Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Krzymów: Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy w Krzymowie
Numer ogłoszenia: 441940 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krzymów , ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2413280, faks 063 2413091.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy w Krzymowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk serwerów wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy w Krzymowie. 2. Zadanie zostało podzielone na dwie części i obejmuje: Część 1 - dostawa 2 sztuk serwerów do Urzędu Gminy w Krzymowie Wymagane parametry techniczne serwerów: 1. Obudowa: a. Rozmiar: od 1 do 4U - 19 rack wraz z szynami do montażu w szafie b. Filtr powietrza: TAK c. Gniazda USB: minimum dwa frontowe 2. Płyta główna do zastosowań serwerowych: a. Liczba gniazd procesorów: minimum 1 szt. b. Częstotliwość szyny QPI/DMI: minimum 5 GT/s c. Typ obsługiwanej pamięci: DDR3 |DIMM| d. Rodzaj obsługiwanej pamięci: ECC, Unbuffered e. Liczba gniazd pamięci: minimum 4 szt. f. Częstotliwość szyny pamięci: minimum 1333 MHz g. Maksymalna wielkość obsługiwanej pamięci: minimum 32 GB h. Zintegrowana karta graficzna: tak i. Zintegrowane karty sieciowe: tak, minimum 4 x 10/100/1000 Mbit/s j. Ilość slotów PCI 32-bit/33MHz: minimum 2 szt. k. Złącza I/O na tylnym panelu: - minimum 1 x 15-stykowe D-Sub (VGA) - minimum 4 x USB 2.0 (w tym 2 frontowe wewnątrz obudowy) - 1 x COM (szeregowy) - 1 x LPT l. Zintegrowane kontrolery dysków/napędów: minimum 6 x SATA II m. Ilość urządzeń Serial ATA: minimum 6 szt. n. Układ RAID: min 6xSATA; Poziomy RAID: 0, 1, 5, 10 3. Procesor: a. Liczba procesorów: minimum 1 b. Procesor minimum czterordzeniowy dedykowany do pracy w serwerach, x86 lub x64, wspierający wirtualizację, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 7880 pkt. (wynik testu zaproponowanego procesora musi być publikowany na stronie internetowej: http://www.cpubenchmark.net) 4. Pamięć RAM: a. Typ pamięci: DDR3 b. Rodzaj pamięci: ECC, Unbuffered c. Pojemność pamięci: minimum 32 GB d. Częstotliwość szyny pamięci: minimum 1333 MHz 5. Dyski twarde serwerowe (RAID 10): a. Pojemność dysku: minimum 4x 500 GB b. Prędkość obrotowa: minimum 7200 obr/min c. Cache: minimum 64 MB d. Interfejs: minimum SATA II 6. Zasilacz: a. Typ Hot-plug, redundantny 7. Chłodzenie: a. Zestaw wentylatorów redundantnych typu hot-plug 8. Napęd optyczny: a. Typ napędu: wewnętrzny b. Interfejs: SATA c. Bufor: minimum 1.0 MB 9. Gwarancja: 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego, serwis w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. Część 2 - dostawa oprogramowania do serwerów do Urzędu Gminy w Krzymowie Ze względu na posiadane oprogramowanie oraz wdrożony system informatyczny w Urzędzie Gminy w Krzymowie Zamawiający wymaga dostarczenia poniższego oprogramowania na licencji typu MOLP-GOV (rządowa - samorządowa) według wykazu: 1. WinSvrStd 2012 OLP NL Gov 2Proc - 2 szt 2. WinSvrCAL 2012 OLP NL Gov UsrCAL - 30 szt 3. SQLSvrStd 2012 OLP NL Gov - 1 szt 4. SQLCAL 2012 OLP NL Gov UsrCAL - 15 szt 5. ExchgSvrStd 2010 OLP NL Gov - 1 szt 6. ExchgStdCAL 2010 OLP NL Gov UsrCAL - 30 szt 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek serwerów wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. 4. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Serwery wraz z oprogramowaniem należy dostarczyć bezpośrednio do Urzędu Gminy w Krzymowie, ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów, pokój nr 16 - pomieszczenie techniczne. 5. Wszystkie elementy składowe serwerów muszą być fabrycznie nowe (nie eksploatowane), oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Serwery powinny być utrzymane w jednolitej kolorystyce. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 15. Wymagania Zamawiającego w zakresie podwykonawców: Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom część zamówienia zobowiązany jest do ujawnienia tego w druku Formularz oferty (załącznik nr 1) oraz do przedstawienia zakresu rzeczowego podwykonawstwa, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do siwz (art. 36 ust. 4 ustawy); Wymagania stawiane Wykonawcom zatrudniającym podwykonawców są zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. Za działania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. 17. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot niniejszego zamówienia. 18. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i przepisami prawa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.82.20.00-6, 48.00.00.00-8, 48.70.00.00-5, 48.77.10.00-3, 48.71.00.00-8, 48.73.00.00-4, 48.73.10.00-1, 48.73.20.00-8, 48.75.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
