) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w przypadku likwidacji placówki lub w skutek zmian organizacyjnych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany winny być dokonywane na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907, 984,1047 ): 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 3) zmiana cen i opłat w taryfie Wykonawcy wprowadzona w trybie określonym przez Prawo energetyczne, o których Zamawiający będzie informowany w sposób ustalony w przepisach Prawa energetycznego i Kodeksu Cywilnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womczest.edu.pl (wejście na stronę przez: znaczek BIP, zakładka przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 126/130, Sekretariat pok. 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- Dostawa energii elektrycznej w 2025r.
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r dla SPZOZ w Choszcznie.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii dla Gminy Lewin Kłodzki
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Gminy Drobin w roku 2025
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.