eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgorajdostawa locco - siedziba zamawiającego Biłgoraj, ul. Łąkowa 13 fabrycznie nowej, kompletnej zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Biłgoraj: dostawa locco - siedziba zamawiającego Biłgoraj, ul. Łąkowa 13 fabrycznie nowej, kompletnej zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego
Numer ogłoszenia: 44078 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa locco - siedziba zamawiającego Biłgoraj, ul. Łąkowa 13 fabrycznie nowej, kompletnej zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa locco - siedziba zmawiającego - Biłgoraj, ul. Łąkowa 13 jednej fabrycznie nowej ( w rozumieniu - nie obciążonej na dzień wszczęcia postępowania i okres wcześniejszy umową: sprzedaży, najmu, dzierżawy oraz leasingu) kompletnej zamiatarki drogowej, na podwoziu samochodu ciężarowego - kod CPV - 34921100-0 o wymaganych parametrach technicznych i wyposażeniu: PODWOZIE: 1. Typ podwozia: dwuosiowe, dopuszczalna masa całkowita 13-15 t; 2. Kabina dwuosobowa, malowanie fabryczne; 3. Tylna ściana kabiny z oknem; 4. Zawieszenie przednie: resory; 5. Zawieszenie tylne: pneumatyczne min. 2 poduszki powietrzne, przełożenie tylnego mostu przystosowane do zabudowy typu zamiatarka; 6. Silnik o mocy min 170 KM, z zapłonem samoczynnym, norma emisji spalin EUR04 7. Wydech spalin z tłumikiem pionowym umieszczonym za kabiną kierowcy/operatora zabezpieczonym przed opadami atmosferycznymi; 8. Skrzynia biegów manualna 9 biegowa z biegiem pełzającym, 9. Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej, automatyczna korekcja luzu między klockami a tarczą hamulcową; 10. System antyblokujący ABS; 11. Blokada mechanizmu różnicowego; 12. Fotel kierowcy ergonomiczny na zawieszeniu pneumatycznym z regulowanym położeniem; 13. Układ kierowniczy prawostronny wspomagany hydraulicznie, regulacja położenia koła kierownicy; 14. Pojazd wyposażony w komputer pokładowy z funkcją rozliczenia zużycia paliwa i diagnostyki głównej podzespołów; 15. Szyby sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne regulowane i ogrzewane elektrycznie, 16. Lusterko szerokokątne po stronie pasażera; 17. Lusterko rampowe; 18. lmmobilizer; 19. Tachograf cyfrowy; 20. Klimatyzacja; 21. Sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego, 22. Radioodtwarzacz i 2 głośniki, 23. Ogranicznik prędkości do 85 km/h, 24. Standardowy zestaw narzędzi, pokrowce na siedzenia, dywaniki gumowe, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik hydrauliczny, 25. Koło zapasowe, 26. Koła w rozmiarze 22,5 ZABUDOWA: 1. Zamiatarka drogowa o zabudowie stałej; 2. Napęd zespołów zamiatarki od silnika dodatkowego; 3. Silnik do napędu zespołów zamiatarki o mocy min. 75 KM, 4 cylindrowy, 4. Zbiornik na zmiotki wykonany ze stali o grubości min. 4 mm, o poj. min. 6 m3; 5. Zebrane nieczystości wysypywane do tyłu poprzez uniesienie pojemnika za pomocą siłownika hydraulicznego; 6. Dwa agregaty zamiatające (z prawej i lewej strony); 7. Unoszenie obu przednich wózków zasysających przy pomocy cylindra hydraulicznego - z sterownym kabiny kierowcy/operatora 8. Układ regulacji kąta pochylenia szczotek talerzowych - sterowanie z kabiny kierowcy/operatora; 9. Mechanizm zabezpieczający szczotki talerzowe w przypadku najechania na przeszkodę; 10. Zbiornik na wodę wykonany z tworzywa sztucznego lub ze stali zabezpieczonej galwanicznie o pojemności min. 1 000 litrów do napełniania poprzez przyłącze typu C 11. Obieg zamknięty przepływu zasysanego powietrza; 12. Przyłącze wodne do czyszczenia turbiny z zaworem odcinającym; 13. Napęd szczotek hydrauliczny; 14. Bezstopniowa regulacja obrotów i docisku szczotki walcowej sterowana z kabiny kierowcy; 15. Bezstopniowa zmiana obrotów i siły docisku szczotek talerzowych sterowana z kabiny kierowcy: 16. Automatyczne ryglowanie szczotki walcowej; 17. Ochrona silnika hydraulicznego szczotki talerzowej; 18. Wąż zasysający na dachu lub tylnej klapie zbiornika, uruchamiany pneumatycznie, 19. Automatyczne unoszenie całego wózka po włączeniu biegu wstecznego, 20. Wyposażenie zamiatarki: - szczotka walcowa o średnicy min. 400 mm i długości min. 1300 mm, - szczotki talerzowe boczne prawa i lewa o średnicy min. 650 mm, - system recyrkulacji powietrza zasysającego zmiotki w obiegu zamiatarki, - instalacja do mycia ulicy zamontowana pod zderzakiem z pompą wodną o zwiększonej wydajności min. 50 l/min przy ciśnieniu min. 5 bar; - regulacja dopływu wody do spryskiwaczy poprzez zawory sterowane z kabiny kierowcy - licznik godzin pracy i przejechanych kilometrów agregatem zamiatającym, - dwa reflektory przy agregacie zamiatającym do oświetlenia strefy roboczej, - światło ostrzegawcze umieszczone w przedniej i tylnej części zbiornika, 21. Wychylenie - wysunięcie bocznej szczotki talerzowej musi odbywać się razem z urządzeniem zasysającym zmiotki; 22. Zabudowa gruntowana i lakierowana; 23. