Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Malbork: wykonanie modernizacji sterowania systemami ILS, TACAN i NDB
Numer ogłoszenia: 441100 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128 , ul. 17-go Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2706216, faks 055 2706275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji sterowania systemami ILS, TACAN i NDB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do: wykonania zmiany lokalizacji zainstalowania modułów sterujących systemów TACAN, NDB i ILS z pomieszczenia nr 403 w WPL do pomieszczenia nr 310 w WPL (DNEZLC), montażu modułów sterujących systemów TACAN, NDB, ILS oraz panelu zdalnego wy-łączania ILS i sygnalizacji antywłamaniowej, ppoż systemów TACAN, ILS w szafie ste-rującej typu RACK 19 perforowanej, nie mniejszej niż 33U z panelem wentylacyjnym 2-wentylatorowym z termostatem, którą dostarczy wykonawca, wykonania instalacji uziemiającej szafy sterującej, wykonania linii zasilającej z pomieszczenia nr 311 w WPL do szafy sterującej z zabezpieczeniem przeciwprzeciążeniowym i przeciprzepięciowym, wyposażenia szafy sterującej w awaryjne źródło zasilania (UPS) podtrzymujące pracę modułów w niej zainstalowanych oraz modułów wynośnych TACAN, ILS i NDB przez minimum 2 (dwie) godziny - dla obciążania 500W, doprowadzenia zasilania od szafy sterującej do modułów wynośnych TACAN, ILS i NDB zamontowanych w pomieszczeniu nr 401 w WPL (kontroler TWR), wykonania zmiany instalacji anteny radiolinii TACAN z dachu WPL na wschodnią ścianę WPL, wykonania linii sygnałowych i zasilających pomiędzy: anteną radiolinii TACAN a pomieszczeniem nr 310 w WPL (DNEZLC), pomieszczeniem nr 208 w WPL (Węzeł Teleinformatyczny) a pomieszczeniem nr 310 w WPL (DNEZLC), pomieszczeniem nr 401 w WPL (kontroler TWR) a pomieszczeniem nr 310 w WPL (DNEZLC) zabezpieczonej przeciwprzepięciowo, pomieszczeniem nr 201 w WPL (LCN) a pomieszczeniem nr 310 w WPL (DNEZLC), Wymagania dodatkowe: prace muszą być wykonane w sposób i terminie niezakłócającym normalnej pracy opera-cyjnej lotniska, wykonane prace nie mogą zakłócać i wpływać na pracę urządzeń TACAN, ILS i NDB, prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną, materiały użyte do wykonania prac powinny być nowe i nowoczesne, wykonawca powinien posiadać co najmniej 3 letnie, udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu instalacji i serwisie urządzeń radionawigacyjnych, prace i pomiary musi wykonać musi wykonać osoba posiadająca wymagane uprawnienia, wykonawca dostarczy dokumentację techniczno-użytkową wykonanych prac oraz użytych materiałów, gwarancję na ww. usługę powinna wynosić nie mniej niż 24 miesiące, Wykonawca w momencie podpisania umowy musi przestawić Wykaz imienny osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego, nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, w tym klauzule i datę ważności), które będą uczestniczyły w ich wykonywaniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaakceptowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warunki udzielenia zamówienia przedstawiono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którą można uzyskać w Jednostce Wojskowej 1128 przy ulicy 17 Marca 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Jednostce Wojskowej 1128, ul. 17-go Marca 20, 82-200 Malbork, w budynku nr 13, w Kancelarii Jawnej pok. 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Nowy Glinnik dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie działek 4430/8, 4430/5 oraz 4430/6 w Czersku.
- Usługa agrotechniczna: koszenie nawierzchni darniowej, suszenie, zgrabienie, zebranie w bele lub pakiety oraz wywiezienie całości masy roślinnej dla 22.BLT w Malborku i 49.BLT w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących dla 22.BLT w Malborku oraz 49.BLot w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilaczy awaryjnych wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w GMB"
- Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Gminy Pilzno w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd-UG w Lubiewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.