eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przebudowa (modernizacja) prawobrzeżnego wału powodziowego rzeki Narwi w Pułtusku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44205

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa (modernizacja) prawobrzeżnego wału powodziowego rzeki Narwi w Pułtusku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, do kontaktów: Agnieszka Gozdalik, ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 8438131, fax (022) 8438071, e-mail: WZMiUW@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warszawa.wzmiuw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie, Andrzej Gmurczyk, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672 42 16, 0-23 672 50 22, fax 0-23 672 50 22, e-mail: o.ciechanow@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie, Andrzej Gmurczyk, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672 42 16, 0-23 672 50 22, fax 0-23 672 50 22, e-mail: o.ciechanow@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie, Andrzej Gmurczyk, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672 42 16, 0-23 672 50 22, fax 0-23 672 50 22, e-mail: o.ciechanow@warszawa.wzmiuw.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Rolnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa (modernizacja) prawobrzeżnego wału powodziowego rzeki Narwi w Pułtusku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto i gmina Pułtusk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie przesłony bentonitowo-cementowej gr. 32 cm metodą iniekcji strumieniowej, uszczelnienie korpusu wału matą bentonitową, modernizacja budowli i urządzeń wałowych, roboty wykończeniowe i ubezpieczeniowe, wykonanie rowu przywałowego, ukształtowanie stopy odwodnej, remont przejazdów i wjazdów wałowych i wykonanie schodów skarpowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Oryginalny kod CPV: 45.24.36.00 - Ścianki szczelne Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.36.00 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy (modernizacji) uszczelnienia wału przeciwpowodziowego na długości 4100 mb: - rozebranie nawierzchni z brukowca, kostki kamiennej m2 - 1100, - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych, betonowych m2 - 300, - rozebranie konstrukcji schodów skarpowych m3 - 10, - kubatura gruntu do zdjęcia z istniejącego korpusu wału i ponowne uformowanie z zagęszczeniem - 43500 m3, - uszczelnienie wału - wykonanie przesłony bentonitowo-cementowej gr. 32 cm, głębokość 6-12 m, metodą wgłębnego miesznia gruntu (DSM), łączna pow. ścianki szczelinowej wynosi - 19205 m2, - uszczelnienie korpusu wału i podłoża bentonitowo-cementową ścianką szczelinową w osi wału wykonaną metodą iniekcji strumieniowej (jet- grouting) w rejonie śluz wałowych; głębokość 10-11 m, powierzchnia - 2468 m2, - ułożenie maty bentonitowej w stopie skarpy wału, skarpa odwodna - 18313 m2, - odbudowa przejazdów wałowych - szt. 5, - odbudowa schodów skarpowych - szt. 7, - powierzchnia skarp wałów do wyrównania warstwą humusową gr. 3 cm i podsiewu m2 - 108800 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000,00 zł. Słownie złotych: sto tysięcy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1ustawy pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i2 ustawy pzp: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - aby warunki były spełnione wykonawca udokumentuje: a) że w ciągu ostatnich 5 lat (tj. w latach 2001-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, należycie wykonał, - uszczelnienie wałów przesłoną bentonitowo-cementową metodą wgłębnego mieszania (DSM) o powierzchni co najmniej 10000 m2, - uszczelnienie wałów metodą iniekcji strumieniowej (jet-grouting) o powierzchni co najmniej 2000 m², - uszczelnienie skarp wału matą bentonitową o powierzchni co najmniej 10000 m2;. Należyte wykonanie zamówienia musi być potwierdzone dokumentami (referencje, protokóły odbioru końcowego). b) że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania przedmiotowymi robotami budowlanymi z co najmniej pięcioletnim stażem na stanowisku kierownika budowy przynależącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - aby warunek był spełniony wykonawca udokumentuje, a)że posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2500 tys. zł, b)że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub ust. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dla wykonawców występujących wspólnie powinien zawierać informacje i dokumenty wymienione niżej w pkt pkt 1-4 i 10 dla każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt 5-9 , które łącznie będą potwierdzały spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dot. doświadczenia w realizacji podobnych zamówień, potencjału technicznego i sytuacji ekonomicznej przez wykonawców występujących wspólnie. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie wykonawcy do udziału w postępowaniu. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający dokona klasyfikacji na podstawie łącznej ilości wykonanych (ponad wymaganą ilość); przesłony bentonitowo-cementowej metodą DSM, jet-grouting, i maty bentonitowej. W przypadku równej ilości robót Zamawiający weźmie pod uwagę wielkości środków finansowych, jakimi dysponuje wykonawca Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, § ust. 1, 2 i 3 złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania wniosków, 3. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania wniosków. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokóły odbiorów). 6. Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót oraz dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane, staż pracy i należą do IIB. 7. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje podstawowym sprzętem (własnym, dzierżawionym lub wynajętym) umożliwiającym wykonanie przesłony bentonitowo-cementowej metodą DSM i iniekcji strumieniowej (jet-grouting) oraz wykonanie pozostałych robót budowlanych. 8. Informacja o podwykonawcy (jeżeli oferent zamierza zatrudnić podwykonawcę). 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2500 tys. zł wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z deklaracją wykonawcy o jej odnawianiu na okres wykonywania obowiązków umownych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów; zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przedmiotu zamówienia podwykonawcy na zasadach określonych w art. 647 Kodeksu Cywilnego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SEKTOROWY PROGRAM OPERACYJNY - Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Działanie 2.5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: Każda zapisana strona wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkich załączników, a także wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być podpisane (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez wykonawcę lub uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji opisanym w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale. Wszystkie strony wniosku winny być spięte lub zszyte w sposób zabezpieczający przed jego dekompletacją. Dopuszczalne jest składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wykonawców wspólnie ubiegajacych się o zamówienie stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy. Przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) zamawiający będzie żądał umowy Konsorcjum. Język w którym można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: - polski. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wniosek należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym bezśladowe otwarcie lub zapoznanie się z jego treścią. Opakowanie powinno być zaadresowane do zamawiającego z zaznaczeniem - Przebudowa (modernizacja) prawobrzeżnego wału przeciwpowodziowego rzeki Narwi w Pułtusku. Opakowanie musi być opatrzone pełną nazwą i dokładnym adresem (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) wykonawcy składającego wniosek 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.