eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaWykonanie robót budowlanych BUDOWA CENTRUM PRZESIADKOWEGO PRZY UL. DWORCOWEJ I KOLEJOWEJ W ŚWIDNICY CZĘŚĆ 2 ETAPU I ORAZ ETAPY II I III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Świdnica: Wykonanie robót budowlanych BUDOWA CENTRUM PRZESIADKOWEGO PRZY UL. DWORCOWEJ I KOLEJOWEJ W ŚWIDNICY CZĘŚĆ 2 ETAPU I ORAZ ETAPY II I III
Numer ogłoszenia: 441744 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych BUDOWA CENTRUM PRZESIADKOWEGO PRZY UL. DWORCOWEJ I KOLEJOWEJ W ŚWIDNICY CZĘŚĆ 2 ETAPU I ORAZ ETAPY II I III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU zamówienia. 1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego Budowa Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy część 2 Etapu I oraz Etapy II i III. Zadanie realizowane w ramach Priorytetu nr 3 Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport) Działania nr 3.3 Transport miejski i podmiejski Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych przez wyłonionego w niniejszym postępowaniu Wykonawcę w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i STWiOR, wykonanie usług budowlanych oraz współdziałanie w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektów. 2) Przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany w oparciu o umowę, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z decyzjami o pozwoleniu na budowę dla Budowy Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy wydanymi dla Etapu I, Etap II i Etapu III, w oparciu o projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zgodnie z wiedzą budowlaną oraz przepisami szczególnymi. 3) Zadanie inwestycyjne obejmuje realizację 3 etapów robót jak niżej: - Część 2 Etapu I - Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca PKP i ul. Dworcowej w Świdnicy Roboty realizowane będą na terenie działek: nr 1 (ul. Dworcowa) i nr 1/8 i 14/3 (Pl. Grunwaldzki) obręb 0004 - Śródmieście w Świdnicy. -Etap II - Budowa dworca autobusowego w Świdnicy przy ul. Kolejowej Roboty realizowane będą na terenie działek 1/1 i 1/2 (ul. Kolejowa) i części działki 22 (ul. Spacerowa) w obr. 005 oraz teren działek 1/1 ; 1/5; 1/7 i działka 1/9 AM10 w obr. 004 w Świdnicy. -Etap III - Budowa przejścia podziemnego pod torami kolejowymi dworca PKP w Świdnicy na terenie części działek 1/1, 1/8, 1/9 (własność Gminy) i części działki 1/10 (w zarządzie PKP PLK i PKP S.A.) obręb 004 w Świdnicy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w części III SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i STWiOR, wykonanie usług budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany w oparciu o umowę, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z decyzjami o pozwoleniu na budowę dla Budowy Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy wydanymi dla Etapu I, Etap II i Etapu III, w oparciu o projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zgodnie z wiedzą budowlaną oraz przepisami szczególnymi. Zadanie inwestycyjne obejmuje realizację 3 etapów robót jak niżej: - Część 2 Etapu I - Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca PKP i ul. Dworcowej w Świdnicy Roboty realizowane będą na terenie działek: nr 1 (ul. Dworcowa) i nr 1/8 i 14/3 (Pl. Grunwaldzki) obręb 0004 - Śródmieście w Świdnicy. Pozwolenie na budowę: - decyzja Starosty Świdnickiego nr 324/2010 z dnia 24 marca 2010 (WB.7351-103/10-3) - Etap II - Budowa dworca autobusowego w Świdnicy przy ul. Kolejowej Roboty realizowane będą na terenie działek 1/1 i 1/2 (ul. Kolejowa) i części działki 22 (ul. Spacerowa) w obr. 005 oraz teren działek 1/1 ; 1/5; 1/7 i działka 1/9 AM10 w obr. 004 w Świdnicy. Pozwolenie na budowę: - decyzja Starosty Świdnickiego nr 323/2010 z dnia 24 marca 2010 (WB.7351-102/10-3) - decyzja Wojewody Dolnośląskiego nr I-D-85/10 z dnia 19 marca 2010 (IF.I.MN1.7111-35/10) - Etap III - Budowa przejścia podziemnego pod torami kolejowymi dworca PKP w Świdnicy na terenie części działek 1/1, 1/8, 1/9 (własność Gminy) i części działki 1/10 (w zarządzie PKP PLK i PKP S.A.) obręb 004 w Świdnicy. Pozwolenie na budowę: - decyzja Wojewody Dolnośląskiego nr I-K/O/123/10 z dnia 30 kwietnia 2010 (IF.I.JK11.7111-65/10) e)Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień: Przedmiot zamówienia odpowiada robotom budowlanym opisanym kodem Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) wg Rozporządzenia Komisji Wspólnoty Europejskiej Nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. Słownik główny CPV Główny przedmiot: 45.21.33.10-9 - Roboty budowlane w zakresie budowania obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym 45.21.33.15-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych 45.22.12.11-4 - Przejścia podziemne 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 1. Dział robót: 1.1. 