To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Łódź:
ZP/91/2013 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP.
Numer ogłoszenia: 441766 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415438 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/91/2013 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Pakiet 1- KRZESŁA, FOTELE, SOFY (TAPICEROWANE)
1.Krzesła gościnne tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 12 szt
2.Krzesła gościnne tapicerowane ekoskórą (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 27 szt
3.Krzesła konferencyjne tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 16 szt
4.Fotele systemowe tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
5.Fotele systemowe tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
6.Pufa tapicerowana materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
7.Pufa tapicerowana ekoskórą (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
8.Stolik niski (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 6 szt
9.Fotele tapicerowane materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
10.Sofa z funkcją spania (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 4 szt
11.Sofa narożna z funkcją spania (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
12.Sofa z funkcją spania (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 5 szt
Pakiet 2 - FOTELE OBROTOWE
1.Fotel obrotowy tapicerowany materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 18 szt
2.Fotel obrotowy tapicerowany ekoskórą (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
3.Fotel gabinetowy tapicerowany materiałem (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
Pakiet 3 - KRZESŁA NIETAPICEROWANE
1.Krzesła z tworzywa sztucznego (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 11 szt
2.Krzesła dziecinne z tworzywa sztucznego (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 4 szt
Pakiet 4 - MEBLE (SZAFY, SZAFKI, STOŁY, STOLIKI, BIURKA, ZABUDOWA RECEPCYJNA)
1.Stolik gościnny sr. 85 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
2.Stół/biurko 80x80 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1szt
3.Stół/biurko 140x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 4szt
4.Stół/biurko 140x80 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 6 szt
5.Stół /biurko160x80 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2szt
6.Stół/biurko 180x80 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
7.Stół narożnik (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 5 szt
8.Stół/biurko 100x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
9.Stół/biurko 120x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
10.Stół/biurko 160x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
11. Stół/biurko180x60 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 5 szt
12.Front panel do biurka z pozycji 4 (140x80) (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
13. Kontener podbiurkowy (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 22 szt
14.Biurko gabinetowe 180x210 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
15.Kontener podbiurkowy gabinetowy do biurka z pozycji 14 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów)
1 szt
16.Front panel do biurka gabinetowego z pozycji 14 (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
17.Szafka gabinetowa (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
18.Szafka wisząca (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 39 szt
19.Szafka wisząca narożna (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
20.Szafa wysoka (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 24 szt
21.Szafa wysoka (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
22.Szafa wysoka (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 6 szt
23.Szafa wysoka (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
24.Szafa niska (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 6 szt
25.Szafa ubraniowa (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 16 szt
26.Szafa regał (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
27.Szafa ubraniowa (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) kompatybilna z zabudową kuchenna z Pakietu 5, pozycja 4. 1szt
28.Zabudowa recepcyjna (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
Pakiet 5 - ZABUDOWY KUCHENNE
1.Zabudowa kuchenna 120 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
2.Zabudowa kuchenna 140 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 2 szt
3.Zabudowa kuchenna 165 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
4.Zabudowa kuchenna 170 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
5.Zabudowa kuchenna 180 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 3 szt
6.Zabudowa kuchenna 200 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
7.Zabudowa kuchenna 260 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
8.Zabudowa kuchenna 270 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt
9Zabudowa kuchenna 280 cm (zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów) 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martela Sp. z o.o., ul. Redutowa 25, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56994,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66465,51
Oferta z najniższą ceną: 66465,51 / Oferta z najwyższą ceną: 66465,51
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martela Sp. z o.o., ul. Redutowa 25, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22533,60
Oferta z najniższą ceną: 22533,60 / Oferta z najwyższą ceną: 22533,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martela Sp. z o.o., ul. Redutowa 25, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2455,08
Oferta z najniższą ceną: 2455,08 / Oferta z najwyższą ceną: 2455,08
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martela Sp. z o.o., ul. Redutowa 25, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107041,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119762,64
Oferta z najniższą ceną: 119762,64 / Oferta z najwyższą ceną: 119762,64
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martela Sp. z o.o., ul. Redutowa 25, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40147,20
Oferta z najniższą ceną: 40147,20 / Oferta z najwyższą ceną: 40147,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 60 sztuk foteli ergonomicznych do Urzędu Miejskiego w Dębicy
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.