To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 441704 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284468 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na VI części. Warunki dodatkowe: 1. Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS, w Krakowie przy ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek 09:00-16:00, wtorek - piątek 07:30 -14:30. 2. Termin realizacji dostaw: 1) części I - III, V zamówienia: do 14 dni od daty podpisania umowy. 2) części IV oraz VI: do 3 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia częściowego złożonego za pośrednictwem faxu lub e-mail. Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku. 3. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 4. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie mają być fabrycznie nowe, nie nosić śladów użytkowania oraz mają być dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. 5. Sprzęt ma być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. 6. Wynagrodzenie zostanie zapłacone w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury wraz z protokołami przekazania podpisanymi przez Zamawiającego oraz dokumentami gwarancyjnymi podpisanymi przez Wykonawcę. 7. Gwarancje oraz czas naprawy udzielone przez Wykonawcę na oferowane towary mają wynosić minimum: 1) część I poz. 1, 3 - gwarancja minimum 36 miesięcy, czas naprawy maksymalnie 24 godziny, 2) część II poz. 1, część V- gwarancja minimum 24 miesiące, czas naprawy maksymalnie 24 godziny, 3) część IV poz. 1 - 40, 71 - 100 - gwarancja minimum 24 miesiące, czas naprawy maksymalnie 24 godziny, 4) część IV poz. 41 - 70 - gwarancja minimum 12 miesięcy, czas naprawy maksymalnie 24 godziny. Dokumenty gwarancyjne mają być wystawione przez Wykonawcę a nie producenta. Osobną pozycją na fakturze ma być oprogramowanie. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z numerami fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez upoważnioną osobę. Dokumenty gwarancyjne maja być oddzielne dla dostaw jednorazowych oraz oddzielne dla dostaw realizowanych na podstawie zamówień częściowych. 8. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do Specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 33.19.51.00 - Monitory 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karol Kowalski Firma BIS, Al. Niepodległości 41, 42-216 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5362,80
Oferta z najniższą ceną: 5362,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5658,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Wykonanie przeglądów instalacji gazowej w zasobach Spółdzielni"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.