Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Koszalin: 10ZP/13 Świadczenie usług elektrycznych na terenie obiektów należących do Zarządu Obiektów Sportowych w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 441108 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o. , ul. Jedności 4, 75-501 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425794, faks 094 3425794.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zos.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 10ZP/13 Świadczenie usług elektrycznych na terenie obiektów należących do Zarządu Obiektów Sportowych w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prowadzenie całodobowej bieżącej eksploatacji, obsługi imprez, wykonywania napraw oraz innych robót dotyczących instalacji i urządzeń elektrycznych, zgodnie z Prawem Energetycznym, Budowlanym i przepisami BHP oraz zapisami § 1 wzoru umowy, na obiektach ZOS Sp. z o.o. w Koszalinie: 1)Hala Widowiskowo-Sportowa przy ul. Śniadeckich 4, wraz ze stacją transformatorową SN 15 kV, 2)Kompleks obiektów przy ul. Fałata 34 wraz ze stacją transformatorową nn 0,4kV, 3)Kompleks obiektów przy ul. Jedności 4 i Głowackiego 3-5, 4)Hala Sportowa przy ul. Orla 14, 5)Stadion Bałtyk przy ul. Andersa 16 wraz z stacja transformatorową SN 15 kV, 6)Tereny Giełdy przy ul. Orląt Lwowskich, 7)Tereny Sportowej Doliny przy ul. Dąbrowskiego, Niepodległości i Podgrodzie, 8)Orlik przy ul. Wenedów, 9)Orlik Jamno, 10)Orlik Głowackiego, 11)Orlik Raduszka ul. Łubinów, 12)Orlik przy ul. Holenderskiej. 2.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (w tym terenów zewnętrznych) i ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia, pod warunkiem możliwości ich określenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje min. 2 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania czynności dozoru i eksploatacji, zgodnie z ustawą (Prawo energetyczne), z czego min. 1 osobą posiadającą uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne pow. 1kV (D i E). Każda ze wskazanych osób musi posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów tj. 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług tj. odpowiedzialnych za dozór i eksploatację urządzeń elektrycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzonego wg zał. nr 4 do SIWZ 2) oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osoby odpowiedzialne za dozór i eksploatację urządzeń elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia, z czego min 1 osoba posiada uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne pow. 1kV, - sporządzonego wg zał. nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, sytuacji finansowej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie wraz z informacją o zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu niniejszego zamówienia-złożone na druku stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ lub inne dokumenty zawierające wymagane informacje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Stawka Rg brutto z narzutami - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)zmiany są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO, 2)zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa, 3)zmniejszenie wynagrodzenia przedmiotu umowy o Halę Widowiskowo - Sportową przy ul. Śniadeckich 4 z powodu odstąpienia, rozwiązania lub wygaśnięcia umowy z Właścicielem obiektu lub z innych przyczyn niezależnych od ZAMAWIAJĄCEGO
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zos.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie - sekretariat ul. Jedności 4 75-401 Koszalin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie - sekretariat ul. Jedności 4 75-401 Koszalin..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KR-01/27/24, Utrzymanie gotowości eksploatacyjnej budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Usługa okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożarowej SSP - wraz z systemem ich sterowania oraz współdziałania tych systemów
- Usługi naprawcze usuwanie uszkodzeń/awarii w budynkach w zasobie SP, w gospodarowaniu i siedzibie ZMSP, na terenie Osiedla Przyjaźń w W-wie , w branży elektrycznej na rok 2024-26 ( 13 miesięcy)
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.