eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Kraków: Dostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych
Numer ogłoszenia: 441980 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do laparoskopii oraz zestawów chirurgicznych, ginekologicznych i urologicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do specyfikacji. Oferowany sprzęt medyczny musi spełniać wszystkie parametry wymienione w załączniku nr 5 do specyfikacji. Niespełnienie któregokolwiek z nich skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. Grupa 1 1.Jałowy zestaw do laparoskopii uniwersalny o składzie - 500 zestawów 2.Jałowy zestaw do laparoskopii duży o składzie - 150 zestawów 3.Jałowy zestaw chirurgiczny o składzie - 500 zestawów 4.Sterylny zestaw do urologii - 200 zestawów 5. Sterylny zestaw do ginekologii - 150 zestawów Grupa 2 1.Maska chirurgiczna - 10000 szt. 2.Sterylna serweta - 1500 szt. 3.Serweta sterylna - 1500 szt. 4.Jednorazowe jałowe fartuchy chirurgiczne - 4000 szt. Grupa 3 1.Jałowy uchwyt rzepowy 2x23cm - 600 szt. 2.Jałowa osłona zabezpieczające kable video i optykę endoskopową 13-15x220-250cm - 140 szt. 3.Jałowy zestaw miseczek 1 - 500 zestawów 4.Jałowy zestaw miseczek 2 - 500 zestawów 5.Jałowy zestaw miseczek 3 - 500 zestawów Grupa 4 1. Jednorazowa jałowa stalowa igła z kulką 1,2 x 80 mm, długość 9,5 cm - 600 szt. 1.Oferty nie zawierające pełnego asortymentu określonego w grupie zostaną odrzucone. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości materiałów medycznych niż określone w załączniku nr 1 do specyfikacji, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej i stosowania dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - okres ważności przedmiotu zamówienia: nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy 7. Dla wszystkich oferowanych grup należy dołączyć do oferty katalogi producenta zawierające pełną informację o parametrach oferowanego wyrobu w języku polskim . 8.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu partię próbną po 1 komplecie z każdej pozycji asortymentowej opisanej w grupie nr 1 oraz po jednej sztuce z każdej pozycji asortymentowej w grupie 2. 9. Oferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm.), tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy 10. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679), Wykonawca zobowiązany jest posiadać inne odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy). 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę. 14. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna przedmiot o parametrach nie gorszych niż wskazane w specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.90.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 procent ceny oferty (w przypadku złożenia ofert częściowych - 50 procent sumy cen ofert częściowych). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 poz. 231), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zeromski-szpital.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitala, Kraków, os. Na Skarpie 66, pokój nr 7, w godz. 80 0 -14 0 0 lub na pisemny wniosek drogą pocztową.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon A, pokój nr 21..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1 1. Jałowy zestaw do laparoskopii uniwersalny w ilości - 500 zestawów o składzie 1 x serweta na stół narzędziowy 2-warstwowa (min. 55g/mkw) na całej powierzchni min. 200 x 150 cm (owinięcie zestawu) 1 x serweta 2-warstwowa samoprzylepna 175 x 170 cm (+ 5 cm) 1 x serweta 2-warstwowa samoprzylepna 240 x 150 cm (+ 5 cm) 2 x serweta 2-warstwowa samoprzylepna 90 x 75 cm (+ 5 cm) 1 x kieszeń samoprzylepna 2-sekcyjna 43 x 38 cm (+ 2 cm) 1 x serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm składana teleskopowo, folia piaskowana, pad chłonny na całej długości 1 x fartuch chirurgiczny L z włókniny PP SMMMS o gramaturze od 35 - 37 g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, typu open back; mankiety 10) procent poliester, szwy ultradźwiękowe; 2 x fartuch chirurgiczny XL z włókniny PP SMMMS o gramaturze 35 - 37g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, z zakładką na plecach; mankiety 100 procent poliester, szwy ultradźwiękowe; 20 x kompres z gazy 10 x 10 cm, 12 warstw, 17 n 3 x tupfer z gazy 47 x 40 cm (+ 5 cm), 20 nitek 1 x miska plastikowa 250 ml, z podziałką 2 x osłona na kable kamery 13-15 x 220-250 cm 4 x ręcznik celulozowy min. 33 x 33 cm 2 x uchwyt rzepowy 1 x czyścik do koagulacji 5 x 5 cm Zestawy pakowane do transportu w 2 opakowania transportowe. Sterylizacja EO. 2. Jałowy zestaw do laparoskopii duży w ilości - 150 zestawów o składzie 1 x serweta na stół narzędziowy 2-warstwowa (min. 55g/mkw) na całej powierzchni min. 200 x 150 cm 1 x serweta 3-warstwowa (min 74g.mkw) na całej powierzchni do laparoskopii 260 x 320 cm (+ 5 cm) z samoprzylepnym otworem 26 x 30 cm z 6 zintegrowanymi kieszeniami na narzędzia wokół oraz z dodatkowym otworem 12 x 15 cm z zasłaniającą klapką w okolicy annusa; serweta ze zintegrowanymi osłonami