informacja o produkcie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy - załącznik nr 1 - formularz cenowy - załącznik nr 2 - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 - wykaz osób do kontaktów - - załącznik nr 6 - parafowany i zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian Umowy za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Pzp, stanowiącego, że Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania dostawy wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć; 3) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. 4) zmiany spowodowane przez Siłę wyższą a zwłaszcza te dotyczące terminu dostawy. Za Siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy; 5) za uprzednią zgodą Zamawiającego, zmiany sprzętu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany sprzęt spełni wymagania określone w siwz i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do Umowy. 6. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. 7. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy czym przedmiotowe odstąpienie może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krzymow.nowoczesnagmina.pl/?c=179
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Krzymów, w pok. nr 12 - Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Krzymów, w pok. nr 12 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 2 sztuk serwerów do Urzędu Gminy w Krzymowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne serwerów: 1. Obudowa: a. Rozmiar: od 1 do 4U -19 rack wraz z szynami do montażu w szafie b. Filtr powietrza: TAK c. Gniazda USB: minimum dwa frontowe 2. Płyta główna do zastosowań serwerowych: a. Liczba gniazd procesorów: minimum 1 szt. b. Częstotliwość szyny QPI/DMI: minimum 5 GT/s c. Typ obsługiwanej pamięci: DDR3 |DIMM| d. Rodzaj obsługiwanej pamięci: ECC, Unbuffered e. Liczba gniazd pamięci: minimum 4 szt. f. Częstotliwość szyny pamięci: minimum 1333 MHz g. Maksymalna wielkość obsługiwanej pamięci: minimum 32 GB h. Zintegrowana karta graficzna: tak i. Zintegrowane karty sieciowe: tak, minimum 4 x 10/100/1000 Mbit/s j. Ilość slotów PCI 32-bit/33MHz: minimum 2 szt. k. Złącza I/O na tylnym panelu: - minimum 1 x 15-stykowe D-Sub (VGA) - minimum 4 x USB 2.0 (w tym 2 frontowe wewnątrz obudowy) - 1 x COM (szeregowy) - 1 x LPT l. Zintegrowane kontrolery dysków/napędów: minimum 6 x SATA II m. Ilość urządzeń Serial ATA: minimum 6 szt. n. Układ RAID: min 6xSATA; Poziomy RAID: 0, 1, 5, 10 3. Procesor: a. Liczba procesorów: minimum 1 b. Procesor minimum czterordzeniowy dedykowany do pracy w serwerach, x86 lub x64, wspierający wirtualizację, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 7880 pkt. (wynik testu zaproponowanego procesora musi być publikowany na stronie internetowej: http://www.cpubenchmark.net) 4. Pamięć RAM: a. Typ pamięci: DDR3 b. Rodzaj pamięci: ECC, Unbuffered c. Pojemność pamięci: minimum 32 GB d. Częstotliwość szyny pamięci: minimum 1333 MHz 5. Dyski twarde serwerowe (RAID 10): a. Pojemność dysku: minimum 4x 500 GB b. Prędkość obrotowa: minimum 7200 obr/min c. Cache: minimum 64 MB d. Interfejs: minimum SATA II 6. Zasilacz: a. Typ Hot-plug, redundantny 7. Chłodzenie: a. Zestaw wentylatorów redundantnych typu hot-plug 8. Napęd optyczny: a. Typ napędu: wewnętrzny b. Interfejs: SATA c. Bufor: minimum 1.0 MB 9. Gwarancja: 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego, serwis w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym od zgłoszenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.82.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania do serwerów do Urzędu Gminy w Krzymowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ze względu na posiadane oprogramowanie oraz wdrożony system informatyczny w Urzędzie Gminy w Krzymowie Zamawiający wymaga dostarczenia poniższego oprogramowania na licencji typu MOLP-GOV (rządowa - samorządowa) według wykazu: 1. WinSvrStd 2012 OLP NL Gov 2Proc - 2 szt 2. WinSvrCAL 2012 OLP NL Gov UsrCAL - 30 szt 3. SQLSvrStd 2012 OLP NL Gov - 1 szt 4. SQLCAL 2012 OLP NL Gov UsrCAL - 15 szt 5. ExchgSvrStd 2010 OLP NL Gov - 1 szt 6. ExchgStdCAL 2010 OLP NL Gov UsrCAL - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.70.00.00-5, 48.77.10.00-3, 48.71.00.00-8, 48.73.00.00-4, 48.73.10.00-1, 48.73.20.00-8, 48.75.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KRZYMÓW
więcej: przetargi KRZYMÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.