Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Lubin: Budowa świetlicy w Osieku
Numer ogłoszenia: 44163 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy w Osieku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej 547,55 m2 i kubaturze 2669,31 m3. Konstrukcja obiektu: ściany nośne z gazobetonu i szkieletu stalowego, stropodach z konstrukcji stalowej i blachy trapezowej. Stolarka okienna i drzwi wejściowe drewniane. Zakres zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu (min.: wykonanie boiska wielofunkcyjnego, boiska do tenisa, parkingu i ogrodzenia).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości : 50 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - wykonanie, przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie obiektów kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda z nich, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu, wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami lub protokołami odbioru; - załączenie do oferty potwierdzonych kserokopii uprawnień kierowników budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej; - załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie przewidzianym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - potwierdzone kserokopie uprawnień kierowników budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie obiektów kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda z nich, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami lub protokołami odbioru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 59-300 Lubin,ul. Łokietka 6a, pok. nr 3..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6, pok nr 3 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadań "Remont dróg powiatowych: nr 1232D w Zimnej Wodzie - na odcinku około 1600 m; nr 1231D Lubin-Księginice - na odcinku około 2800 m"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 1218D w Szklarach Górnych, w zakresie budowy miejsc parkingowych dla samochodów osobowych
- Remont 3 piętra budynku ZS Nr 1 w Lubnie
- BUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ W PARKU LEŚNYM W LUBINIE
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie
- Prace konserwatorskie przy budynku dawnej szkoły w Demblinie będącej własnością Gminy Wietrzychowice
- Zagospodarowanie terenu pod urządzenia sportowo - rekreacyjne dla zadania pt. "Utworzenie miejsca rekreacji poprzez zagospodarowanie terenu w miejscowości Kownaty"
- "Budowa kompleksu sportowego Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego przy ul. Nowy Świat - budowa boisk wielofunkcyjnych"
- "Budowa kompleksu sportowego Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego przy ul. Nowy Świat - budowa hali sportowej"
- BUDOWA PLACU PUBLICZNEGO PN. "ZIELONA STREFA" - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.