To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Brzeźnio: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowościach Gozdy, Ostrów i Wierzbowa Gmina Brzeźnio
Numer ogłoszenia: 442212 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352142 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnio, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 043 8203026, 043 8203024, faks 043 8203671.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowościach Gozdy, Ostrów i Wierzbowa Gmina Brzeźnio.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Gozdy - km 0+310 do km 0+670 długości 370 mb Odcinek drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Gozdy od km 0+310 do km 0+680 długości 370 mb. Droga przebiega przez teren częściowo zabudowany i służy jako droga dojazdowa do zabudowań i pól. Wykonanie robót przewidzianych w opracowaniu a związanych z remontem - drogi poprawi w sposób istotny stan techniczny istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej i zabezpieczy przed dalszym zniszczeniem. Zakres robót podano na mapie sytuacyjnej. Stan istniejący Droga obsługuje ruch lokalny związany z uprawą roli i życiem mieszkańców wsi Gozdy przebiega przez tereny częściowo zabudowane. Droga posiada przekrój szlakowy. W km 0+310 do km 0+680 droga posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości od 4,0m i pobocza gruntowe. Nawierzchnia posiada liczne ubytki i wyboje co powoduje jej niszczenie. Odwodnienie na tym odcinku odbywa się powierzchniowo. Podstawowe parametry techniczne Stosownie do uzgodnień z Inwestorem modernizacje opracowano o następujących parametrach technicznych 1. szerokość korony do 5,2 m 2. szerokość jezdni 3,20 m 3. szerokość poboczy 1,0 m 4. szerokość pasa 7,5 m do 9,0 m Proponowane rozwiązanie projektowe Na odcinku w km 0+310 do km 0+680 spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%, spadek poprzeczny poboczy 5% strona prawa i lewa. Odwodnienie: Odwodnienie drogi odbywać się będzie powierzchniowo Konstrukcja: Od km 0+310 do km 0+680 1. Wzmocnienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni, tłuczniem kamiennym frakcji 0/31,5 mm grubość wzmocnienia 10 cm po zagęszczeniu 2. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową 65% w ilości 0,5 kg/m2 3. Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 5cm dla ruchu KR-1 o strukturze warstwy ścieralnej i uziarnieniu 0/12,8 mm 4. Pobocza z destruktu grubości 10 cm (alternatywnie z tłucznia kamiennego). Roboty wykończeniowe Do robót wykończeniowych należy: uzupełnienie poboczy 2) Ostrów - od km 0+000 do km 0+150 długości 150mb Opracowaniem objęto odcinek km 0+000 do km 0+150 długości 150m jest to droga dojazdowa do pól w miejscowości Ostrów przebiega przez teren częściowo zabudowany. Droga służy jako droga dojazdowa do zabudowań gospodarstw rolnych w miejscowości Ostrów oraz do okolicznych pól. Zakres prac przewidzianych w opracowaniu a związanych z remontem - drogi poprawi w sposób istotny stan techniczny istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej i zabezpieczy ją przed dalszym zniszczeniem. Zakres robót podano na mapie sytuacyjnej. Stan istniejący Droga obsługuje ruch lokalny związany z uprawą roli i życiem mieszkańców wsi Ostrów, przebiega przez tereny rolnicze a zabudowę stanowią gospodarstwa rolne. Droga posiada przekrój szlakowy. Odcinek km 0+000 do km 0+150 droga posiada nawierzchnię z tłucznia kamiennego o szerokości do 4,0m i na której występują nierówności i ubytki. Droga posiada pobocza gruntowe. Nawierzchnia jezdni posiada liczne odkształcenia, koleiny, ubytki i wyboje w okresie letnim występuje uciążliwe dla mieszkańców zapylenie. Odwodnienie na tym odcinku odbywa się powierzchniowo. Podstawowe parametry techniczne Stosownie do uzgodnień z Inwestorem modernizacje opracowano o następujących parametrach technicznych Od km 0+000 do km 0+150 1. szerokość korony 5,5m 2. szerokość jezdni 3,5m 3. szerokość poboczy 1,0m Proponowane rozwiązanie projektowe Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% Spadek poprzeczny poboczy strona prawa i lewa 5% Odwodnienie: Odwodnienie drogi odbywać się będzie powierzchniowo Konstrukcja: 1. Wzmocnienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni, tłuczniem kamiennym frakcji 0/31,5 mm grubość wzmocnienia po zagęszczeniu 10cm. 2. