Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Ostrowiec Świętokrzyski: Ochrona obiektów Muzeum Historyczno-Archeologicznego w Ostrowcu Św., oraz oddziału Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu Krzemionki w miejscowości Sudół.
Numer ogłoszenia: 441786 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczno-Archeologiczne , ul. Świętokrzyska 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653651, faks 041 2653651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Muzeum Historyczno-Archeologicznego w Ostrowcu Św., oraz oddziału Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu Krzemionki w miejscowości Sudół..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów Muzeum Historyczno-Archeologicznego w Ostrowcu Św., oraz oddziału Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu Krzemionki w miejscowości Sudół. Służba realizowana będzie przez jednego pracownika ochrony w systemie zmianowym w muzeum w Częstocicach i jednego w muzeum w Krzemionkach. W Częstocicach następująco: - od wtorku do piątku w godzinach 16.30 - 7.30 - sobota w godzinach 16.00 - 9.00 - niedziela w godzinach 17.00 przez poniedziałek całodobowo -święta i dni wolne od pracy - całodobowo. Przewidywana łączna liczba godzin w miesiącu - średnio około 516 godzin. Szczegółową liczbę godzin w miesiącu określać będą indywidualne grafiki dla danego miesiąca sporządzane z uwzględnieniem dni wolnych i świąt. W Krzemionkach (budynek muzeum)następująco: - w sezonie (od maja do października) w godzinach 19.00 - 7.30 w weekendy 19.00 - 8.00 - miesiące kwiecień i październik w godzinach 19.00 - 7.30 w weekendy 17.00 - 8.00 - po sezonie (od listopada do marca) w godzinach 16.00 - 7.30 w weekendy 16.00 - 8.00 - święta i dni wolne od pracy - całodobowo. Przewidywana łączna liczba godzin w miesiącu - średnio około 438 godzin. Szczegółową liczbę godzin w miesiącu określać będą indywidualne grafiki dla danego miesiąca sporządzane z uwzględnieniem dni wolnych i świąt. W rezerwacie Krzemionki realizowany również będzie patrol w następujący sposób: - patrol pieszy (ok. 4 km) - 20 dni w miesiącu - obecność patrolu ma być udokumentowana poprzez urządzenie - system kontroli strażników - zamontowany na koszt wykonawcy i będący jego własnością we wcześniej uzgodnionych 4 punktach rezerwatu, odbywający się w różnych porach dnia. Wydruk z urządzenia stanowić będzie załącznik do miesięcznej faktury. - patrol zmotoryzowany (ok. 6 km) - 10 dni w miesiącu - odbywający się oznakowanym, terenowym pojazdem w różnych porach dnia. W muzeum w Częstocicach podłączenie do systemu alarmowego Centrum Monitorowania. Budynek muzeum w Częstocicach podłączony jest do systemu alarmowego Centrum Monitorowania przy wykorzystaniu toru telefonicznego komutowanego. Odbierający sygnał musi spowodować przyjazd specjalistycznej grupy ochronnej - patrolu interwencyjnego (dojazd max. 20 min). Wykonawca będzie zobowiązany odbierać sygnały alarmowe generowane z obiektu, a po zweryfikowaniu przekazywać do osób wskazanych przez zamawiającego oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia wskazanych osób (pracowników zamawiającego). W uzasadnionych przypadkach powiadomi stosowne służby (Policję, Straż Pożarną). Początek wykonania tej usługi nastąpi z dniem 01.01.2014r., i będzie ona poprzedzona podpisaniem protokołu podłączenia systemu do obiektu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku organizacji imprez plenerowych wymagających zabezpieczenia, które nie były przewidziane w budżecie instytucji, a pozyskano na nie fundusze zewnętrzne - do 20% zamówienia podstawowego oraz sytuacjach awaryjnych nie dających się wcześniej przewidzieć.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych stosownie do ustawy o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) lub równoważny dokument uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, aktualny w terminie składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (obiekt użyteczności publicznej o wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia i charakterem ochrony ze szczególnym uwzględnieniem obiektów podlegających konserwatorowi zabytków),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi dostarczyć kserokopię opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących okolicznościach: a) zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszelkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością świadczenia usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumostrowiec.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne i Rezerwat Krzemionki, Sudół 135a; sekretariat, pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne i Rezerwat Krzemionki, Sudół 135a; sekretariat, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.