eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targpełnienie funkcji Inżyniera dla Projektu Oczyszczanie Ścieków na Podhalu

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2005-08-26

POZYCJA 44166

SPROSTOWANIE ogłoszenia zamieszczonego przez Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., 34-400 Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 35A, woj. małopolskie, pow. nowotarski, tel. 018 2665242, 2640777, fax 018 2640779, e-mail: ppk@ppkpodhale.pl, w biuletynie 184/2005 pod pozycją 43448. W ogłoszeniu powinno być: poniżej brakująca treść ogłoszenia, która nie została zamieszczona. Do punktu II.2.1) b) Budowa sieci kanalizacyjnej w Ludźmierzu i Krauszowie oraz Bańskiej Niżnej w Białym Dunajcu, Suchem, Poroninie, Zębie oraz Waksmundzie; c) Budowa oczyszczalni ścieków Sromowce Niżne oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Tylmanowej, Szczawnicy, Krośnicy, Kątach Niwkach oraz Sromowcach Niżnych w zakresie zarządzania technicznego, w tym pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru. Nadzór powinien być realizowany zgodnie z zapisami pozwoleń na budowę, prawem obowiązującym w Polsce, w szczególności z Prawem Budowlanym, jak również z innymi wymogami wynikającymi z Kontraktów na Roboty realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC; 3. nadzór nad realizacją robót, obejmujący administrowanie i zarządzanie finansowe, zgodnie z przepisami polskiego Prawa Budowlanego oraz wymaganiami wynikającymi z Kontraktów na Roboty. Do punktu III.1.1) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy. Do punktu III.1.2) Wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Płatności będą dokonywane na warunkach określonych w Umowie: (i) za nadzór nad Kontraktami na Roboty - w terminach półrocznych, (ii) za przygotowanie kompletnych SIWZ - po ich zatwierdzeniu. Do punktu III.1.3) Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. Do punktu III.2) - spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; - osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1 Kluczowy specjalista: Kierownik Zespołu Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Szczególne doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczeń w zarządzaniu zespołem nadzorującym realizacje robót budowlanych, w tym przynajmniej jednego kontraktu na roboty prowadzonego wg Warunków kontraktowych FIDIC polegającego na inwestycjach w zakresie gospodarki wodno - ściekowej. Wymagane jest zatrudnienie Kierownika na pełnym etacie; 2 Kluczowy specjalista: Projektant technolog Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 10-letnie doświadczenie w projektowaniu obiektów ochrony środowiska; Szczególne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu oczyszczalni ścieków, w tym zaprojektowanie i udział w uruchomieniu co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości min.1000 m3/d; 3 Kluczowy specjalista: Inspektor nadzoru budowlanego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Doświadczenie zawodowe: W okresie ostatnich 5 lat nadzorował budowę lub modernizację co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 1000 m?/d oraz budowę i modernizacje kanalizacji sanitarnej o łącznej długości co najmniej 20 km 4 Kluczowy specjalista: Inspektor nadzoru budowlanego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Doświadczenie zawodowe: w okresie ostatnich 5 lat nadzorował budowę co najmniej 2 oczyszczalni ścieków 5 Kluczowy specjalista: Kosztorysant Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie jako kosztorysant w inwestycjach budowlanych Szczególne doświadczenie zawodowe: doświadczenie w rozliczaniu robót budowlanych w oparciu o Przedmiary Robót i obmiary ilościowe w kontraktach realizowanych według warunków FIDIC, współfinansowanych przez UE i/lub IFI (międzynarodowe instytucje finansowe); 6 Kluczowy specjalista: Inspektor nadzoru budowlanego w branży konstrukcyjno-budowlanej Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej na kierunku budownictwo; uprawnienia budowlane wymagane polskim Prawem Budowlanym w szczególności uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; przynależność do właściwego samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, Szczególne doświadczenie zawodowe: w okresie ostatnich 5 lat nadzorował budowę co najmniej 2 oczyszczalni ścieków 7 Kluczowy specjalista: Specjalista ds. rozliczeń finansowych Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni, co najmniej dobra znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie; Szczególne doświadczenie zawodowe : doświadczenie w rozliczaniu Kontraktów na Roboty, w tym co najmniej jednego przedsięwzięcia inwestycyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej o wartości nie mniejszej niż 4 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru włączonego do Części I SIWZ jako załącznik nr 4 oraz załącznik nr 5 wraz z kopiami uprawnień oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego dla specjalistów wskazanych w p. III.2.1.1(b). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają łącznie załączniki nr 4 i 5. b) zrealizować w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa kontrakty o łącznej wartości nie mniej niż 3 000 000 PLN (bez VAT ), których przedmiotem jest pełnienie funkcji Inżyniera dla przedsięwzięć realizowanych wg warunków kontraktowych FIDIC, w tym przynajmniej jeden o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. dotyczącym budowy oczyszczalni ścieków i kanalizacji. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru włączonego do Części I SIWZ jako nr 3 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienie składają jeden wspólny wykaz. c) opracować w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dwóch dokumentacji przetargowych (tj. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia) dla inwestycji realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC oraz przepisów prawa polskiego z zakresu zamówień publicznych z czego jedną w zakresie budowy kanalizacji, a drugą w zakresie budowy lub modernizacji/rozbudowy oczyszczalni ścieków. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru włączonego do Części I SIWZ jako załącznik nr 3 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienie składają jeden wspólny wykaz. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnioroczny przychód netto ze sprzedaży wynoszący co najmniej 1 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 5) Wykonawcy spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej winni podać wymagane dane finansowe w walucie ich kraju oraz ich równowartość w PLN przeliczoną według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie; ten średni kurs wymiany winien być podany przez wykonawców. 6) złożyć oświadczenie (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzone według wzoru włączonego do Części I SIWZ jako załącznik nr 2, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2).1.1).a).; III.2).1.2).b). i III.2).1.2).c). składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2).1.1).a).; III.2).1.2).a).; III.2).1.2).b). i III.2).1.2).c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". Do punktu III.3.1) Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń wod.- kan., urządzeń elektrycznych, w specjalizacji konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 27 lipca 1994-dla osób wymienionych w p. III.2.1.3(a). Do punktu IV.4) Obszar objęty projektem znajduje się w Województwie Małopolskim na południowym krańcu Polski, w powiatach tatrzańskim i nowotarskim. Obejmuje tereny trzynastu gmin zamieszkiwanych przez 161 tysięcy osób: Poronin, Kościelisko, Biały Dunajec, Czarny Dunajec, Czorsztyn, Krościenko, Łapsze Niżne, Nowy Targ, Ochotnicę Dolną, Szaflary, Miasto Szczawnicę

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.