eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2012r. - część I na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Stalowa Wola: Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2012r. - część I na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 44249 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17685 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2012r. - część I na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2012r. na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, według formularza cenowego / przedmiaru zamówienia na 2012 r., stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na następujące części zamówienia: a) Część I - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby projektu /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. b) Część II - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby projektu /Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w gminie St. Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c) Część III - Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby projektu /RÓWNY START - Innowacyjny Program Nauczania dzieci z deficytami w gminie Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Każda z wymienionych powyżej części zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące dostarczanych w ramach zamówienia tonerów i tuszy: Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane /zaprojektowane/ razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta /np. hologramy/. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na materiały równoważne. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych /pojemność, wydajność i jakość wydruku/ w stosunku do materiałów oryginalnych /pożądanych przez Zamawiającego/. Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla każdego produktu równoważnego, typu tusz/toner, dołączył do oferty zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty. Normy umieszczone są w załączniku Formularz cenowy/przedmiar zamówienia na 2012r., stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za każde uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, które spowodowane będzie używaniem dostarczonych materiałów. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. W przypadku awarii drukarki lub kserokopiarki, spowodowanej zastosowaniem tonera lub atramentu dostarczonego przez Wykonawcę, naprawy drukarki dokonuje Zamawiający na koszt Wykonawcy. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, na czas naprawy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach technicznych. 5. Wymagania jakościowe: dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn: na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp., proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać, nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek. 6. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w przedmiarze zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9. Miejscem dostaw jest pomieszczenie w Urzędzie Miasta Stalowa Wola ul. Narutowicza 14, pok. Nr 28. 10. Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia następować będzie w ciągu 2 dni roboczych licząc od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania za pośrednictwem telefonu lub faksu. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zutylizować, wszystkie nabyte w ramach niniejszej umowy i zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże itp. w terminie do 7 dni od daty poinformowania Wykonawcy o możliwości ich odbioru. 12. Wykonawca, udziela 12 miesięcznej gwarancji na tonery i sprzęt biurowy, objęte umową, licząc od daty dostawy. 13. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 14. Należność przekazywana będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu cenowym /przedmiar zamówienia/ stanowiącym załącznik do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe, tonery. Wartość powyższej zamiany, nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 30% przedmiotu zamówienia. 18. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiarze zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 19. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić rozliczenie przekazanych w wyniku realizacji umowy przedmiotów zamówienia i przekazać go Zamawiającemu w terminie do 31.07.2012r. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 22. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 23. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 24. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby projektu /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT-PAPIER Ryszard Cebula Sp.j., ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14276,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11711,18

  • Oferta z najniższą ceną: 11711,18 / Oferta z najwyższą ceną: 13804,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby projektu /Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w gminie St. Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT-PAPIER Ryszard Cebula Sp.j., ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4693,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3395,90

  • Oferta z najniższą ceną: 3395,90 / Oferta z najwyższą ceną: 4445,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby projektu /RÓWNY START - Innowacyjny Program Nauczania dzieci z deficytami w gminie Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT-PAPIER Sp.j., ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11389,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9909,79

  • Oferta z najniższą ceną: 9909,79 / Oferta z najwyższą ceną: 12023,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.