To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Cieszyn: Dostawa oraz montaż mebli, artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu komputerowego, a także innego asortymentu stanowiącego niezbędne wyposażenie Bloku operacyjnego - ZP 1815/11
Numer ogłoszenia: 440942 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408948 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8520742, faks 0338520742.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż mebli, artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu komputerowego, a także innego asortymentu stanowiącego niezbędne wyposażenie Bloku operacyjnego - ZP 1815/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli, artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu komputerowego, a także innego asortymentu stanowiącego niezbędne wyposażenie Bloku operacyjnego Zamawiającego. Zamówienie podzielone jest na 15 zadań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 33.16.92.00 - Kosze chirurgiczne 33.16.94.00 - Pojemniki chirurgiczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.20.00.00 - 33.20.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Sp. z o.o. Sp. K., ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39105,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52791,60
Oferta z najniższą ceną: 52791,60 / Oferta z najwyższą ceną: 53578,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Sp. z o.o. Sp. K., ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33615,90
Oferta z najniższą ceną: 33615,90 / Oferta z najwyższą ceną: 33615,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Sp. z o.o. Sp. K., ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23370,00
Oferta z najniższą ceną: 23370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23370,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Sp. z o.o. Sp. K., ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9874,44
Oferta z najniższą ceną: 9874,44 / Oferta z najwyższą ceną: 9874,44
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Sp. z o.o. Sp. K., ul. Południowej 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4452,60
Oferta z najniższą ceną: 4452,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4452,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Cieszynie przy ul. Katowickiej"
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
- Wykonanie instalacji ochrony przepięciowej w budynku Domu Spokojnej Starości przy ulicy Mickiewicza 13 w Cieszynie
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie przy ul. Góreckiej 65A na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- Dostawa myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku wraz z wymianą obejmującą demontaż starego urządzenia
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa mebli do budynku szkoły podstawowej w miejscowości Wilczyce
więcej: Kosze chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.