45000000-7 Roboty budowlane 2. Grupy robót: 2.1. 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 2.2. 45200000-9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 2.3. 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 2.4. 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3. Klasy robót: 3.1. 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 3.2. 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 3.3. 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 3.4. 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 3.5. 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3.6. 45320000-6 Roboty izolacyjne 3.7. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 3.8. 45410000-4 Tynkowanie 3.9. 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 3.10 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 3.11 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie CZĘŚĆ 3/2 - OPIS SZCZEGÓŁOWY a)Dokumenty opisujące przedmiot umowy: -decyzja Starosty Świdnickiego nr 324/2010 z dnia 24.03.2010r. dla Budowy Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy. Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca kolejowego i ulicy Dworcowej w Świdnicy, etap I, na terenach działek: nr 1/8, AM-10, obręb 0004-Śródmieście, nr 1, 14/3, AM-19, obręb 0004-Śródmieście -decyzja Starosty Świdnickiego nr 323/2010 z dnia 24.03.2010r. dla Budowy Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy. Budowa dworca autobusowego w Świdnicy przy ul. Kolejowej, Etap II, na terenach działek: nr 1/1, 1/5, 1/7, 1/9, AM-10,obręb 0004-Śródmieście, nr 1/2, 22, AM-2, obręb 0005-Zachód -decyzja Wojewody Dolnośląskiego Nr I-D-85/10 z dnia 19.03.2010r. dla Budowy Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy w zakresie włączenia ul. Kolejowej do drogi wojewódzkiej nr 379 - ul. Wałbrzyska (dz. nr 1/1, AM-2, obręb 0005 Zachód) -decyzja Wojewody Dolnośląskiego Nr I-K/O/123/10 z dnia 30.04.2010r. dla Budowy Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy - etap: budowa przejścia podziemnego pod torami kolejowymi dworca PKP w Świdnicy na działkach: nr 1/1, 1/8, 1/9, 1/10 AM-10, Obręb 0004 Śródmieście Świdnica b)Hierarchia dokumentów: -Umowa -Oferta -Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót -Dokumentacja Projektowa: Projekt budowlany; Projekty wykonawcze; Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) c)Teren inwestycji: Centrum Przesiadkowe będzie realizowane w Świdnicy w woj. Dolnośląskim. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie stanowiącym historyczny układ urbanistyczny zabudowy dworca kolejowego Świdnica-Miasto. Teren i budynki znajdują się w wojewódzkiej i miejskiej ewidencji zabytków. Inwestycja obejmuje teren części ulic Dworcowej i Kolejowej, plac przed budynkiem dworca kolejowego, tereny przy torach kolejowych w obrębie dworca kolejowego i część czynnego torowiska w zarządzie PKP PLK i PKP S.A., pod którym budowane będzie przejście podziemne. W związku z wykonywaniem robót etapu III na terenie kolejowym, Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do planowanego terminu rozpoczęcia robót III etapu, uzyska pozwolenia na wejście na teren kolejowy od PKP PLK S.A. Komendy Regionalnej Straży Ochrony Kolei we Wrocławiu z zachowaniem procedur kolejowych obowiązujących w tym zakresie. Roboty na zabytkowych elementach budynku przeznaczonego po adaptacji na dworzec autobusowy, mogą być wykonywane pod nadzorem osób posiadających praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych. Na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek bieżących konsultacji i roboczych uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, przy czynnym udziale projektanta, Inżyniera Kontraktu i przedstawiciela Zamawiającego, w zakresie wskazanym w projekcie budowlanym i wykonawczym. d)Zakres rzeczowy: Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: 1. Realizację robót budowlanych: 1.1. W ramach części 2 Etapu I pn.: Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca kolejowego i ul. Dworcowej w Świdnicy: a.przebudowę ul. Dworcowej w zakresie jezdni, chodników, miejsc postojowych, sieci infrastruktury technicznej, b.wykonanie zewnętrznych robót zagospodarowania terenu przy budynku dworca kolejowego z ogródkiem letnim przy budynku, z przebudową placu dworcowego w zakresie jezdni, chodników, miejsc postojowych, sieci infrastruktury technicznej, wymianą słupa oświetleniowego na placu dworcowym, c.przebudowę ogrodzenia istniejącego od strony ul. Dworcowej i budowę nowego ogrodzenia od strony torów kolejowych, d.założeniem zieleni z montażem elementów małej architektury. Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca kolejowego w Świdnicy jako Część 1 Etapu I Budowy Centrum Przesiadkowego została zlecona w 2010r. w wyniku przeprowadzonego odrębnego postępowania przetargowego. Niniejszym zamówieniem objęte są pozostałe do wykonania roboty etapu I, których realizacja musi być prowadzona w sposób pozwalający jednocześnie na użytkowanie przebudowanego już zabytkowego budynku dworca kolejowego zgodnie z jego funkcją i przeznaczeniem. Pozostałe do wykonania roboty należy koordynować z uwzględnieniem funkcjonującego budynku dworca kolejowego. 1.2. W ramach Etapu II pn.: Budowa dworca autobusowego w Świdnicy przy ul. Kolejowej: a.rozbiórkę istniejącego parterowego budynku magazynowego wraz z rampą, b.przebudowę istniejącego dwupiętrowego budynku pod potrzeby dworca autobusowego i usług w zakresie: - architektury i konstrukcji (m.in. wyburzenie stropu nad piwnicami, zasypania piwnic i wykonania nowej posadzki parteru, wyburzenia istniejących schodów i wykonanie nowych, wyburzenie części ścian konstrukcyjnych parteru i wykonanie podciągów, przebudowa ścianek działowych, usunięcie starych i wykonanie nowych tynków i sufitów podwieszanych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowa podłóg, malowanie, przemurowanie kominów, remont więźby dachowej i wymiana pokrycia dachu, remont elewacji) - wewnętrznych instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej oraz kanalizacji sanitarnej, wewnętrznej instalacji gazowej, wentylacji i c.o. z lokalną kotłownią gazową w budynku dworca autobusowego - wewnętrznych instalacji elektrycznych (siły i gniazd wtykowych, instalacje oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i oświetlenia zewnętrznego, instalacje strukturalne, system telewizji dozorowej (CCTV), informacja pasażerska, system rozgłoszeniowy, system przyzywowy, instalacje odgromowe, - montaż elementów wyposażenia w poczekalni dworca autobusowego, c.wykonanie przyłączy wod-kan, przebudowa sieci wod-kan, budowa sieci oświetlenia ulicznego, budowa sieci gazowej (wykona ZG), d.roboty drogowe: - wykonanie drogi wewnętrznej wraz z placem manewrowym i peronami dla autobusów, - wykonanie miejsc postojowych dla autobusów, - wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych, wykonanie zatoki postojowej TAXI - przebudowę ulicy Kolejowej z wykonaniem zjazdów i z przebudową jezdni, chodników, sieci infrastruktury technicznej z oświetleniem terenu, z docelową organizacja ruchu kołowego - przebudową włączenia ulicy Kolejowej do drogi wojewódzkiej nr 379 (ul. Wałbrzyska), e.wykonanie stalowej wiaty nad peronami dla autobusów i nad wyjściem z przejścia podziemnego i nad windą dla osób niepełnosprawnych, z odwodnieniem i instalacjami elektrycznymi (oświetlenia, nagłośnienia, przyzywowej, informacji pasażerskiej) f.budowa ogrodzenie terenu kolejowego od terenu zainwestowanego, g.dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia technicznego, h.montaż przeszklonych parawanów z konstrukcja aluminiową na peronach autobusowych, i.montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), j.założenie zieleni trawiastej 1.3. W ramach Etapu III pn.: Budowa przejścia podziemnego pod torami kolejowymi dworca PKP w Świdnicy: a.budowę nowego przejścia podziemnego jako przedłużenia istniejącego przejścia podziemnego (o ok. 16,10m + wyjście ze schodami i windą dla osób niepełnosprawnych) pod torami kolejowymi w kierunku projektowanego dworca autobusowego, z przebudową infrastruktury kolejowej w obszarze budowanego przejścia, b.przebudowę istniejącego przejścia (roboty remontowe wykończeniowe: remont istniejących okładzin ściennych, całkowita wymiana posadzek, remont sufitu, montaż balustrad, konserwacja istniejącej