Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-15
Pleszew: Budowa placów zabaw na terenie gminy Pleszew
Numer ogłoszenia: 44238 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury , ul. Bogusza 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 74-28-362, faks 0-62 74-22-631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucje kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw na terenie gminy Pleszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Budowa 5 placów zabaw w sołectwach: Bógwidze, Bronów, Brzezie, Dobra Nadzieja, Zawidowice w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi. Zadanie nr 2 -Budowa placu zabaw w sołectwie Taczanów Drugi w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi. Każdy z placów zabaw będzie zbudowany z wykorzystaniem takich samych elementów wyposażenia. Budowa jednego placu zabaw obejmuje: 1.Roboty ziemne, 2.Nawierzchnię z piasku, 3.Wyposażenie placu zabaw w: - zestaw zabawowy o wymiarach min 8,9 m x 7,1 m w skład, którego wchodzą: wieża czworokątna 1,2 m. - 4 szt., dach jednospadowy - 1 szt., dach dwuspadowy - 1 szt., dach czterospadowy - 1 szt., podest 0,9 m. - 1 szt., podest trójkątny 0,5 m.- 1 szt., pomost z osłonami - 1 szt., pomost wiszący - 1 szt., pomost linowy - 1 szt., równoważnia - 1 szt., rurka strażacka 2,6 m. - 1 szt., portal wspinaczkowy - 1 szt., zjeżdżalnia 1,2 m. - 2 szt., ściana stalowa kratownica 2,1 m. - 1 szt., drabinka pozioma ze ścianką wspinaczkową i siecią linową 1,9 m.- 1 szt., drabinka A szczebelkowo - wspinaczkowa - 1 szt. - huśtawkę wahadłową podwójną dla dzieci w wieku 3-6 lat z siedziskami kubełkowym o wymiarach min.3,2 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., - huśtawkę wahadłową podwójną dla dzieci w wieku 7-12 lat o wymiarach min. 3,8 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., - huśtawkę ważkę o wymiarach min. 3,1 m x 0,5 m x 0,6 m - 2 szt. , - karuzelę 6-osobową z siedziskami o średnicy min. 1,5 m. - 1 szt., - kiwak - sprężynowiec Tygrys o wymiarach 0,90 m x 0,30 m - 1 szt. 4. Elementy małej architektury: - ławka bez oparcia - 2 szt., - kosz na śmieci - 2 szt., - regulamin - 1 szt. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę w/w zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-posiadają wiedzę i doświadczenie - w postępowaniu na zadanie częściowe nr 1 mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie placów zabaw o wartości co najmniej 120.000,00 zł; w postępowaniu na zadanie częściowe nr 2 mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie placów zabaw o wartości co najmniej 30.000 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o podwykonawcach, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a.w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b.w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, c.w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, d.w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy (np. pozwolenia na budowę), o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy, e.opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, f.w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego, g.wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, h.wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, i.zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a.zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b.zmiany poprzez zmniejszenie zakresu rzeczowego wykonanych robót. 3.W przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4. Inne zmiany: a.w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, b.w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, c.w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w SIWZ, d.w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. 