Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Kraków: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz dozór obiektów WSzW w Krakowie
w całodobowym systemie zmianowym.
CPV 79710000-4, 79711000-1
Numer ogłoszenia: 441354 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie , ul. Rydla 19, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6137400, 6134364, faks 012 6134008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszwkrakow.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Terenowy Organ Administracji Wojskowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz dozór obiektów WSzW w Krakowie w całodobowym systemie zmianowym. CPV 79710000-4, 79711000-1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia oraz dozór obiektów realizowany w obiektach wojskowych WSzW w Krakowie przy ul. Rydla 19 w całodobowym systemie zmianowym a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, zapewnienie dodatkowej ochrony związanej z wprowadzeniem stanów gotowości do podjęcia działań oraz konwojowaniu mienia WSzW w Krakowie. Ochrona obiektu przy ul. Rydla 19 realizowana będzie w systemie:biuro przepustek ( kierownik zmiany ) - posterunek stały - całodobowy przez wszystkie dni tygodnia 1 osoba - kontrola ruchu osobowego oraz prowadzenie gospodarki kluczami, posterunek obchodowy - dwunastogodzinny (od godz. 18.00 do godz. 6.00) przez wszystkie dni tygodnia 1 osoba - patrolowanie po wyznaczonej trasie, obserwacja strefy wokół obiektu,asystowanie przy przewozie wartości pieniężnych przez kierownika zmiany, po uzgodnieniu z głównym księgowym. Wyznaczona ilość osób ma zapewnić całodobową ochronę obiektu przez portiera oraz ochronę przez posterunek ruchomy dwunastogodzinny od godz. 18.00 do godz. 6.00 plus rezerwa niezbędna dla zapewnienia zmianowości na posterunkach oraz pełnej obsady kadrowej w przypadku absencji chorobowej lub urlopu. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia ochrony przez posterunek ruchomy z systemu dwunastogodzinnego do maksymalnie dwudziestoczterogodzinnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1)oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2)zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1,2,3,4,5, ust. 2 pkt. 2, 3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605), 3)oświadczą, że wykonają przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców, 4)wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania zrealizował co najmniej jedno zamówienie opisane w pkt. 1 Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ. Dokumentem potwierdzającym, że wymienione usługi zostały wykonane należycie są referencje zawierające: nazwę firmy, wartość przedmiotu zamówienia, czas realizacji zamówienia, 5)posiadają do dyspozycji zatrudniony na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, oraz przedstawią skład osobowy ochrony z podaniem numeru licencji pracownika, 6)przedstawią posiadaną aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740) oraz licencje pracowników (kserokopie)- dołączyć do oferty, 7)przedstawią aktualny certyfikat ISO lub AQAP lub inny dokument, wystawiony przez niezależny podmiot, zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych w zakresie ochrony osób i mienia, 8)złożą pisemną zgodę na realizację usług ochronnych obiektów WSzW w Krakowie przy ul. Rydla 19 po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny, 9)wykażą, że posiadają zatrudnionego pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz kancelarię tajną. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1)oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2)zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1,2,3,4,5, ust. 2 pkt. 2, 3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605), 3)oświadczą, że wykonają przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców, 4)wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania zrealizował co najmniej jedno zamówienie opisane w pkt. 1 Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ. Dokumentem potwierdzającym, że wymienione usługi zostały wykonane należycie są referencje zawierające: nazwę firmy, wartość przedmiotu zamówienia, czas realizacji zamówienia, 5)posiadają do dyspozycji zatrudniony na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, oraz przedstawią skład osobowy ochrony z podaniem numeru licencji pracownika, 6)przedstawią posiadaną aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740) oraz licencje pracowników (kserokopie)- dołączyć do oferty, 7)przedstawią aktualny certyfikat ISO lub AQAP lub inny dokument, wystawiony przez niezależny podmiot, zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych w zakresie ochrony osób i mienia, 8)złożą pisemną zgodę na realizację usług ochronnych obiektów WSzW w Krakowie przy ul. Rydla 19 po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny, 9)wykażą, że posiadają zatrudnionego pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz kancelarię tajną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszwkrakow.sow.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie ul. Rydla 19 ; 30 - 901 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie ul. Rydla 19 ; 30 - 901 Kraków, pokój 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.