na nogi i ekranem anestezjologicznym oraz z prowadnicami drenów z obu stron 1 x serweta nieprzylepna 2-warstwowa 90 x 75 cm (+ 5 cm) 1 x serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm (+ 5 cm), składana teleskopowo, z piaskowanej folii, pad chłonny na całej długości 1 x fartuch chirurgiczny L z włókniny PP SMMMS o gramaturze od 35 - 37 g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, typu open back; mankiety 100 procent poliester, szwy ultradźwiękowe; 2 x fartuch chirurgiczny XL z włókniny PP SMMMS o gramaturze 35 - 37g/mkw, odporny na działanie alkoholi, antystatyczny, z zakładką na plecach,; mankiety 100 procent poliester, szwy ultradźwiękowe; 20 x kompres z gazy z nitką RTG 10 x 10 cm, 12 warstw 17 n 3 x tupfer z gazy 47 x 40 cm (+ 5 cm), 20 nitek 1 x miska plastikowa 250 ml, z podziałką 2 x osłona na kable kamery 12-15 x 220-250 cm, składana teleskopowo, z tekturową prowadnicą 2 x ręcznik celulozowy min. 33 x 33 cm 1 x czyścik do koagulacji 5 x 5 cm kontrastujący w RTG Zestawy pakowane do transportu w 2 opakowania transportowe. Sterylizacja EO. 3. Jałowy zestaw chirurgiczny w ilości - 500 zestawów o składzie 1 x serweta na stół narzędziowy 2-warstwowa na całej powierzchni min. 90 x 75 cm (min. 55 g/mkw) (owinięcie pakietu ), 1 x serweta przylepna 2-warstwowa 2-częściowa z regulacją otworu 75 x 90 cm (+ 5 cm) , 1 x skalpel jednorazowy bezpiecznie zasuwany , rozmiar 10 , 1 x nożyczki zagięte typu Metzenbaum tępo tępe 14,5 cm stalowe jednorazowe, 1 x imadło chirurgiczne typu Mayo-Hegar 14 cm stalowe jednorazowe, 1 x pęseta chirurgiczna standardowa prosta 14 cm stalowa jednorazowa, 1 x kleszczyki anatomiczne zagięte typu Halsted-Mosquito 12,5 cm stalowe jednorazowe, 1 x kleszczyki chirurgiczne proste typu Halsted-Mosquito 12,5 cm stalowe jednorazowe, 1 kleszczyki plastikowe proste typu pean 14 cm, 1 x pojemnik plastikowy 250 ml z podziałką, 5 x kompres z włókniny 5 x 5 cm, 6 warstw, min 30g/m2, 10 x kompres z gazy 7,5 x 7,5 cm, 12 warstw, 17 nitek, 3 x tupfer z gazy 20x 20 cm, 20 nitek, 1 x igła injekcyjna bezpieczna 1,2 x 40 mm, 1 x igła injekcyjna bezpieczna 0,7 x 30 mm, 1 x strzykawka 3-częściowa Luer 20 ml. Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki z REF, LOT i polską nazwą zestawu. Narzędzia wykonane ze stali, matowo wykończone, powinny posiadać symbol jednorazowości umieszczony w sposób trwały, wymagamy po obu stronach narzędzia. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6. Zestawy do transportu pakowane w 2 opakowania transportowe. 4. Sterylny zestaw do urologii,wykonany z włókniny laminowanej min. 2-warstwowej. Skład zestawu: serweta urologiczna z workiem do zbiórki płynów, osłoną na palec i dwoma oknami (na genitalia i nadłonowym) min. 150x200 cm; serweta na stolik instrumentariuszki min. 140x190 cm; przylepiec taśmowy min. 10x50 cm - 200 zestawów 5. Sterylny zestaw do ginekologii, wykonany z włókniny laminowanej min. 2-warstwowej. Skład zestawu: serweta na stolik instrumentariuszki: min. 100x150 cm serweta z oknem samoprzylepnym min.7x10 cm w rozmiarze min. 100x200 cm; 2 osłony na kończynę 75x120 cm - 150 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska chirurgiczna pełnobarierowa z wykonana z trzech warstw wysokiej jakości włóknin, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki, gramatura min. 58 g/mk - 10000 szt. 2. Sterylna serweta z otworem o wymiarach 50-55x60-65cm, wykonana z włókniny laminowanej min. 2-warstwowej, z otworem 6 cm otoczonym taśmą lepną, gramatura min. 57,5 g/mk - 1500 szt. 3. Serweta sterylna na stół narzędziowy wykonana z laminatu min. dwuwarstwowego nieprzemakalnego z warstwą chłonną, gramatura min. 57,5 g/mk . Rozmiar: 150-155 x 190-195 cm - 1500 szt. 4. Jednorazowe jałowe fartuchy chirurgiczne, wykonane z włókniny polipropylenowej typu SMMS, z elastycznym mankietem min. 6 cm, wiązanie z tyłu tylko na troki, szwy ultradźwiękowe, gramatura min. 35 g/mk, rozmiar L, XL - 4000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jałowy uchwyt rzepowy 2x23cm - 600 szt. 2.Jałowa osłona zabezpieczająca kable video i optykę endoskopową 13-15x220-250cm - 140 szt. 3.Jałowy zestaw miseczek 1 - 500 zestawów 1 x pojemnik plastikowy okrągły 1000 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x pojemnik plastikowy z uchwytem 500 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x serweta 2-warstwowa min. 75 x 75 cm (owinięcie zestawu) 4.Jałowy zestaw miseczek 2 - 500 zestawów 1 x pojemnik plastikowy okrągły 250 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x pojemnik plastikowy z uchwytem 500 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x serweta 2-warstwowa min. 75 x 75 cm (owinięcie zestawu) 5.Jałowy zestaw miseczek 3 - 500 zestawów 1 x pojemnik plastikowy 1000 ml, z podziałką, przeźroczysty 1 x serweta 2-warstwowa min. 75 x 75 cm (owinięcie zestawu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa jałowa stalowa igła z kulką 1,2 x 80 mm, długość 9,5 cm - 600 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.