eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńRoboty zduńskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Toruń: Roboty zduńskie
Numer ogłoszenia: 44237 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grudziądzka 159 B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577555, faks 056 6577504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty zduńskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206.000 EURO Prace zduńskie w zakresie przestawienia 92 istniejących i postawienia 2 nowych pieców kaflowych w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonach ADM I, ADM II, ADM III, ADM IV..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane na etapie składania ofert część 1: 350,00 zł; część 2: 2000,00 zł; część 3: 1200,00 zł; część 4: 2000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali, w okresie 12 następujących po sobie miesięcy, przypadających w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty zduńskie), o łącznej wartości nie mniejszej niż: - 15.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 1 część zamówienia - 75.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 2 część zamówienia - 45.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 3 część zamówienia - 75.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 4 część zamówienia Wykonawcy ubiegający się o więcej niż 1 część zamówienia zobowiązani są udokumentować należyte wykonanie we wskazanym okresie, prac o łącznej wartości nie mniejszej niż suma powyższych kwot przewidzianych dla części zamówienia, o które ubiega się dany wykonawca. - Wniosą wymagane wadium - na etapie składania ofert. - Dysponują minimum 1 osobą przeznaczoną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada uprawnienia mistrzowskie lub czeladnicze w zawodzie zduna. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału będzie większa niż 20 dla którejkolwiek z części, do udziału w postępowaniu dla danej części zostaną zaproszeni wykonawcy którzy uzyskają najwyższa liczbę punktów. Przy punktowaniu zostanie uwzględniona wartość brutto wszystkich robót zduńskich wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone wymaganymi dokumentami. Punkty zostaną przyznane według zasady 1zł /brutto/ = 1 punkt..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty zduńskie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 6. 6. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie, w okresie 12 następujących po sobie miesięcy, prac (ze wskazanych w wykazie - pkt 6) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty zduńskie), o łącznej wartości nie mniejszej niż: - 15.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 1 część zamówienia - 75.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 2 część zamówienia - 45.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 3 część zamówienia - 75.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 4 część zamówienia Wykonawcy ubiegający się o więcej niż 1 część zamówienia, zobowiązani są udokumentować należyte wykonanie we wskazanym okresie, prac o łącznej wartości nie mniejszej niż suma powyższych kwot przewidzianych dla części, o które ubiega się dany wykonawca. 7. Dokument/y potwierdzające posiadanie uprawnień mistrzowskich lub czeladniczych w zawodzie zduna, przez minimum jedną osobę przeznaczoną do wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2, 3 składa dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. Nr 87 poz. 605). Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane, a kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem, na każdej stronie, przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta zgodną z danymi podanymi w akcie rejestrowym lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwa. W przypadku osób innych niż wskazane w akcie rejestrowym, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty z których jednoznacznie wynikać będzie uprawnienie osób podpisujących oświadczenia lub poświadczających dokumenty za zgodność z oryginałem do reprezentowania wykonawcy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wyżej wskazanymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w formie pisemnej. W pozostałym zakresie oświadczenia, wnioski lub zawiadomienia oraz informacje mogą być przekazywane pisemnie lub faksem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 16(kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU OGRANICZONEGO - ROBOTY ZDUŃSKIE. W złożonym wniosku należy wskazać części zamówienia, o które zamierza ubiegać się wykonawca. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający przyjmie, że wniosek dotyczy wszystkich części zamówienia..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - ADM I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 6 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - ADM II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 32 istniejących pieców kaflowych i postawienia 1 nowego pieca w rejonie ADM II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - ADM III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 22 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM III.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - ADM IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 32 istniejących pieców kaflowych i postawienia 1 nowego pieca w rejonie ADM IV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.