To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-28
Lublin: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 442448 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405846 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro, jest dostawa papieru xero, papieru komputerowego, kopert oraz innych materiałów biurowych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. 2.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 30199230-1 - koperty, 30197644-2- papier kserograficzny, 30199330-2- papier ciągły do drukarek komputerowych, 22851000-0 -skoroszyty i podobne wyroby, 31097220-4-spinacze do papieru, 30192000-1 - wyroby biurowe 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość niżej opisanych części zamówienia: Część 1 - Dostawa papieru xero A-4, A-3 oraz papieru komputerowego. Część 2 - Dostawa galanterii papierniczej (zeszyty, skoroszyty, teczki itp.) Część 3 - Dostawa galanterii biurowej (dziurkacze, zszywacze, nożyczki itp.) i przyborów piśmiennych. Część 4 - Dostawa kopert..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 22.85.10.00 - Skoroszyty 31.09.72.20 - 31.09.72.20 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 277890.32 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru xero A-4, A-3 oraz papieru komputerowego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 134338.61
- Oferta z najniższą ceną: 134338.61 oferta z najwyższą ceną: 149709.46
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa galanterii papierniczej (zeszyty, skoroszyty, teczki itp.)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Annex Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26653.34
- Oferta z najniższą ceną: 26653.34 oferta z najwyższą ceną: 29807.87
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa galanterii biurowej (dziurkacze, zszywacze, nożyczki itp.) i przyborów piśmiennych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS. Lucyna i Adam Koptyra. Sp. Jawna, ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13479.05
- Oferta z najniższą ceną: 13479.05 oferta z najwyższą ceną: 20437.01
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa kopert
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS. Lucyna i Adam Koptyra. Sp. Jawna, ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25274.38
- Oferta z najniższą ceną: 25274.38 oferta z najwyższą ceną: 25331.59
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup 2 sztuk aparatów do znieczulenia
- System kolejkowy dla Poradni Okulistycznych w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacyjnej Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- RDW w Białej Podlaskiej Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska -...- Krasnystaw w zakresie budowy skrzyżowań z drogami gminnymi Nr 100352L, 101359L, 101360L, 101362L, 101364L, 101365L
- Remont budynków w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 28, będących siedzibą Prokuratury Rejonowej w Łukowie" - ETAP I
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa (rozbudowa) i przebudowa budynku w Lublinie przy ul. Radziszewskiego 2A"
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 6 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- BZP.271.26.2025 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2025
- Dostawa materiałów biurowych i druków
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.