Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Kraków: Dostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych
Numer ogłoszenia: 441980 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do specyfikacji. Oferowany sprzęt medyczny musi spełniać wszystkie parametry wymienione w załączniku nr 5 do specyfikacji. Niespełnienie któregokolwiek z nich skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. Grupa 1 1.Jałowy zestaw do laparoskopii uniwersalny o składzie - 500 zestawów 2.Jałowy zestaw do laparoskopii duży o składzie - 150 zestawów 3.Jałowy zestaw chirurgiczny o składzie - 500 zestawów 4.Sterylny zestaw do urologii - 200 zestawów 5. Sterylny zestaw do ginekologii - 150 zestawów Grupa 2 1.Maska chirurgiczna - 10000 szt. 2.Sterylna serweta - 1500 szt. 3.Serweta sterylna - 1500 szt. 4.Jednorazowe jałowe fartuchy chirurgiczne - 4000 szt. Grupa 3 1.Jałowy uchwyt rzepowy 2x23cm - 600 szt. 2.Jałowa osłona zabezpieczające kable video i optykę endoskopową 13-15x220-250cm - 140 szt. 3.Jałowy zestaw miseczek 1 - 500 zestawów 4.Jałowy zestaw miseczek 2 - 500 zestawów 5.Jałowy zestaw miseczek 3 - 500 zestawów Grupa 4 1. Jednorazowa jałowa stalowa igła z kulką 1,2 x 80 mm, długość 9,5 cm - 600 szt. 1.Oferty nie zawierające pełnego asortymentu określonego w grupie zostaną odrzucone. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości materiałów medycznych niż określone w załączniku nr 1 do specyfikacji, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej i stosowania dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - okres ważności przedmiotu zamówienia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy 7. Dla wszystkich oferowanych grup należy dołączyć do oferty katalogi producenta zawierające pełną informację o parametrach oferowanego wyrobu w języku polskim . 8.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu partię próbną po 1 komplecie z każdej pozycji asortymentowej opisanej w grupie nr 1 oraz po jednej sztuce z każdej pozycji asortymentowej w grupie 2. 9. Oferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm.), tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy 10. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679), Wykonawca zobowiązany jest posiadać inne odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy). 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę. 14. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna przedmiot o parametrach nie gorszych niż wskazane w specyfikacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.90.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 procent ceny oferty (w przypadku złożenia ofert częściowych - 50 procent sumy cen ofert częściowych). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 poz. 231), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zeromski-szpital.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitala, Kraków, os. Na Skarpie 66, pokój nr 7, w godz. 80 0 -14 0 0 lub na pisemny wniosek drogą pocztową.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon A, pokój nr 21..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1 1. Jałowy zestaw do laparoskopii uniwersalny w ilości - 500 zestawów o składzie 1 x serweta na stół narzędziowy 2-warstwowa (min. 55g/mkw) na całej powierzchni min. 200 x 150 cm (owinięcie zestawu) 1 x serweta 2-warstwowa samoprzylepna 175 x 170 cm (+ 5 cm) 1 x serweta 2-warstwowa samoprzylepna 240 x 150 cm (+ 5 cm) 2 x serweta 2-warstwowa samoprzylepna 90 x 75 cm (+ 5 cm) 1 x kieszeń samoprzylepna 2-sekcyjna 43 x 38 cm (+ 2 cm) 1 x serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm składana teleskopowo, folia piaskowana, pad chłonny na całej długości 1 x fartuch chirurgiczny L z włókniny PP SMMMS o gramaturze od 35 - 37 g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, typu open back; mankiety 10) procent poliester, szwy ultradźwiękowe; 2 x fartuch chirurgiczny XL z włókniny PP SMMMS o gramaturze 35 - 37g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, z zakładką na plecach; mankiety 100 procent poliester, szwy ultradźwiękowe; 20 x kompres z gazy 10 x 10 cm, 12 warstw, 17 n 3 x tupfer z gazy 47 x 40 cm (+ 5 cm), 20 nitek 1 x miska plastikowa 250 ml, z podziałką 2 x osłona na kable kamery 13-15 x 220-250 cm 4 x ręcznik celulozowy min. 33 x 33 cm 2 x uchwyt rzepowy 1 x czyścik do koagulacji 5 x 5 cm Zestawy pakowane do transportu w 2 opakowania transportowe. Sterylizacja EO. 2. Jałowy zestaw do laparoskopii duży w ilości - 150 zestawów o składzie 1 x serweta na stół narzędziowy 2-warstwowa (min. 55g/mkw) na całej powierzchni min. 200 x 150 cm 1 x serweta 3-warstwowa (min 74g.mkw) na całej powierzchni do laparoskopii 260 x 320 cm (+ 5 cm) z samoprzylepnym otworem 26 x 30 cm z 6 zintegrowanymi kieszeniami na narzędzia wokół oraz z dodatkowym otworem 12 x 15 cm z zasłaniającą klapką w okolicy annusa; serweta ze zintegrowanymi osłonami na nogi i ekranem anestezjologicznym oraz z prowadnicami drenów z obu stron 1 x serweta nieprzylepna 2-warstwowa 90 x 75 cm (+ 5 cm) 1 x serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm (+ 5 cm), składana teleskopowo, z piaskowanej folii, pad chłonny