Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Białystok: AZP/261/D/74/TIN/SWI/215/A24/2012 - dostawa aparatury specjalistycznej dla Klinik i Zakładów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na siedem części
Numer ogłoszenia: 442278 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/74/TIN/SWI/215/A24/2012 - dostawa aparatury specjalistycznej dla Klinik i Zakładów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na siedem części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury specjalistycznej dla Klinik i Zakładów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na siedem następujących części: Część nr 1 - Mikroskop rutynowy w układzie odwróconym, z wyposażeniem - 1 szt. (CPV - 38634000-8), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 2 - Wirówka laboratoryjna - 1 szt. (CPV - 42931100-2), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 3 - Uniwersalny czytnik mikropłytkowy z wyposażeniem - 1 szt. (CPV - 38500000-0), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 4 - System do badań: elektroneurograficznych, elektromiograficznych oraz potencjałów wywołanych - 1 szt. (CPV - 33100000-1, 33121300-7), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 5 - Wirówka z chłodzeniem - 1 szt. (CPV - 42931100-2), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 6 - Mikrowirówka z chłodzeniem - 1 szt. (CPV - 42931100-2), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 7 - Naczynie Dewara ze stelażami wraz z pojemnikiem do transportu ciekłego azotu - 1 kpl. (CPV - 44612000-3), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również: pełną i bezwarunkową gwarancję, serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawierają OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (wymagania ogólne) - Załączniki Nr 2 do SIWZ oraz WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - Załączniki nr 3 do SIWZ dla poszczególnych części zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie pracowników personelu Użytkownika w pełnym zakresie przedmiotowym objętym instrukcją użytkownika, które to świadczenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. W przypadku części nr 4 - szkolenie (w języku polskim) przeprowadzone w siedzibie Użytkownika (dowolna ilość osób) w zakresie obsługi aparatu: minimum 3 spotkania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.40.00-8, 42.93.11.00-2, 38.50.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.12.13.00-7, 44.61.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1) prospekty (foldery, zdjęcia, itp.) urządzeń potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia; dokumenty sporządzone w języku polskim lub angielskim; wskazane jest, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ. W przypadku braku opisu danej funkcji aparatu lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. część instrukcji obsługi), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru; wymaga się oznaczenia oferowanych parametrów w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego. Uwaga! W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 2) certyfikat CE lub deklaracja zgodności - dotyczy wszystkich części; 3) certyfikat ISO 9001 - dotyczy części nr 3; 4) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 5) W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty, tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
INNE DOKUMENTY: 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2) pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 3) wypełnioną przez Wykonawcę tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla poszczególnych części postępowania, 4) wypełnioną przez Wykonawcę Tabelę Warunki Gwarancji i Serwisu Gwarancyjnego - Załącznik Nr 3 do SIWZ, odpowiednio dla części postępowania, 5) wypełnioną przez Wykonawcę Tabelę Oceny Technicznej - Załącznik Nr 4 do SIWZ, odpowiednio dla części postępowania, 6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 7 do SIWZ), 7)wypełniony Załącznik Nr 9 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a.konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b.zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, c.zmiana jest korzystna dla Kupującego, d.istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. zamówień publicznych, pok. 12
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Mickiewicza 2C, 15-222 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Mikroskop rutynowy w układzie odwróconym, z wyposażeniem - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Mikroskop rutynowy w układzie odwróconym, z wyposażeniem - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Wirówka laboratoryjna - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Wirówka laboratoryjna - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Uniwersalny czytnik mikropłytkowy z wyposażeniem - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Uniwersalny czytnik mikropłytkowy z wyposażeniem - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - System do badań: elektroneurograficznych, elektromiograficznych oraz potencjałów wywołanych - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - System do badań: elektroneurograficznych, elektromiograficznych oraz potencjałów wywołanych - 1 szt. (CPV - 33100000-1, 33121300-7), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.13.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - Wirówka z chłodzeniem - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - Wirówka z chłodzeniem - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 20
- 3. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - Mikrowirówka z chłodzeniem - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - Mikrowirówka z chłodzeniem - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 20
- 3. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - Naczynie Dewara ze stelażami wraz z pojemnikiem do transportu ciekłego azotu - 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - Naczynie Dewara ze stelażami wraz z pojemnikiem do transportu ciekłego azotu - 1 kpl., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 20
- 3. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- dostawa wyposażenia meblowego
- Sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.2.2025
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Przeglądy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przeglądy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przeglądy, naprawy, części
- Dostawa paliw płynnych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Rozbiórka i budowa murka oporowego, chodnika i schodów terenowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" na działce nr ew. 1401/43 (obręb 11-Śródmieście) przy ul. Malmeda Icchoka 6, 8 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych do procedur urologicznych
- Dostawa urządzenia VAB do biopsji mammotomicznej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Zakup sterylizatora parowego dla Centrum ATTIS Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa dwugłowicowej strzykawki automatycznej do podawania środków kontrastowych
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- Dostawa refraktometra multispektralnego - powtórne
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.