To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Sucha Beskidzka: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 960 000 zł
Numer ogłoszenia: 442008 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397170 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 960 000 zł.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 960 000,00 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych). Przeznaczeniem kredytu jest sfinansowanie wydatków związanych z zadaniem inwestycyjnym polegającym na budowie mostu na potoku Stryszawka w Suchej Beskidzkiej. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia: A. okres spłaty kapitału: - 350 000,00 zł w terminie do 20 grudnia 2012 r. - 330 000,00 zł w terminie do 20 grudnia 2013 r. - 180 000,00 zł w terminie do 20 grudnia 2014 r. - 100 000,00 zł w terminie do 20 grudnia 2015 r. B. odsetki płatne kwartalnie, począwszy od I kwartału 2012 r. w terminach do każdego 15 dnia następnego miesiąca po upływie kwartału; C. jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, to spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu; D. zabezpieczenie kredytu ustala się w formie weksla własnego in blanco; E. Zamawiający (kredytobiorca) ma prawo do spłaty całości lub części kredytu w dowolnym czasie przed terminem określonym wyżej, z zachowaniem miesięcznego okresu powiadomienia, bez dodatkowych opłat lub prowizji. Wcześniejsza spłata kredytu będzie skutkować proporcjonalnym obniżeniem kwoty należnych odsetek, które będą naliczane od pozostałej do spłaty kwoty zadłużenia; F. walutą kredytu będzie złoty polski - wszystkie rozliczenia między bankiem a Zamawiającym (kredytobiorcą) będą dokonywane w złotych polskich; G. prowizja (jeżeli zostanie określona przez Wykonawcę w ofercie) zostanie jednorazowo potrącona z kwoty kredytu; H. do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni wg zmiennej stawki WIBOR 3M obowiązującej na dwa oficjalne dni notowań stawek WIBOR przed rozpoczęciem kolejnego okresu obrachunkowego powiększonej o ilość punktów procentowych stanowiących stałą marżę określona w ofercie Wykonawcy. Ustalone w powyższy sposób oprocentowanie jest stałe dla całego okresu obrachunkowo (kwartału); I. ewentualna zmiana harmonogramu spłat kredytu nie spowoduje żadnych kosztów po stronie Zamawiającego (kredytobiorcy), a w szczególności nie będą z tego tytułu naliczane żadne prowizje lub opłaty; J. Zamawiający (kredytobiorca) zachowuje prawo do rezygnacji z kredytu lub wykorzystania kredytu w niższej wysokości oraz wcześniejszej spłaty całości lub pozostałej części kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu, w szczególności prowizji lub opłat za aneks. Kwota odsetek obniży się odpowiednio do rzeczywistej kwoty wykorzystanego kredytu pozostającego do spłaty; K. ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2015 r. Dostępność kwoty kredytu: do 2 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
- Bank Spółdzielczy w Suchej Beskidzkiej, ul. Piłsudskiego 5, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113148,97
Oferta z najniższą ceną: 113148,97 / Oferta z najwyższą ceną: 116679,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Zorganizowanie wycieczki w Bieszczady dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych II postępowanie
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Organizacja i realizacja wyjazdu na wizytę zawodoznawczą ora warsztaty do małopolskiej instytucji promującej naukę i innowacje dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
- Rozbudowa drogi powiatowej 1690K Maków - Grzechynia - Zawoja w km od 2+006,00 do km 2+106,00, w km od 2+991,00 do km 3+066,79 w km od 3+094,73 do km 3+480,35, w miejscowości Grzechynia, powiat suski
- Remont pracowni badania i montażu maszyn i urządzeń elektrycznych oraz remont pracowni ruchu drogowego w Zespole Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.