eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium wraz z wynajęciem analizatorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44213

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Słubice: dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium wraz z wynajęciem analizatorów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słubicach, do kontaktów: Iwona Barańczuk, ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7582071 w. 337, fax 095 7582203, e-mail: zozslubice@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.computerland.pl/SPZOZ_Slubice Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium wraz z wynajęciem analizatorów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Laboratorium w siedzibie Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium wraz z wynajęciem analizatorów, umożliwiających wykonanie następujących badań: Nazwa badań: ALT, AST, albuminy, alfa-amylaza, bilirubina całk., bilirubina bezpośr., cholesterol całk., ACP, ALP, fosforany, glukoza, HDL-chol, jonogram(NA,K,Cl), kreatynina, kwas moczowy, Mg, mocz b.ogólne, mocznik, mortologia krwi, OB., TIBIC, troponina (test), trójglicerydy, Ca, Fe, ASO - latex, CRP - latex, RF - latex, kał - krew utajona, kał - jaja pasożytów, gazometria, fibrynogen, rozmaz mikroskop., GGTP, APTT, PT, test ciążowy, VDRI, białko całkowite 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagania dotyczące oświadczeń i dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia zostaną podane w treści siwz po przeprowadzeniu dialogu i dokładnym ustaleniu przedmiotu zamówienia publicznego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dialog konkurencyjny powyżej 60 tys. euro, a poniżej 211 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 5000,00 zł. (wartość dotyczy całego przedmiotu zamówienia). Do wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co zamawiający rozumie udokumentowanie min. 3 wykonanych dostaw o wartości min. 50 000 zł. każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek IV nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium ,,spełnia - nie spełnia\ na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez zamawiającego. Zamawiający zastosuje kwalifikację wykonawców w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia (wykaz dostaw), o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu w ten sposób, że wykonawca otrzymuje po 1 pkt. za każdą wykonaną dostawę, przy czym pod uwagę brane będą tylko dostawy spełniające określone wymagania zamawiającego przedstawione poniżej (przykładowo. min. 3 wymagane dostawy = 3 pkt., 4 dostawy = 4 pkt., itd.). W przypadku, gdy wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności zdecyduje większa łączna wartość (suma wartości) zrealizowanych umów. Zamawiający zakwalifikuje i zaprosi do dialogu nie więcej niż 5 pierwszych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, który zawiera m.in. dokładne dane Wykonawcy, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu oraz zobowiązanie do wzięcia udziału w dialogu, jeżeli Wykonawca zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu postępowania (wzór formularza dostępny na stronie internetowej zamawiającego) Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 2.Na potwierdzenie spełnienia warunku I: wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia dostępny w na stronie internetowej zamawiającego) b)oraz aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy): aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 lit b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Na potwierdzenie spełnienia warunku II Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 oraz wykaz min. 3 wykonanych dostaw o wartości min. 50 000 zł. każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wzór formularza - wykaz wykonanych dostaw - dostępny wna stronie internetowej zamawiającego) 4. Na potwierdzenie spełnienia warunku III Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1. 5. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (art. 23 ustawy). Zamawiający dopuszcza możliwość składania wspólnego wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; Oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. b) Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji (pkt 2.lit.a Ogłoszenia) muszą zostać dołączone do wniosku od każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie publiczne; c) Wniosek, o którym mowa w pkt 1 Ogłoszenia, składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z zaznaczeniem Pełnomocnika; d) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy składa każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne; e) Wymagania zamawiającego, wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy, a potwierdzające doświadczenie wykonawcy muszą być spełnione wspólnie przez wszystkich wykonawców (suma wymagań określonych przez zamawiającego) f) Wszelka korespondencja dotycząca postępowania prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. g) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego załączenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Objaśnienia do składanych oświadczeń i dokumentów. Wszystkie oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku podpisania wniosku lub załączników lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Załączone dokumenty w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin dostaw analizatorów (termin nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 45 dni od dnia podpisania umowy) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Każdy z analizatorów musi mieć zapewnioną możliwość wpięcia do sieci informatycznej oraz odczytu kodów kreskowych z probówek zawierających materiał do badań. Wszystkie analizatory muszą być wyposażone w zestaw komputerowy. Koszt wpięcia do sieci informatycznej ponosi wykonawca. Jednocześnie wykonawca zapewni oprogramowanie do kompleksowej obsługi laboratorium wraz z instalacją, wdrożeniem i szkoleniem personelu w zakresie korzystania z niego. Oprogramowanie to musi spełniać wymagania umożliwiające jego podłączenie z systemem informatycznym ogólnoszpitalnym w zakresie modułu: Oddział (chodzi o tzw. Protokół HL7). Zamawiający przewiduje także użyczenie od wykonawcy min. 1 wirówki (na czas trwania umowy). 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.