Ogłoszenie z dnia 2006-08-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamość: przebudowa budynku Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żwirki i Wigury 2 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, do kontaktów: Chmielewska Jolanta, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, fax 084 6393325, e-mail: j.chmielewska@pozamosc.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pozamosc.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żwirki i Wigury 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 22-600 Tomaszów Lub.ul. Żwirki i Wigury 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Lub. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający zażąda od Wykonawcy złożenia: 1/Formularza ofertowego-Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2/Kosztorysu ofertowego- Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3/Parafowanej przez Wykonawcę umowy-Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4/Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ,że nie podlega wykluczeniu z art 24 cytowanej ustawy- Załączniki odpowiednio Nr 4 i Nr 5 do SIWZ. 5/Dowód wniesienia wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1/roboty rozbiórkowe(budowlane i instalacyjne)związane z robotami budowlanymi przebudowy budynku, 2/roboty ogólnobudowlane przebudowy budynku, 3/wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 4/wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej, 5/wykonanie instalacji elektrycznej, 6/ocieplenie budynku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 8 000 PLN.Wadium wnosi się w nieprzekraczalnym terminie do dnia składania ofert , do godziny 9:00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1/ posiadać stosowne i aktualne uprawnienia do wykonywania prowadzonej działalności i wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, 2/ dysponować wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do należytego i w pełnym zakresie wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, 3/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte i terminowe wykonanie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 4/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z Art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie ocenie \Zamawiającego\ dokonywanej metodą \spełnia/ \nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki \Wykonawca\ spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wykonawca złoży w ofercie następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymienione w sekcji III.2 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/ Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 cytowanej wyżej ustawy, wystawionych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia . Roboty te powinny odpowiadać swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca poda ich wartość, przedmiot , daty wykonania i odbiorców robót. Do tego dołączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych robót. Jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy niż 5 lat to wykaz robót należy zrobić za ten okres - Załącznik Nr 6. do SIWZ 6/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakie posiada Wykonawca- Załącznik Nr 7. do SIWZ 7/ Wykaz kierownictwa firmy i wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót. Kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa -udokumentowane przy składaniu oferty. 8/ Dokumenty potwierdzające ,że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9/ Bilans, rachunek zysków i strat, opinię biegłego rewidenta badającego sprawozdanie( gdy zgodnie z przepisami podlega ono badaniu ) , a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty , wielkość zobowiązań i należności - za okres 2 ostatnich lat obrotowych Jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż dwa lata to dane należy podać za ten okres. 10/ Polisa lub inny dokument poświadczający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11/ Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , w których \Wykonawca\ posiada rachunek ,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy dołączona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub gdy wzbudzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. III. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na roboty na okres 36 miesięcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pozamosc.internetdsl.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 11:15, Prokuratura Okręgowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 47, II piętro pokój 26.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa odzieży roboczej i branżowej w zakresie 2 części.
- Budowa placu zabaw w m. Chyża - etap II.
- Dostawa materiałów oświetleniowych nr 2 - 2025
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej etap I w bocznej ulicy Zagrodowej w Zamościu
- Wykonanie usługi w zakresie 2 części : cz.1: Przegląd i naprawa inst. i urz. techn. oraz uwierzytelnianie narzędzi pomiarowych st. paliw 32 WOG; cz.2: Przygotowanie cystern paliwowych do badań okres
- koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2025
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.