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową 65% w ilości 0,5 kg/m2 3. Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 5cm dla ruchu KR-1 o strukturze warstwy ścieralnej i uziarnieniu 0/12,8mm. 4. Pobocza z destruktu asfaltowego grubości 10cm (alternatywnie z tłucznia kamiennego). Roboty wykończeniowe Do robót wykończeniowych należy: Uzupełnienie i plantowanie poboczy i ustawienie znaków drogowych. 3) Wierzbowa - km 0+400 do km 0+650 długości 250mb Opracowaniem objęto odcinek drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wierzbowa od km 0+400 do km 0+650 długości 250mb. Droga przebiega przez teren rolny i służy jako droga dojazdowa do pól uprawnych oraz dojazd do zabudowań gospodarstw rolnych w miejscowości Stefanów Barczewski drugi, Wierzbowa. Wykonanie robót przewidzianych w opracowaniu a związanych z remontem - drogi poprawi w sposób istotny stan techniczny istniejącej drogi i zabezpieczy przed dalszym zniszczeniem. Zakres robót podano na mapie sytuacyjnej. Stan istniejący Droga obsługuje ruch lokalny związany z uprawą roli i życiem mieszkańców wsi Stefanów Barczewski i Wierzbowa przebiega przez tereny rolnicze a zabudowę stanowią gospodarstwa rolne. Droga posiada przekrój szlakowy. W km 0+400 do km 0+650 droga posiada nawierzchnię z kamienia polnego o szerokości 4,0m do 4,5m i pobocza gruntowe. Nawierzchnia posiada liczne odkształcenia i ubytki. Odwodnienie na tym odcinku odbywa się powierzchniowo oraz poprzez istniejące rowy. Podstawowe parametry techniczne Stosownie do uzgodnień z Inwestorem modernizacje opracowano o następujących parametrach technicznych: 1. szerokość korony 5,5m 2. szerokość jezdni 3,5m 3. szerokość poboczy 1,0m Proponowane rozwiązanie projektowe na odcinku od km 0+400 do km 0+650 spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% spadek poprzeczny poboczy na odcinku od km 0+400 do km 0+650 strona prawa i lewa 6% Odwodnienie: odwodnienie drogi odbywać się będzie powierzchniowo Konstrukcja: od km 0+400 do km 0+650 1. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 10cm frakcji 0/31,5mm. 2. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową 65% w ilości 0,5kg/m2. 3. Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 5cm dla ruchu KR-1 o strukturze warstwy ścieralnej i uziarnieniu 0/12,8mm. 4. Pobocza z destruktu grubości 10cm (alternatywnie z tłucznia kamiennego). Roboty wykończeniowe Do robót wykończeniowych należy: Uzupełnienie i plantowanie poboczy. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości robót (m.in. poprzez pobranie próbek materiałów itp.) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. Wykonawca wykona wszystkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej, nawet wtedy, gdy nie zostały wcześniej ujęte w przedmiarze robót, a są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający na wykonany przedmiot zamówienia wymaga gwarancji minimum 36 miesięcy (licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia). Odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi 3 lata licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ (dokumentacji przetargowej tj. opisy techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiary robót) pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Parametry wydajnościowe i jakościowe zostały wskazane w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych sp. z o.o., Czartki 60, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176086,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 213576,30
Oferta z najniższą ceną: 186024,46 / Oferta z najwyższą ceną: 213576,30
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 105951 L na działce nr ewid. 241 w miejscowości Ługów, gmina Jastków
- Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (...) - z podziałem na dwie części (pakiety)
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w Gminie Mszana
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Konserwacja gruntowych dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Bartoszyce w 2025 r.
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.