To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 44238 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Rzeczyca: Zakup koparko-ładowarki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13052-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16235-2017; 17816-207
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczyca, krajowy numer identyfikacyjny
00054927500000, ul.
ul. Tomaszowska
2,
97220
Rzeczyca, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
44 7106176, faks
44 7105220, e-mail
u.wieszkowska@rzeczyca.pl; informatyk@rzeczyca.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rzeczyca.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.rzeczyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup koparko-ładowarki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UG-RO.271.1.2017.WK
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem fabrycznie nowej koparko-ładowarki nie starszej niż z 2015 r. do Gminy Rzeczyca, zgodnej z niniejszą SIWZ, jej instalacja i uruchomieniem. Wykonawca przeszkoli dwóch operatorów wskazanych przez Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki. 2. Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki: * koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; * masa eksploatacyjna maszyny: min. 8100 kg max 9000 kg; * długość transportowa maszyny do 6,20 m; * silnik wysokoprężny o mocy znamionowej przy 2200 obr/min: maksymalna ISO 14396 pomiędzy 68 kW - 85 kW spełniający normy emisji spalin Stage3b/Tier 4 z filtrem lub bez filtra cząstek stałych; * napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; układ napędowy wyprodukowany przez jednego lub wielu rekomendowanych producentów (silnik, skrzynia biegów, mosty); * koła przednie z oponami ogólnego zastosowania o wymiarze 20", koła tylne o wymiarze 26 - 30"; * przednia oś wychylna, przednie koła skrętne; * skrzynia biegów maszyny manualna, przełączalna pod obciążeniem, cztery biegi w przód, cztery biegi w tył; * dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; * system hydrauliczny o wydajności powyżej 150 ltr/min i ciśnieniu roboczym min 200 bar. * układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową lub zębatą; * stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; * błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser; * kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, lusterka zewnętrzne i wycieraczki przedniej i tylnej szyby. * sygnał cofania. * układ ładowarkowy "Powrót do kopania". * sterowanie częścią koparkową i ładowarkową za pomocą dźwigni * maszyna wyposażona w zestaw radiokomunikacyjny - radio CB z anteną posiadające deklaracje zgodności * wyposażenie w co najmniej 1 gniazdo wewnętrzne 12V 3. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki: * koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej, maszyna może być również z jednym centralnym siłownikiem łyżki, zapewniającym samopoziomowanie łyżki ładowarkowej * koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; * łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; * szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne bądź mechaniczne z widłami do palet; * pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3 , szerokość łyżki do 2,5 m; * maksymalna wysokość załadunku nie mniej niż 3,0 m; * udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej nie mniej niż 3000 kg; * siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu nie mniej niż 53 KN 4. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki * system przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; * łyżka koparkowa o szerokości 600 mm +- 10%; * łyżka skarpowa o szerokości 1500 mm +- 10% * łyżka trapezowa do rowów kącie 60° +- 10%; * szybkozłącze koparkowe mechaniczne; * ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); * maksymalna głębokość kopania nie mniej niż 5,30 m; * siła skrawania na łyżce koparkowej nie mniej niż 53 kN, siła skrawania na ramieniu złożonym nie mniej niż 30 kN; * udźwig przy złożonym ramieniu nie mniej niż 1100 kg. * Kąt obrotu łyżki min 180° i powyżej. 5. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia: * gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 24 miesięcy bez limitu motogodzin; * termin płatności za dostawę: 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT po protokolarnym odbiorze koparko-ładowarki; nie przewiduje się zaliczek; * wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki; * wykonawca musi dostarczyć "Deklarację zgodności z CE" na oferowaną koparko-ładowarkę; * wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki; * czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godziny od zgłoszenia w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia; maksymalna odległość od autoryzowanego serwisu 100 km. * oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, kamizelki odblaskowej oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych; 6. Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony pojazd Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniem na hałas lub drgania mechaniczne). 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca składa: ? specyfikację techniczną oferowanej koparko-ładowarki sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1. do SIWZ (wraz z ofertą); ? prospekty handlowe oferowanej koparko-ładowarki (na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 Pzp); Opis techniczny opracowany w języku polskim, musi być złożony w postaci wydrukowanej i podpisanej przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w punkcie III 7. SIWZ mogą zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń wiedzy w imieniu wykonawcy. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższe dokumenty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, to poświadczenia tego może dokonać albo pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo ten wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie, od którego dokument oryginalny pochodzi. Zamawiający wezwie uczestników, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego dokumentów, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego dokumenty zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta uczestnika podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także w razie konieczności, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów. Jeśli dokumenty są sporządzone w języku obcym, to dokumentów należy załączyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
43260000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT244480.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 337020,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.