konstrukcji przejścia po jej odkryciu), c.budowę wind dla osób niepełnosprawnych przy zejściach do przejścia podziemnego (3 szt.), d.budowę odwodnienia i instalacji elektrycznych w przejściu istniejącym i nowym ( wyposażenie tunelu w oświetlenie ewakuacyjne (bateria w budynku dworca kolejowego)), e.wykonanie robót inżynieryjnych koniecznych do wykonania w związku z organizacją objazdu kolejowego na czas wykonywania przejścia podziemnego oraz robót inżynieryjnych koniecznych do wykonania w związku z wykonywaniem samego przejścia podziemnego w km 226,800 (prowadzone w porozumieniu z PKP PLK); - częściowa wymiana nawierzchni torów nr 1, 2, 3, 4 i rozjazdu nr 14 w km 226,541 - 226,834 stacji Świdnica Miasto wraz z robotami towarzyszącymi , 2. Wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia, w tym: a. opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, b. oznakowanie placu budowy, c. organizacja zaplecza budowy, d. organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, e. poinformowanie zarządców dróg i odpowiednie służby o każdej zmianie organizacji ruchu, w tym o organizacji i oznakowaniu ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót zgodnie z projektami organizacji ruchu i przepisami szczególnymi, f. uzyskiwanie pozwoleń na zajęcie pasa drogowego, g. w związku z wykonywaniem robót na terenie kolejowym, m.in.: - wyprzedzające uzyskanie pozwolenia na wejście na teren kolejowy od PKP PLK S.A. Komendy Regionalnej Straży Ochrony Kolei we Wrocławiu z zachowaniem procedur kolejowych obowiązujących w tym zakresie i uzyskanie przepustek/zezwoleń uprawniających pracowników do wstępu na obszar kolejowy - wyprzedzające złożenie wniosku o przeszkolenie pracowników do PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Wałbrzychu i delegowanie na przeszkolenie wszystkich pracowników, którzy będą poruszać się po terenie kolejowym. (Teren kolejowy jako plac budowy może być przez kolej przekazany Wykonawcy po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia o przebytym szkoleniu bhp i o aktualności badań okresowych pracowników zatrudnionych przy robotach prowadzonych na terenie kolejowym), - wyprzedzające zawarcie Porozumienia z Zakładem Linii Kolejowych w Wałbrzychu dotyczącego współdziałania pracodawców (Wykonawcy i jego podwykonawców), których pracownicy będą wykonywać prace na terenie kolejowym w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wyznaczenie przez pracodawców koordynatora sprawującego nadzór nad bhp wszystkich pracowników zatrudnionych w tym samym miejscu, - wykonanie i uzgodnienie Projektów zmiany organizacji ruchu (tymczasowej organizacji ruchu) na przejazdach kolejowych, - prowadzenie robót na terenie kolejowym zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót prowadzonych na terenie kolejowym, h. wywóz gruzu i innych materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów (odpowiedzialność za miejsce składowania i koszty składowania ponosi Wykonawca), uporządkowanie terenu budowy, i. uzgadnianie z projektantem i Konserwatorem Zabytków szczegółów prac renowacyjnych i konserwatorskich, zgodnie ze wskazaniem w projekcie budowlanym i wykonawczym, j. niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, w tym prac i robót dotyczących zabytkowych elementów budynku, k. zawarcie umów z dostawcami mediów na czas realizacji umowy, l. zawarcie umów z dostawcami mediów na potrzeby przeprowadzenia prób, badań, rozruchu technologicznego, m. przeprowadzenie doraźnych prób jakości gruntów w rejonie budowy przejścia podziemnego, n. przeprowadzenie rozruchu Centrum Przesiadkowego z wykonaniem dokumentacji techniczno-ruchowej, o. przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych, p. dostarczenie Zamawiającemu pełnych instrukcji obsługi sporządzonych w języku polskim dla zamontowanych sprzętów i urządzeń, q. przeprowadzenie instruktażu zarządcy obiektu w zakresie obsługi wszystkich zamontowanych sprzętów i urządzeń, przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przeprowadzenie instruktażu, r. sporządzenie kompletnej dokumentacji budowlanej powykonawczej, w tym geodezyjnych powykonawczych inwentaryzacji, s. przygotowanie wszystkich dokumentów potrzebnych do uzyskania wymaganego pozwolenia na użytkowanie obiektów, których dotyczą roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, t. zawiadomienie w imieniu Zamawiającego właściwych