To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 44196 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Lisięcice: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I GŁUBCZYCE/ W 2017/2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 20835-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, krajowy numer identyfikacyjny
29337300000, ul.
Klisino
100,
48118
Lisięcice, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 857 593, faks
774 857 594, e-mail
dps_klisino@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dps-klisino.pl, www.bip.dps.powiatglubczycki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I GŁUBCZYCE/ W 2017/2018 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1_2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i podległych zakładów (Radynia, Boboluszki, Dzbańce, Bliszczyce i Głubczyce) w 2017/2018 r. (CPV 09135100-5) olej opałowy Zapotrzebowanie: ok. 82 616 litrów/rok Przewidywane dostawy: DPS Boboluszki ok. 38 705,00 litrów DPS Radynia ok. 25 590,00 litrów DPS Dzbańce ok. 1 976,00 litrów DPS Bliszczyce ok. 1 145,00 litrów DPS Głubczyce ok. 15 200,00 litrów Parametry jakościowe zgodne z normą PN-C-96024:2011 w temperaturze referencyjnej 15oC Olej wykorzystany zostanie tylko do celów grzewczych (opałowych). Jednorazowa dostawa cząstkowa uzależniona będzie od potrzeb zamawiającego, szacowane średnie dostawy: -DPS Klisino Filia Boboluszki ok. 4000 l. -DPS Klisino Filia Dzbańce ok. 1000 l. -DPS Klisino Filia Głubczyce ok. 3000 l. -DPS Klisino Filia Bliszczyce ok. 3000 l. -DPS Klisino Filia Radynia ok. 4000 l. w/w ilości paliw mogą być zmniejszone lub zwiększone według potrzeb Zamawiającego. Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający w miarę potrzeb będzie łączył dostawy ale zastrzega sobie również dostawy pojedyncze na wskazaną filię. Zamawiający posiada zbiorniki na olej o pojemności: -DPS Klisino Filia Boboluszki bud. żeński 8 000 l. bud. męski 3 000 l. -DPS Klisino Filia Dzbańce 16 000 l. -DPS Klisino Filia Głubczyce 5 000 l. -DPS Klisino Filia Bliszczyce 12 000 l. -DPS Klisino Filia Radynia 10 000 l. Rozładunek paliwa z autocysterny jest wymagany przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Zamawiający przewiduje dostawę paliwa autocysterną o wymiarach 9,2m/2,8m/3,4m (długość/szerokość/wysokość). Zamawiający wymaga dostaw oleju opałowego od poniedziałku do piątku w godzinach od 07 00 do 1400 Zamawiający nie dopuszcza przekazywanie faktur VAT w formie elektronicznej. Podstawą do wystawienia faktur będzie ilość dostarczonego oleju opałowego zgodnie z przyjęciem przez Zamawiającego na podstawie wskazań układu pomiarowego. Opał należy dostarczyć własnym transportem, zgodnie z wcześniejszym zamówieniem do określonej placówki. Realizacja zamówienia do 48 godzin od momentu zgłoszenia (rozmowa telefoniczna lub fax). Do każdej partii opału należy dołączyć : - certyfikat jakości określający wartość opałową oraz inne parametry, - wyciąg ze strony producenta z dnia zakupu (dostawy) określający cenę netto za 1 litr oleju opałowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT197088.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 227623.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.