Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Bydgoszcz: Zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych, materiałów medycznych jednorazowego użytku,
pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych oraz preparatów leczenia żywieniowego drogą przewodu pokarmowego dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 441050 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy , ul. Smukalska 251, 85-485 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3402301, faks 52 3402301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy nie będacy przedsiębiorstwem.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych, materiałów medycznych jednorazowego użytku, pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych oraz preparatów leczenia żywieniowego drogą przewodu pokarmowego dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 1). b) zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 2). c) zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. preparatów leczenia żywieniowego drogą przewodu pokarmowego dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 3)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.00-6, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających ofertę.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest wpisany do właściwego rejestru i przedstawi na tę okoliczność dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz co najmniej 1 wykonanej/wykonywanej dostawy o co najmniej takiej wartości jak wartość wykazana w składanej ofercie w niniejszym postępowaniu przetargowym oraz co najmniej 1 dokument (np.:referencje, listy rekomendacyjne lub kserokopię faktury potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z załączonym wyciągiem bankowym) potwierdzający, że dostawa (wymieniona w wykazie) została wykonana/jest wykonywana należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy/ów, że dysponuje/ą świadectwami dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim na cały wykazany w zał. nr 2 asortyment. Zezwolenie, koncesję na prowadzenie apteki, hurtowni farmaceutycznej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika inaczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpo-bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Smukalska 251 85-485 Bydgoszcz
piętro I pokój 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Smukalska 251 85-485 Bydgoszcz piętro I pokój 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.12.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 1)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 2)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 2)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. preparatów leczenia żywieniowego drogą przewodu pokarmowego dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 3)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 01.12.2012r. do 30.11.2013r. preparatów leczenia żywieniowego drogą przewodu pokarmowego dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 3)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego
- WZPiFP-15-25 Dostawa namiotów pneumatycznych z nagrzewnicami
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa produktów farmaceutycznych do wykonywania leków recepturowych wraz z utensyliami i odczynnika chemicznego dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.