instytucji o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania, u. reprezentowanie Zamawiającego we wszystkich procedurach zmierzających do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów, których dotyczą roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, w tym dla obiektów i robót wykonanych na terenie kolejowym, v. łącznie z Inżynierem Kontraktu - przekazanie Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie wraz z innymi dokumentami potrzebnymi do rozpoczęcia użytkowania obiektów, których dotyczą roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, w tym dla obiektów i robót wykonanych na terenie kolejowym, w. przygotowanie materiałów potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego niezbędnych pozwoleń i decyzji wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń i decyzji w celu przekazania nowych obiektów do eksploatacji po zakończeniu robót oraz w celu późniejszego przekazania PKP przejścia podziemnego, x. przeprowadzenie badań i pomiarów gwarancyjnych, testów parametrów eksploatacyjnych, y. przeglądy i usługi serwisowe w okresie usuwania wad oraz w okresie rękojmi, z. wykonywanie wszystkich obowiązków Wykonawcy wynikających z obowiązku zrealizowania robót budowlanych i z obowiązku pełnienia funkcji gospodarza terenu i zarządcy obiektów przekazanych Wykonawcy jako plac budowy,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.33.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym 45.21.33.15 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych 45.22.12.11 - Przejścia podziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 200.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724 z adnotacją Wadium -budowa Centrum Przesiadkowego 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a/ min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie przejścia podziemnego, tunelu, wiaduktu lub mostu o wartości robót min. 4.000.000,00 PLN netto b/ min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie dróg, placów, parkingów o łącznej wartości robót min. 4.000.000,00 PLN netto. c/ min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie, lub remoncie, lub modernizacji toru kolejowego (lub torów kolejowych) o długości toru lub torów min 200 mb. d/ min. 1 robotę budowlaną polegającą na kompleksowej budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 1000 m3, łącznie z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami instalacji. Zamawiający dopuszcza aby ww. roboty budowlane wykonane były w ramach jednej lub kilku umów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami: I. KIEROWNIK BUDOWY Osoba posiadająca wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz posiadająca doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi, z których każda polegała na kierowaniu kompleksową budową lub przebudową budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 1000 m3 , łącznie z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami instalacji wraz z budową lub przebudową dróg, placów, parkingów z budową lub przebudową sieci infrastruktury technicznej w tych drogach, placach, parkingach a także z robotami zagospodarowania terenu i z elementami małej architektury. Każda z w/w robót budowlanych musi zawierać w/w elementy łącznie. II. KIEROWNIK ROBÓT W ZAKRESIE NADZOROWANIA ROBOT PRZY ZABYTKU NIERUCHOMYM Osoba posiadająca wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz: posiadająca doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi, które polegały na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 1000 m3, oraz posiadająca min. 2 letnią praktykę przy realizacji robót na obiektach zabytkowych, III. KIEROWNIK ROBÓT W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ Osoba posiadająca wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, oraz: posiadająca doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi, z których każda polegała na budowie lub przebudowie dróg o wartości robót min. 4 mln PLN netto. IV. KIEROWNIK ROBÓT W SPECJALNOŚCI MOSTOWEJ Osoba posiadająca wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności mostowej, oraz : posiadająca doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi, z których każda polegała na budowie lub przebudowie przejścia podziemnego, tunelu, wiaduktu lub mostu o wartości robót min. 4,0 mln PLN netto . V. KIEROWNIK ROBÓT W SPECJALNOŚCI KOLEJOWEJ Osoba