Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Łódź: dostawa: wytrząsarki pionowej wielofunkcyjnej, ławy grzejnej oraz elektrod
pH- metrycznych
Numer ogłoszenia: 441778 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi , ul. Wodna 40, 90-046 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536240, faks 042 2536249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa będąca podmiotem leczniczym finansowanym z budżetu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: wytrząsarki pionowej wielofunkcyjnej, ławy grzejnej oraz elektrod pH- metrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wytrząsarki pionowej wielofunkcyjnej, ławy grzejnej oraz elektrod pH- metrycznych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Łodzi z siedzibą przy ul. Wodnej 40. Zamawiający udziela zamówienia w częściach - pakietach tj.: 1) Pakiet A - dostawa wytrząsarki pionowej wielofunkcyjnej do dokładnego wytrząsania probówek o ruchu koziołkującym, koziołkującym zwrotnym, koziołkującym drgającym z opcjonalnie wymienną platformą do wytrząsania probówek o śred. 30mm. 2) Pakiet B - dostawa ławy grzejnej 6-stanowiskowej 3) Pakiet C - dostawa elektrod ph -metrycznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.63.20-9, 38.00.00.00-5, 31.71.11.40-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę i załączniki nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej do oferty należy dołączyć także właściwe pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-E[pidemiologiczna w Łodzi
90-046 Łódź,ul. Wodna 40
Oddział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia,p.018.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-E[pidemiologiczna w Łodzi 90-046 Łódź,ul. Wodna 40 Oddział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia,p.018.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A - dostawa wytrząsarki pionowej wielofunkcyjnej do dokładnego wytrząsania probówek o ruchu koziołkującym, koziołkującym zwrotnym, koziołkującym drgającym z opcjonalnie wymienną platformą do wytrząsania probówek o śred. 30mm..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . WYTRZĄSARKA - 1 szt.: 1) wyposażona w dwie platformy: a) do probówek typu Falcon 50 ml, śred. do 30 mm na minimum 14 probówek b) do probówek typu Falkon 15 ml, śred. do 15 mm na minimum 48 probówek 2) posiadająca min. następujące funkcje: a) tryb pracy ciągłej lub zaprogramowanej zegarem dla każdej z faz b) regulacja prędkości min. 5-60 obr./min c) ruch koziołkujący zwrotny: regulacja kąta nachylenia od 1 do 90 ° d) ruch koziołkujący drgający: w interwałach od 1 do 5 s.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B - dostawa ławy grzejnej 6-stanowiskowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁAWA GRZEJNA - 1 szt.: 1) o wymiarach: a) szerokość ok. 900 mm b) głębokość ok. 250 mm 2) wyposażona w: a) podgrzewacz do kolb kulistych b) 6 stanowisk c) stanowisk dostosowane do kolb kulistych o pojemności 250-750 ml d) każde stanowisko wyposażone w niezależną, płynną regulację mocy grzania i indywidualny wyłącznik przeciążeniowy e) Czasze grzejne wyposażone w spirale grzejne bez włókniny 3) posiadająca następujące parametry: a) napięcie zasilania 230V b) moc 2300-2400 W c) zakres stosowanych temperatur od 25°C do 650°C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.63.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C - dostawa elektrod ph -metrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda Zakres pomiarowy: pH 0-14, Zakres temperaturowy 0-80°C do pH-metru CP- 501 produkcji Elmetron Elektroda Elektroda zespolona do pomiaru pH do aparatu Elmetron CP551 Zakres pomiarowy: pH 0-14, Zakres temperaturowy: 0-80°C Półogniwo odniesienia Ag/AgCl Łączniki odniesienia: włókniste Wtyczka: BNC Min. Głębokość zanurzenia: 20 mm Elektroda nakłuciowa do pomiaru pH w próbkach stałych i półstałych (agary) Zakres temperaturowy: -10°C do + 60°C Zakres pomiarowy: pH 0-14, Bezobsługowa - elektrolit np. Polisolve Obudowa szklana, Membrana z systemem niezatykającym się np. 2 x single pore System referencyjny Ag/AgCl Przewód z wtykiem BNC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów laboratoryjnych do projektu ReNutriWater w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION
- Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Wołowie
- ZPO.272.1.22.2024 Postępowanie na dostawę urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- dostawa precyzyjnej przecinarko-szlifierki dla WO - DE-dzp.272-280/24
- "Listwy ekstrakcyjne" zakup i dostawa 11 zestawów do fazy stałej (metoda SPE) dla Oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.