eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninUTRZYMANIE, KONSERWACJA I REMONT BIEŻĄCY KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA KONINA W 2012 R

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Konin: UTRZYMANIE, KONSERWACJA I REMONT BIEŻĄCY KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA KONINA W 2012 R
Numer ogłoszenia: 441070 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE, KONSERWACJA I REMONT BIEŻĄCY KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA KONINA W 2012 R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, konserwacja i remont bieżący kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina w 2012r. obejmujące: CZĘŚĆ I A. Utrzymanie i konserwacja sieci kanalizacji deszczowej obejmujące: czyszczenie wpustów ściekowych, przykanalików, studni rewizyjnych, kanałów deszczowych oraz utrzymanie i konserwacja obiektów kanalizacji deszczowej B.Remonty bieżące obejmujące remonty urządzeń kanalizacji deszczowej 2). CZĘŚĆ II Utrzymanie i konserwacja przepompowni wód deszczowych dla Konina lewobrzeżnego przy ulicy Nadrzecznej, PSIII przy ul. Wyspiańskiego oraz przepompowni wód deszczowych WYSPA przy ul. Pociejewo obejmujące utrzymanie i konserwacja trzech przepompowni wód deszczowych zapewniające prawidłowe funkcjonowanie obiektów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 45.23.21.30-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ I - 6 000,00 zł CZĘŚC II - 2 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III.4.1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, bądź wykonuje minimum 1 pracę o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (brutto) w zakresie prac konserwacyjnych lub bieżących prac remontowych dotyczących kanalizacji. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III.4.1) CZĘŚĆ II Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, bądź wykonuje minimum 1 pracę o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto) w zakresie prac konserwacyjnych dotyczących przepompowni, w tym przepompowni o wydajności min 100 l/s oraz zasilania rozdzielni średniego napięcia. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III.4.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III.4.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w tym minimum: a. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, b. 2 osobami z kwalifikacjami w zakresie dawania poleceń i sygnałów uczestnikom ruchu drogowego - zgodnie z wymogami art. 6 ust. 3a ustawy z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 Nr 108 poz. 908 ze zm). W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III.4.1) CZĘŚĆ II Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w tym minimum: a. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. b. 1 osobą posiadającą uprawnienia SEP - eksploatacja (E) c. 1 osobą posiadającą uprawnienia SEP - dozór (D) W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III.4.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III.4.1) CZĘŚĆ II Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (cena 57,50 zł) Urząd Miejski Plac Wolności 1, Konin; Wydział Prawny i Zamówień Publicznych pok 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 09.01.2012 r..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miejski Plac Wolności 1, Konin; Wydział Prawny i Zamówień Publicznych pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UTRZYMANIE, KONSERWACJA I REMONT BIEŻĄCY KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA KONINA W 2012 R. - CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Utrzymanie i konserwacja sieci kanalizacji deszczowej obejmujące: czyszczenie wpustów ściekowych, przykanalików, studni rewizyjnych, kanałów deszczowych oraz utrzymanie i konserwacja obiektów kanalizacji deszczowej B. Remonty bieżące obejmujące remonty urządzeń kanalizacji deszczowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UTRZYMANIE, KONSERWACJA I REMONT BIEŻĄCY KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA KONINA W 2012 R. - CZĘŚĆ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja przepompowni wód deszczowych dla Konina lewobrzeżnego przy ulicy Nadrzecznej, PSIII przy ul. Wyspiańskiego oraz przepompowni wód deszczowych WYSPA przy ul. Pociejewo obejmujące utrzymanie i konserwacja trzech przepompowni wód deszczowych zapewniające prawidłowe funkcjonowanie obiektów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.