5. Warunki zmian: a.inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b.uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c.forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl patrz: Instytucje kultury/Dom Kultury/Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury ul. Bogusza 1, 63-300 Pleszew pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Kultury ul. Bogusza 1, 63-300 Pleszew pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa 5 placów zabaw w sołectwach: Bógwidze, Bronów, Brzezie, Dobra Nadzieja, Zawidowice w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Każdy z placów zabaw będzie zbudowany z wykorzystaniem takich samych elementów wyposażenia. Budowa jednego placu zabaw obejmuje: 1.Roboty ziemne, 2.Nawierzchnię z piasku, 3.Wyposażenie placu zabaw w: - zestaw zabawowy o wymiarach min 8,9 m x 7,1 m w skład, którego wchodzą: wieża czworokątna 1,2 m. - 4 szt., dach jednospadowy - 1 szt., dach dwuspadowy - 1 szt., dach czterospadowy - 1 szt., podest 0,9 m. - 1 szt., podest trójkątny 0,5 m.- 1 szt., pomost z osłonami - 1 szt., pomost wiszący - 1 szt., pomost linowy - 1 szt., równoważnia - 1 szt., rurka strażacka 2,6 m. - 1 szt., portal wspinaczkowy - 1 szt., zjeżdżalnia 1,2 m. - 2 szt., ściana stalowa kratownica 2,1 m. - 1 szt., drabinka pozioma ze ścianką wspinaczkową i siecią linową 1,9 m.- 1 szt., drabinka A szczebelkowo - wspinaczkowa - 1 szt. - huśtawkę wahadłową podwójną dla dzieci w wieku 3-6 lat z siedziskami kubełkowym o wymiarach min.3,2 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., - huśtawkę wahadłową podwójną dla dzieci w wieku 7-12 lat o wymiarach min. 3,8 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., - huśtawkę ważkę o wymiarach min. 3,1 m x 0,5 m x 0,6 m - 2 szt. , - karuzelę 6-osobową z siedziskami o średnicy min. 1,5 m. - 1 szt., - kiwak - sprężynowiec Tygrys o wymiarach 0,90 m x 0,30 m - 1 szt. 4. Elementy małej architektury: - ławka bez oparcia - 2 szt., - kosz na śmieci - 2 szt., - regulamin - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu zabaw w sołectwie Taczanów Drugi w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Każdy z placów zabaw będzie zbudowany z wykorzystaniem takich samych elementów wyposażenia. Budowa jednego placu zabaw obejmuje: 1.Roboty ziemne, 2.Nawierzchnię z piasku, 3.Wyposażenie placu zabaw w: - zestaw zabawowy o wymiarach min 8,9 m x 7,1 m w skład, którego wchodzą: wieża czworokątna 1,2 m. - 4 szt., dach jednospadowy - 1 szt., dach dwuspadowy - 1 szt., dach czterospadowy - 1 szt., podest 0,9 m. - 1 szt., podest trójkątny 0,5 m.- 1 szt., pomost z osłonami - 1 szt., pomost wiszący - 1 szt., pomost linowy - 1 szt., równoważnia - 1 szt., rurka strażacka 2,6 m. - 1 szt., portal wspinaczkowy - 1 szt., zjeżdżalnia 1,2 m. - 2 szt., ściana stalowa kratownica 2,1 m. - 1 szt., drabinka pozioma ze ścianką wspinaczkową i siecią linową 1,9 m.- 1 szt., drabinka A szczebelkowo - wspinaczkowa - 1 szt. - huśtawkę wahadłową podwójną dla dzieci w wieku 3-6 lat z siedziskami kubełkowym o wymiarach min.3,2 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., - huśtawkę wahadłową podwójną dla dzieci w wieku 7-12 lat o wymiarach min. 3,8 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., - huśtawkę ważkę o wymiarach min. 3,1 m x 0,5 m x 0,6 m - 2 szt. , - karuzelę 6-osobową z siedziskami o średnicy min. 1,5 m. - 1 szt., - kiwak - sprężynowiec Tygrys o wymiarach 0,90 m x 0,30 m - 1 szt. 4. Elementy małej architektury: - ławka bez oparcia - 2 szt., - kosz na śmieci - 2 szt., - regulamin - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Pracowni Endoskopowej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- Asystent seniora - część VIII
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część III
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- Budowa miejsc odpoczynku w Nadleśnictwie Limanowa - II postępowanie
- Modernizacja placu zabaw i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 274 przy ul.Bokserskiej 32
- MODERNIZACJA OGRODZENIA NIERUCHOMOŚCI CENTRUM RZEŹBY POLSKIEJ W OROŃSKU
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.