eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomornikiMeble i wyposażenie dla potrzeb rozbudowy i modernizacji budynku Urzędu Gminy w Komornikach w zakresie mebli do Sali sesyjnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Komorniki: Meble i wyposażenie dla potrzeb rozbudowy i modernizacji budynku Urzędu Gminy w Komornikach w zakresie mebli do Sali sesyjnej
Numer ogłoszenia: 442290 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407576 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, faks 061 8107985.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Meble i wyposażenie dla potrzeb rozbudowy i modernizacji budynku Urzędu Gminy w Komornikach w zakresie mebli do Sali sesyjnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do Sali sesyjnej w nowym budynku Urzędu Gminy Komorniki oraz krzeseł w następującej ilości: - stół prezydialny pięcioosobowy o wym. 350x70x75cm (szer. x gł. x wys.) - 1szt. - stół dla VIP pięcioosobowy o wym. 350x70x75cm (szer. x gł. x wys.) - 1szt. - stół dla radnych trzyosobowy o wym. 210x60x75cm (szer. x gł. x wys.) - 6szt. - stół dla obsługi technicznej o wym. 140x60x75cm (szer. x gł. x wys.) - 2szt. - stół dla sołtysów dwuosobowy o wym. 140x60x75cm (szer. x gł. x wys.) - 4szt. - mównica - 1szt. - krzesło drewniane z podłokietnikami z tapicerowanym siedziskiem i oparciem - 28szt. - krzesło drewniane bez podłokietników z tapicerowanym siedziskiem i oparciem - 36szt. Meble należy wykonać zgodnie z Projektem wykonania mebli dla Sali posiedzeń stanowiącym Załącznik nr 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Meble do Sali sesyjnej Urzędu Gminy w Komornikach obejmują dostawę wszystkich mebli wymienionych w Załączniku nr 1A bezpośrednio do nowego budynku przy ul. Stawnej 1 w Komornikach, woj. wielkopolskie. Przedmiot zamówienia zawiera również montaż mebli, ich wniesienie oraz rozmieszczenie w Sali sesyjnej zgodnie z projektem i dokumentacją rysunkową. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe oraz wykonane z materiałów posiadających przewidziane prawem normy i atesty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Jednak oferta równoważna musi spełniać wymagania techniczne, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w SIWZ. Zaproponowany asortyment nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca wskaże różnice, które jednoznacznie zostaną opisane w kartach katalogowych zaoferowanych produktów wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Niniejsza SIWZ zawiera nazwy producentów służące jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu jednoznacznie stylu, technologii, kolorystyki i materiałów przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00 - Meble konferencyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU JANTOM - Mebel, ul. Tortunia 51, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90462,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136029,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.