na całej długości 1 x fartuch chirurgiczny L z włókniny PP SMMMS o gramaturze od 35 - 37 g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, typu open back; mankiety 100 procent poliester, szwy ultradźwiękowe; 2 x fartuch chirurgiczny XL z włókniny PP SMMMS o gramaturze 35 - 37g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, z zakładką na plecach,; mankiety 100 procent poliester, szwy ultradźwiękowe; 20 x kompres z gazy z nitką RTG 10 x 10 cm, 12 warstw 17 n 3 x tupfer z gazy 47 x 40 cm (+ 5 cm), 20 nitek 1 x miska plastikowa 250 ml, z podziałką 2 x osłona na kable kamery 12-15 x 220-250 cm, składana teleskopowo, z tekturową prowadnicą 2 x ręcznik celulozowy min. 33 x 33 cm 1 x czyścik do koagulacji 5 x 5 cm kontrastujący w RTG Zestawy pakowane do transportu w 2 opakowania transportowe. Sterylizacja EO. 3. Jałowy zestaw chirurgiczny w ilości - 500 zestawów o składzie 1 x serweta na stół narzędziowy 2-warstwowa na całej powierzchni min. 90 x 75 cm (min. 55 g/mkw) (owinięcie pakietu ), 1 x serweta przylepna 2-warstwowa 2-częściowa z regulacją otworu 75 x 90 cm (+ 5 cm) , 1 x skalpel jednorazowy bezpiecznie zasuwany , rozmiar 10 , 1 x nożyczki zagięte typu Metzenbaum tępo tępe 14,5 cm stalowe jednorazowe, 1 x imadło chirurgiczne typu Mayo-Hegar 14 cm stalowe jednorazowe, 1 x pęseta chirurgiczna standardowa prosta 14 cm stalowa jednorazowa, 1 x kleszczyki anatomiczne zagięte typu Halsted-Mosquito 12,5 cm stalowe jednorazowe, 1 x kleszczyki chirurgiczne proste typu Halsted-Mosquito 12,5 cm stalowe jednorazowe, 1 kleszczyki plastikowe proste typu pean 14 cm, 1 x pojemnik plastikowy 250 ml z podziałką, 5 x kompres z włókniny 5 x 5 cm, 6 warstw, min 30g/m2, 10 x kompres z gazy 7,5 x 7,5 cm, 12 warstw, 17 nitek, 3 x tupfer z gazy 20x 20 cm, 20 nitek, 1 x igła injekcyjna bezpieczna 1,2 x 40 mm, 1 x igła injekcyjna bezpieczna 0,7 x 30 mm, 1 x strzykawka 3-częściowa Luer 20 ml. Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki z REF, LOT i polską nazwą zestawu. Narzędzia wykonane ze stali, matowo wykończone, powinny posiadać symbol jednorazowości umieszczony w sposób trwały, wymagamy po obu stronach narzędzia. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6. Zestawy do transportu pakowane w 2 opakowania transportowe. 4. Sterylny zestaw do urologii,wykonany z włókniny laminowanej min. 2-warstwowej. Skład zestawu: serweta urologiczna z workiem do zbiórki płynów, osłoną na palec i dwoma oknami (na genitalia i nadłonowym) min. 150x200 cm; serweta na stolik instrumentariuszki min. 140x190 cm; przylepiec taśmowy min. 10x50 cm - 200 zestawów 5. Sterylny zestaw do ginekologii, wykonany z włókniny laminowanej min. 2-warstwowej. Skład zestawu: serweta na stolik instrumentariuszki: min. 100x150 cm serweta z oknem samoprzylepnym min.7x10 cm w rozmiarze min. 100x200 cm; 2 osłony na kończynę 75x120 cm - 150 zestawów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska chirurgiczna pełnobarierowa z wykonana z trzech warstw wysokiej jakości włóknin, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki, gramatura min. 58 g/mk - 10000 szt. 2. Sterylna serweta z otworem o wymiarach 50-55x60-65cm, wykonana z włókniny laminowanej min. 2-warstwowej, z otworem 6 cm otoczonym taśmą lepną, gramatura min. 57,5 g/mk - 1500 szt. 3. Serweta sterylna na stół narzędziowy wykonana z laminatu min. dwuwarstwowego nieprzemakalnego z warstwą chłonną, gramatura min. 57,5 g/mk . Rozmiar: 150-155 x 190-195 cm - 1500 szt. 4. Jednorazowe jałowe fartuchy chirurgiczne, wykonane z włókniny polipropylenowej typu SMMS, z elastycznym mankietem min. 6 cm, wiązanie z tyłu tylko na troki, szwy ultradźwiękowe, gramatura min. 35 g/mk, rozmiar L, XL - 4000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jałowy uchwyt rzepowy 2x23cm - 600 szt. 2.Jałowa osłona zabezpieczająca kable video i optykę endoskopową 13-15x220-250cm - 140 szt. 3.Jałowy zestaw miseczek 1 - 500 zestawów 1 x pojemnik plastikowy okrągły 1000 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x pojemnik plastikowy z uchwytem 500 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x serweta 2-warstwowa min. 75 x 75 cm (owinięcie zestawu) 4.Jałowy zestaw miseczek 2 - 500 zestawów 1 x pojemnik plastikowy okrągły 250 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x pojemnik plastikowy z uchwytem 500 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x serweta 2-warstwowa min. 75 x 75 cm (owinięcie zestawu) 5.Jałowy zestaw miseczek 3 - 500 zestawów 1 x pojemnik plastikowy 1000 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x serweta 2-warstwowa min. 75 x 75 cm (owinięcie zestawu).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa jałowa stalowa igła z kulką 1,2 x 80 mm, długość 9,5 cm - 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych, pasków odczynnikowych wyrobów diagnostycznych i jednorazowych artykułów medycznych.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_623
- 25/2024 Dostawa soczewek oraz wyrobów okulistycznych wraz z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy i witrektomii i laserem do mikropulsowej terapii jaskry
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.