posiadająca wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności kolejowej, oraz: posiadająca doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi, z których każda polegała na kierowaniu robotami związanymi z obiektem budowlanym takim jak : linia kolejowa, torowe instalacje techniczne w rozumieniu przepisów rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie, o wartości robót min. 300.000,00 PLN netto każda. VI. KIEROWNIK ROBÓT W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ, SANITARNEJ Osoba posiadająca wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz : posiadająca doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi, z których każda polegała na kierowaniu robotami polegającymi na wykonaniu sieci i instalacji sanitarnych o łącznej wartości robót min. 500 tys. PLN netto . Wykazane roboty mogą obejmować sieci i instalacje sanitarne realizowane łącznie lub oddzielnie. W przypadku wykazania doświadczenia na podstawie umów dotyczących oddzielnie sieci i oddzielnie instalacji sanitarnych: dla sieci sanitarnych wartość każdej z robót musi wynosić min. 350 tys. PLN netto, a dla instalacji sanitarnych wartości każdej z robót musi wynosić min. 150 tys. PLN netto. VII. KIEROWNIK ROBÓT W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ, ELEKTRYCZNEJ Osoba posiadająca wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz: posiadająca doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi, z których każda polegała na kierowaniu robotami polegającymi na wykonaniu sieci i instalacji elektrycznych o łącznej wartości robót min. 450 tys. PLN netto . Wykazane roboty mogą obejmować sieci i instalacje elektryczne realizowane łącznie lub oddzielnie. W przypadku wykazania doświadczenia na podstawie umów dotyczących oddzielnie sieci i oddzielnie instalacji elektrycznych: dla sieci elektrycznych wartość każdej z robót musi wynosić min. 100 tys. PLN netto, a dla instalacji elektrycznych wartości każdej z robót musi wynosić min. 300 tys. PLN netto. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta spełnia wymagania określone dla poszczególnych specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tzn.: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 4.000.000,00 PLN. - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 10.000.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawia w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionych w ust. 6.2 lub ust. 6.3, przy czym w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu osób trzecich, osoba ta musi uczestniczyć w realizacji zamówienia. 3) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Każdy z wykonawców występujących wspólnie powinien nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Każdy z nich powinien złożyć dokumenty w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wskazanych w p-cie 6.2. ppkt 1-6 IDW. 1) Wypełniony formularz oferty. 2) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków określone w pkt. 6. 3) Dowód wniesienia wadium 4) Dokument(y), z którego wynika upoważnienie dla osoby składającej i podpisującej ofertę, 5) Zaparafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej w następujących przypadkach: a/ jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), b/ jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia (np. zmiany stawki podatku VAT), c/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy za zgodą Zamawiającego w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wystąpienia siły wyższej w rozumieniu § 18 ust.2 umowy - zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub zaakceptowanych przez Zamawiającego, - zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji dokonanego na wniosek Zamawiającego, jeżeli zaistnienie w/w zdarzeń będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy. d/ w przypadkach losowych Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego określonych w warunkach udziału w postępowaniu przetargowym. e) braku lub przerwania dofinansowania realizacji inwestycji z budżetu Unii Europejskiej w ramach RPO bez winy Wykonawcy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy część 2 Etapu I oraz Etapy II i III. Zadanie realizowane w ramach Priorytetu nr 3 Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport) Działania nr 3.3 Transport miejski i podmiejski Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.