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i zabudowie; 24. Błotniki kół tylnych z fartuchami przeciwbłotnymi; 25. Zabudowa musi spełniać wymagania normy PN-EN 1501-4; POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Pojazd powinien posiadać wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację a) badania techniczne, b) faktura VAT, c) książka pojazdu, d) wyposażenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, e) homologacja. 2. Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu. 3. Najpóźniej w dniu dostawy Wykonawca dostarczy książki gwarancyjne i instrukcje obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Bezwzględnie wymagany okres gwarancji będzie wynosił min. 12 miesięcy - dla podwozia i zabudowy, serwis - czas dostępu 48 godzin. Powyższe dokumenty należy przekazać zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Wvmaqane przez zamawiaiaceqo warunki udzielenia qwarancii, obliqatorvinvch przeqladów gwarancvinych, usług serwisowych w okresie gwarancji i po upływie okresu qwarancii: a) Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na kompletny przedmiot zamówienia wynosił co najmniej 12 miesięcy licząc od daty przekazania przedmiotu zamówienia zamawiającemu. b) Zamawiający wymaga od wykonawcy aby w okresie udzielonej gwarancji wykonał obligatoryjne przeglądy przedmiotu zamówienia. W rozdziale I punkt 5 formularza oferty wykonawca zobowiązany jest wpisać wszystkie oferowane rodzaje przeglądów przewidziane w okresie gwarancji udzielonej dla zamówienia. Ponadto wykonawca w rozdziale I punkt 5 formularza oferty zobowiązany jest podać nazwę, adres, telefon, fax autoryzowanego podmiotu, który będzie wykonywał oferowane przeglądy gwarancyjne zamówienia. c) Zamawiający wymaga od wykonawcy świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancyjnym w przypadku zaistnienia niesprawności przedmiotu zamówienia. Wymagany przez zamawiającego okres przystąpienia wykonawcy do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancyjnym, to 48 godzin od terminu powiadomienia wykonawcy pismem, faxem lub telefonem o zaistniałej niesprawności przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w rozdziale I punkt 6 formularza oferty, konkretnej liczby godzin przystąpienia do świadczenia usług serwisowych licząc od terminu otrzymania zawiadomienia o niesprawności przedmiotu zamówienia. d) Zamawiający wymaga od wykonawcy świadczenia usług serwisowych po upływie gwarancji przez okres co najmniej 10 lat licząc od daty upływu gwarancji przedmiotu zamówienia. Ponadto zamawiający wymaga, aby wykonawca przystąpił do świadczenia usług serwisowych w ciągu 36 godzin licząc od terminu powiadomienia wykonawcy pismem, faxem lub telefonem o zaistniałej niesprawności przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w rozdziale I punkt 7 formularza oferty konkretnej liczby lat świadczenia usług serwisowych w okresie pogwarancyjnym oraz wpisania konkretnej liczby godzin przystąpienia do świadczenia usług serwisowych licząc od terminu otrzymania zawiadomienia o niesprawności przedmiotu zamówienia. Wykonawca poda również nazwę, adres, telefon, fax podmiotu autoryzowanego, który będzie wykonawcą powyższych usług serwisowych. Koszty związane z przeglądami gwarancyjnymi, oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji i w okresie pogwarancyjnym nie obciążają ceny przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone wart. 22 u Pzp i nie podlegają wykluczeniu z przyczyn, o których mowa w art. 24 u Pzp, a mianowicie: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie na dzień składania ofert dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień lub do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenia na dzień składania ofert wykazu realizacji przynajmniej czterech dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartościom dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia publicznego. 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz udokumentują to poprzez złożenie na dzień składania ofert: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej łączną wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej równej oferowanej cenie wykonania niniejszego zamówienia publicznego, e) dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą oferowanej cenie wykonania niniejszego zamówienia publicznego. 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego z przyczyn, o których mowa wart. 24 ust, ust. 1 i 2 u Pzp i na tę okoliczność złożą na dzień składania ofert stosowne oświadczenie. Zamawiający w przedłożonym do formularza oferty załączniku 1.opracował treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 24, ust. 2 pkt 3 ) celem wykorzystania przez wykonawców. 5.1.5. złożą kompletną ofertę składającą się z formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, zaświadczeniami wymaganymi SIWZ. 5.1.6 .. spełniają określone ustawą Pzp oraz niniejszą SIWZ wymagania. 