To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Łódź: ZP/13/2013 Dostawa druków i książek zakładowych dla Instytutu CZMP.
Numer ogłoszenia: 44177 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26846 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/13/2013 Dostawa druków i książek zakładowych dla Instytutu CZMP..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
PAKIET 1 - Druki zakładowe z logo wg wzoru. Na papierze ofsetowym białym 80g/m2 (1 bloczek klejony - 100 kartek)
1. A-3 jednostronny - 600 bl.
2. A-3 dwustronny identyczny - 300 bl.
3. A-3 dwustronny odmienny - 240 bl.
4. A-4 jednostronny - 1200 bl.
5. A-4 dwustronny identyczny - 1400 bl.
6. A-4 dwustronny odmienny - 1200 bl.
7. A-5 jednostronny - 1440 bl.
8. A-5 dwustronny identyczny - 400 bl.
9. A-5 dwustronny odmienny - 600 bl.
10. A-5 dwustronny odmienny BEZ LOGO - 200 bl.
11. A-6 jednostronny - 1400 bl.
12. A-6 dwustronny odmienny - 525 bl
13. A-7 jednostronny - 1000 bl.
14. 1/2 A-4 jednostronny - 2400 bl.
PAKIET 2 - Druki zakładowe z logo wg wzoru. Na kartonie: 200 - 300g/m2 biały (1 bloczek klejony - 100 kartek)
1. A-5 dwustronny odmienny - 60 bl.
2. A-4 dwustronny odmienny - 100 bl.
PAKIET 3 - Druki zakładowe z logo wg wzoru. Na samokopii białej (1 bloczek klejony - 100 kartek)
1. A-6 jednostronny - 300 bl.
2. A-4 jednostronny - 100 bl.
3. A-5 jednostronny - 1500 bl.
PAKIET 4 - Książki medyczne z logo wg wzoru
1. Książka medyczna z logo - format A-4, szyta, gramatura stron 80 g/m2, sztywna okładka o gramaturze 900g/m2 - (1 książka - 100 białych kartek), okładka - kolor szary - mozaika - 750 szt.
2. Książka medyczna z logo - format 31 cm x 29.50 cm, szyta, gramatura stron 80 g/m2, miękka okładka o gramaturze 300g/m2 - (1 książka - 100 białych kartek), okładka - kolor szary - mozaika - 15 szt.
3. Książka medyczna z logo - format 39 cm x 29.50 cm, szyta, gramatura stron 80 g/m2, miękka okładka o gramaturze 300g/m2 - (1 książka - 100 białych kartek), okładka - kolor szary - mozaika -7 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1 - Druki zakładowe z logo wg wzoru. Na papierze ofsetowym białym 80g/m2 (1 bloczek klejony - 100 kartek)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
- IMPACT s.c. Dariusz Nowak, Małgorzata Nowak, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29482,79
Oferta z najniższą ceną: 29482,79 / Oferta z najwyższą ceną: 77554,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET 2 - Druki zakładowe z logo wg wzoru. Na kartonie: 200 - 300g/m2 biały (1 bloczek klejony - 100 kartek)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
- EXPOL P. Rybiński, J. Dąbek Spółka Jawna, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1166,04
Oferta z najniższą ceną: 1166,04 / Oferta z najwyższą ceną: 2828,01
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET 3 - Druki zakładowe z logo wg wzoru. Na samokopii białej (1 bloczek klejony - 100 kartek)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAP-MET s.c. Ewa Świderska, Piotr Świderki, Zborowskie 8, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4230,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4649,40
Oferta z najniższą ceną: 4649,40 / Oferta z najwyższą ceną: 10332,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET 4 - Książki medyczne z logo wg wzoru
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM DRUKU Grażyna Maciuk, ul. Warszawska 49D, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6667,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5848,65
Oferta z najniższą ceną: 5848,65 / Oferta z najwyższą ceną: 14338,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.