eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaBANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY OSTRÓDA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2014-2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Ostróda: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY OSTRÓDA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2014-2017
Numer ogłoszenia: 442566 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ostróda , ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 676 07 00, faks 089 676 07 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY OSTRÓDA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2014-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na jednakowych warunkach bankowej obsługi budżetu Gminy Ostróda i jednostek organizacyjnych gminy wymienionych poniżej: 1) Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, 2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, 3) Szkoła Podstawowa w Brzydowie, Brzydowo 27, 14-100 Ostróda, 4) Szkoła Podstawowa im. Jana Karola Zembrzyckiego w Pietrzwałdzie, Pietrzwałd 94, 14-100 Ostróda, 5) Szkoła Podstawowa w Szyldaku, ul. Szkolna 12, 14-106 Szyldak, 6) Szkoła Podstawowa im. Synów Pułku w Starych Jabłonkach, ul. Olsztyńska 20, 14-133 Stare Jabłonki, 7) Szkoła Podstawowa w Zwierzewie, Zwierzewo 36, 14-100 Ostróda, 8) Gimnazjum im. Żołnierza Polskiego w Durągu, Durąg 15, 14-106 Szyldak, 9) Gimnazjum w Pietrzwałdzie, Pietrzwałd 94, 14-100 Ostróda, 10) Gimnazjum im. Księdza Jana Twardowskiego w Ostródzie, ul. 11 Listopada 39, 14-100 Ostróda, 11) Zespół Szkół w Lipowie, Lipowo 16, 14-100 Ostróda, 12) Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Samborowie, ul. Szkolna 8, 14-100 Ostróda, 13) Zespół Przedszkolno-Szkolny w Tyrowie, Tyrowo Nr 41, 14-100 Ostróda, 14) Przedszkole Samorządowe w Pietrzwałdzie, Pietrzwałd Nr 20b, 14-100 Ostróda, 15) Przedszkole Samorządowe w Starych Jabłonkach, ul. Spacerowa 8, 14-133 Stare Jabłonki, 16) Zakład Obsługi Komunalnej w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda. w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2017 r. obejmującej - otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych, - przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych, - wypłaty gotówkowe do kwoty 20.000 zł bez konieczności uprzedniego telefonicz?nego lub innego zgłoszenia, - dokonywanie przelewów wewnętrznych i do innych banków, - sporządzanie wyciągów bankowych poprzez elektroniczny system obsługi bądź w formie papierowej na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji, -wydawanie blankietów czekowych, -instalację, udostępnianie, aktualizację i wsparcie serwisowe w siedzibie Zamawiają?cego i w jednostkach organizacyjnych, pełnego oprogramowania zwią?zanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników, - udzielanie kredytu w rachunku bieżącym gminy na pokrycie przejściowego defi?cytu budżetu, na podstawie odrębnego wniosku, do wysokości limitu ustalanego corocznie w uchwale budżetowej gminy, - automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na ra?chunku budżetu gminy, na rachunek lokaty typu overnight, - możliwość lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunku budżetu gminy w postaci lokat terminowych, dla których oprocentowanie będzie negocjo?wane bezpośrednio przed założeniem lokaty, - możliwość naliczania odsetek od poszczególnych sum zgromadzonych na ra?chunku depozytowym, - wydawanie zaświadczeń i opinii przez bank na wniosek Zamawiającego, - naliczanie i kapitalizowanie na koniec ostatniego dnia miesiąca odsetek od środ?ków zgromadzonych na rachunkach bieżących, pomocniczych gminy i jednostek organizacyjnych, - przechowywanie depozytu w banku. 1.2. W ramach świadczenia obsługi bankowej budżetu Gminy Ostróda i jednostek organiza?cyjnych Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez Wykonawcę: - prowizji ani opłat z tytułu otwarcia rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych, - prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiają?cego na rachunek prowadzony przez Wykonawcę, - opłat za wypłatę gotówkową z rachunku Zamawiającego, - opłat z tytułu wpłaty gotówkowej na rachunki Zamawiającego, - prowizji i opłat z tytułu potwierdzania sald na rachunku bieżącym, - prowizji i opłat z tytułu uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym, - prowizji ani opłat od wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej części li?nii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym, - opłat za wydanie blankietów czekowych, - opłat za wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego i jednostek organizacyjnych, - opłat z tytułu instalacji, udostępnienia, aktualizacji i wsparcia serwisowego w sie?dzibie Zamawiającego i w jednostkach organizacyjnych pełnego oprogra?mo?wania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz z tytułu prze?szkolenia wskazanych pracowników, - opłat za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych, - opłat za przyjęcie i przechowywanie depozytu w banku. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek Gminy, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany Wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty. U W A G A: 1) Wykonawca zawrze umowę na prowadzenie rachunków bankowych indywidualnie z każdą jednostką wymienioną w § 3 pkt 3 p.pkt 1) siwz. 2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na terenie miasta Ostróda siedzibę banku , oddział lub filię. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2012r., poz. 1376 z późn. zm.). Spełnianie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej czynności zostanie ocenione na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 pkt 1 lit. a siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku .Spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,o którym mowa w § 6 pkt 1 siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku .Spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,o którym mowa w § 6 pkt 1 siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku .Spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,o którym mowa w § 6 pkt 1 siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku .Spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,o którym mowa w § 6 pkt 1 siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). b) Projekt umowy c) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. d) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1 14-100 Ostróda 2 piętro pokój 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1 14-100 Ostróda 1 piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.