5.2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o wymagane dokumenty określone przez Zamawiającego w rozdziale 6. niniejszej SIWZ.- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia z wykorzystaniem Druku ZP - 17. 5.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust 1i 2 u Pzp. 5.4. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą (art. 24 ust. 4 u Pzp). 5.5 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli ( art. 89 ust. 1 U Pzp ): 5.5.1 jest niezgodna z ustawą, 5.5.2. jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2. pkt 3, 5.5.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5.5.4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5.5.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.5.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny oferty, 5.5.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust. 2 pkt 3, 5.5.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 5.6. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniej. Zawiadomienie zwierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne ( art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 u Pzp ),.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć kompletną ofertę składającą się z następujących dokumentów: 6.1.1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru ?załącznika nr 1 do SIWZ, 6.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do formularza ofertowego, 6.1.3. parafowany przez wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem załącznika nr 2 do SIWZ. 6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do formularza ofertowego jako załączniki następujące dokumenty: 6.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane z prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 6.2.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ?wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.4 wykaz wykonanych co najmniej czterech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania zamówienia oraz nazwy i adresów odbiorców z potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie poprzez złożenie stosownych dokumentów np. referencje. 6.2.5. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i równych co najmniej oferowanej cenie niniejszego zamówienia. 6.2.6. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą oferowanej cenie niniejszego zamówienia. 6.4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 6.4.1. Wszystkie wymagane dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.4.2. zamawiający nie dopuszcza składania oferty i dokumentów w formie elektronicznej. 6.4.3 dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.4.4. oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki, o których mowa w niniejszej SIWZ. 6.4.5. formularz ofertowy oraz wszystkie do niego załączniki wymagają podpisania przez uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 6.4.6. Jeżeli formularz ofertowy i załączniki zostaną podpisane przez upoważnianego przedstawiciela, wówczas jest on zobowiązany do załączenia do formularza ofertowego dokumentu potwierdzającego jego uprawnienie do podpisania i składania oferty. 6.4.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania załączonych przez zamawiającego wzorów dokumentów. Złożone przez wykonawcę dokumenty muszą zawierać wszystkie wymagane informacje, dane, oraz odpowiedzi na wszystkie pytania wymagane przez zamawiającego. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów 6.4.8. Złożenie przez wykonawcę fałszywych, lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z dalszego postępowania. 6.5. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. 6.5.1 Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez wykonawcę składającego ofertę (art. 8 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych). 6.52. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym miedzy innymi z zapisu art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.5.3. Zgodnie z art 11 ust 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z póź. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartości gospodarcze, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 6.5.4 Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób i obowiązkowo dołącza do tego formularza ofertowego w formie załącznika - wykaz dokumentów, informacji zastrzeżonych. Brak takiego wykazu zamawiający uważał będzie, że wszystkie informacje, dokumenty zawarte w ofercie za jawne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkbilgoraj.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pokój Nr 12, za pośrednictwem poczty lub ze strony internetowej na wniosek wykonawcy. SIWZ jest bezpłatna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pokój nr 1 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.