Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Bytom: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w 2011r.
Numer ogłoszenia: 442086 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w 2011r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w 2011r., które obejmuje następujące zakres: 1. Konserwacja urządzeń sygnalizacyjnych: 1/ codzienny poranny objazd i kontrola wszystkich sygnalizacji świetlnych w godz. 6.00 - 9.00 oraz przekazanie faxem do Zamawiającego do godz. 10.00 raportu z objazdu (raport o stwierdzonych nieprawidłowości i usunięciach drobnych usterek możliwych do usunięcia niezwłocznie po ujawnieniu), 2/ czyszczenie aparatu sterowniczego ( 1 raz w miesiącu ), 3/ regulacja zegara dobowego ( wg potrzeb ), 4/ wymiana spalonych, niesprawnych żarówek (w tym halogenowych i halogenów oświetlających przejścia dla pieszych w sygnalizacjach ostrzegawczych w rejonie przejść dla pieszych ) wynikająca z codziennego objazdu i zgłoszeń zamawiającego ( w czasie do 1 godz. od momentu zgłoszenia ), 5/ wymiana spalonych lub uszkodzonych wkładów LED (w czasie do 1 godz. od momentu zgłoszenia ), 6/ wymiana zniszczonych lub zużytych elementów latarń: komór, soczewek, daszków, uszczelek drzwiczek, uszczelek soczewek wynikająca z codziennego porannego objazdu i zgłoszeń zamawiającego ( w czasie do 1 godz. od momentu zgłoszenia ), 7/ naprawy aparatu sterowniczego : a) dla sterowników ASR i SSU, - naprawa układu zasilania ( zasilacza ), - naprawa interfejsów, CPU, - wymiana triaków i układów sterowania tyrystorami, - naprawa matryc kolizji, - naprawa układów DIDO, b) dla sterowników OMT-2 : - naprawa układów zasilaczy ( układu grzania ), - naprawa wentylatorów, - naprawa kaset wyboru programu, - naprawa układu licznika, - naprawa kaset grup wykonawczych ( wymiana tyrystorów, naprawa układów sterujących bramką tyrystorów, wymiana układów scalonych ), 8/ badanie indukcyjności i dostrojenia pętli ( wg potrzeb ), 9/ badanie uziemienia ochronnego lub roboczego ( 1 raz w roku ), 10/ zmiana czasów przełączeń programów aktualizowanych wg wskazań zamawiającego (przede wszystkim w związku ze zmianą czasu na letni i zimowy ), 11/ wprowadzanie zmian (do 10 ) programów sygnalizacji wg wskazań zamawiającego (w tym wykonanie projektu programu, oprogramowanie i uruchomienie istniejącego w terenie sterownika - dla wszystkich modeli występujących na terenie miasta ), 12/ wprowadzanie aktualizacji w posiadanej przez zamawiającego bazie danych Systemu Zdalnej Kontroli i Zbierania Danych SNS/ASR wersja 2.2 (wg wskazań , w siedzibie zamawiającego ), 13/ mycie latarń, ekranów kontrastowych ( wg potrzeb , nie rzadziej niż raz w miesiącu ), 14/ czyszczenie masztów, wysięgników i szaf sterowników z naklejanych ogłoszeń ( w ramach porannych objazdów ), 15/ prowadzenie DZIENNIKÓW SYGNALIZACJI ( dla każdej sygnalizacji oddzielnie ) w których należy rejestrować wszelkie awarie z godziną rozpoczęcia i zakończenia jej usuwania, wymiany żarówek, dokonywania wszelkich wyłączeń i przełączeń - zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - załącznik nr 3 ( Dz.U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późń. zm. ), 16/ utrzymywanie całodobowego stanowiska przyjmującego zgłoszenia ewentualnych nieprawidłowości w pracy sygnalizacji ( zgłoszenia dyspozytora MZDiM lub Policji ), 17/ utrzymanie w pełnej sprawności działanie systemu SNS/ASR pod kątem zapewnienia komunikacji pomiędzy stanowiskiem w siedzibie zamawianego a obiektami objętymi przedmiotowym systemem ( łączność ze sterownikiem ) 18/ w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spowodowanych wypadkiem, kolizją, dewastacją lub kradzieżą elementów sygnalizacji - wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej przedstawiającej stopień zniszczenia urządzeń. 2.Wymagania dla urządzenia sterującego ( sterownika ruchu drogowego ): - samoczynny sterownik dwuprocesorowy, acykliczny, skonfigurowany do pracy stałoczasowej na skrzyżowaniu z możliwością rozbudowy do pracy acyklicznej, - powinien posiadać układy kontrolno - zabezpieczające i spełniać wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - załącznik nr 3 ( Dz.U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późń. zm.), - urządzenie winno posiadać zainstalowany i opracowany przez wykonawcę program sygnalizacji ( programy ) do pracy stałoczasowej zgodnie z wytycznymi zamawiającego, - urządzenie winno być przystosowane i gotowe do współpracy z Systemem Zdalnej Kontroli i Zbierania Danych SNS/ASR . 