Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Pabianice: SPRZEDAŻ I DOSTAWA TRANSPORTEM WŁASNYM MASY MINERALNO - BITUMICZNEJ (ASFALTOBETON) - WARSTWA WIERZCHNIA DLA RUCHU KR-1 I KR-2 DO NAPRAWY DRÓG
Numer ogłoszenia: 441338 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach , ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWA TRANSPORTEM WŁASNYM MASY MINERALNO - BITUMICZNEJ (ASFALTOBETON) - WARSTWA WIERZCHNIA DLA RUCHU KR-1 I KR-2 DO NAPRAWY DRÓG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym masy mineralno - bitumicznej (asfaltobeton) - warstwa wierzchnia dla ruchu KR-1, KR-2 do naprawy dróg o parametrach i w ilości określonej poniżej: Część 1: masa asfaltobetonowa na gorąco - wg normy PN-EN 13108:2006 (naprawa dróg) - do 600 ton, Część 2: masa asfaltobetonowa na zimno - wg normy PN-EN 13108:2006 (naprawa dróg) - do 15 ton. 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego lub wskazanego przez niego miejsca w granicach administracyjnych miasta Pabianice transportem własnym - na bieżąco - w całym okresie obowiązywania umowy, w ilościach uzależnionych od wielkości przeprowadzanych remontów nawierzchni drogowych. 3. Minimalna ilość dostarczana jednorazowo (w odniesieniu do obu części przedmiotu zamówienia) przez Zamawiającego - 1 tona. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznie przeprowadzonych remontów nawierzchni drogowych. Z tytułu ograniczenia odbieranych ilości, Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego żadne wynagrodzenie ani odszkodowanie. 5. Czas reakcji (dostawy) pod wskazany przez Zamawiającego adres wynosi do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 7. Asfaltobeton na gorąco musi być dostarczany każdorazowo w termosie, a czas opróżnienia termosu nie może przekroczyć 8 godzin. 8. Rozliczenia finansowe pomiędzy stronami będą dokonywane w oparciu o rzeczywiście odebraną przez Zamawiającego ilość przedmiotu zamówienia przemnożoną przez cenę jednostkową. 9. Rozliczenia realizacji umowy będą odbywać się dwa razy w miesiącu: - za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca - za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie potwierdzonego dowodu dostawy lub pobrania przez Zamawiającego. 10. Kody CPV: - 44.11.36.00-1 bitum i asfalt - 44.11.36.10-4 bitum - 44.11.36.20-7 asfalt 11. Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia do oferty materiałów reklamowych dotyczących przedmiotu zamówienia, przy czym dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. Uwaga: Wykonawca składa swoją ofertę w rozbiciu na poszczególne części przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną z części lub na obie, z zastrzeżeniem iż każda część będzie traktowana z osobna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.36.10-4, 44.11.36.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a). posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ww ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia B. wykonać zamówienie w terminie: od momentu podpisania umowy do 31.12.2010 roku - odbiór cykliczny według bieżących potrzeb Zamawiającego (dotyczy obu części przedmiotu zamówienia) ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia C. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, fakturowanie etapowe z zastrzeżeniem zapisów Rozdziału I siwz ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia D. udzielić gwarancji: minimum 12 miesięcy od daty dokonania zakupu przez Zamawiającego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia E. złożyć, w celu potwierdzenia spełniania warunków przetargowych, deklarację lub inny równoważny dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia jest zgodny z normą PN-EN 13108:2006 mieszanki mineralno - bitumiczne. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony w ofercie dokument, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ). b) deklaracja lub inny równoważny dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia jest zgodny z normą PN-EN 13108:2006 mieszanki mineralno - bitumiczne. Wszystkie ww dokumenty (o ile to jest konieczne) składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez pełnomocnika, wymagane jest złożenie stosownego pełnomocnictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia do oferty materiałów reklamowych dotyczących przedmiotu zamówienia przy czym dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Warzywna 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Pabianice, ul. Warzywna 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Asfaltobeton na gorąco.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masa asfaltobetonowa na gorąco - wg normy PN-EN 13108:2006 (naprawa dróg) - do 600 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asfaltobeton na zimno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masa asfaltobetonowa na zimno - wg normy PN-EN 13108:2006 (naprawa dróg) - do 15 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.