3. Wymagania dla sygnalizatorów sygnalizacji drogowej : - sygnalizatory winny odpowiadać wymogom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, - sygnalizatory powinny zapewniać stopień ochrony IP55, klasa IV według PN-EN 12368 : 2006, - sygnalizatory powinny charakteryzować się pełną szczelnością zespołu świetlnego ( soczewka wraz z odbłyśnikiem), systemy LED spełniać szczelność zespołu świetlnego w klasie IP65, - sygnalizatory powinny charakteryzować się pełną szczelnością zespołu latarnia - konsola - maszt, - komory sygnalizatora powinny posiadać równomierność luminacji sygnałów świetlnych na poziomie nie mniejszym niż L min : L max _ 1 : 10. Parametry te winny być potwierdzone przez wyniki badań wykonanych z godnie z normą PN-EN 12368 : 2006, - sygnalizatory winny posiadać badania kompatybilności elektromagnetycznej wykonane zgodnie z normą PN-EN 50293. - obudowy latarń winny być wykonane z poliwęglanu oraz winny gwarantować odporność na uderzenia w klasie IR3 oraz posiadać udokumentowane badania z prób na zwartość konstrukcji, wykonane w oparciu o normę PN-EN 12368 : 2006. Kolorystyka obudów sygnalizatorów winna być dostosowana do istniejących , zastosowanych na obiektach . - wykonawca winien zapewnić pełną dostępność, ciągłość i zgodność elementów sygnalizatorów w zakresie części zamiennych. 4.Wymagania dla przycisków dla pieszych : - przyciski powinny odpowiadać wymogom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, - powinny być kompatybilne z funkcjonującymi na terenie miasta, - obudowy przycisków winny zapewniać stopień ochrony IP55 oraz gwarantować II klasę ochrony, - przyciski powinny umożliwiać ich montaż na masztach, słupkach lub kolumnach wysięgników na wysokości 1,20 - 1,35 m. Ich sposób montażu winien zapewniać całkowitą szczelność konstrukcji , na której są zamontowane ( uniemożliwiać przedostawanie się pyłu i wody do wnętrza słupa ), - obudowy przycisków powinny być wykonane z tworzywa w kolorze żółtym gwarantującym odpowiedni poziom kontrastu z kolorem konstrukcji na której będą montowane, - obudowy przycisków winny być wykonane z trwałego i odpornego na uderzenia tworzywa, gwarantującego ich prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie, - typ wymienianych przycisków winien być dostosowany do istniejących , zastosowanych na obiektach. 5.Wymagania dla masztów i wysięgników : - jednorodne w obrębie danego skrzyżowania - ocynkowane - sposób montażu latarń : jedno lub dwupodporowe II. W niniejszym zamówieniu obowiązują dokumenty, na podstawie których zrealizowane zostało zamówienie podstawowe o nr 13/B/PN/U/2011..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIR-W.SYLWESTRZAK I SPÓŁKA - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZIR-W.SYLWESTRZAK I SPÓŁKA - SPÓŁKA JAWNA
- Zakład Inżynierii Ruchu W. Sylwestrzak i s-ka Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 7, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 383609,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 471839,37
Oferta z najniższą ceną: 471839,37 / Oferta z najwyższą ceną: 471839,37
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Potrzeba kontynuacji prac polegających na konserwacji, naprawie i modernizacji sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego istnieje nadal, środki na ten cel zostały zapewnione, a zatem racjonalne i uzasadnione jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do przedmiotowego zamówienia podstawowego. Zgodnie z cz. XIX SIWZ dot. przetargu nieograniczonego pn. Konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w 2011 r. (nr: 13/B/PN/U/2011) Zamawiający przewidywał możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające ma zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Zakładowi Inżynierii Ruchu W. Sylwestrzak i s-ka Spółka Jawna, 41-902 Bytom, ul. Przemysłowa 7, od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynęły trzy lata (umowa nr 13/B/PN/U/2011 zawarta została w dniu 20.04.2011r.), zamówienie polega na częściowym powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, a wartość udzielanego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, zachodzą zatem wszystkie przesłanki dla zastosowania zamówienia z wolnej ręki, przewidziane w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy ,,Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym Urzędu Gminy Pobiedziska, a rotundą
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych - Moje boisko Orlik 2012 w Opatówku
- "Dostosowanie budynku A Szpitala Św. Leona w Opatowie do przepisów przeciwpożarowych (Etap I)"
- Budowa ulicy Polnej w Skokach, gm. Skoki - w zakresie przebudowy przejazdu PKP
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania pom. dla rowerów i pom. wytwornicy suchego lodu na pom. odpadów w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUM.
- Maluch +: przebudowa budynku przy ul. Staszica 35 wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku.
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.