eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Gostynin: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW
Numer ogłoszenia: 44264 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24286 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360035, faks 024 2358090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do komputerów wymienionych w pakietach nr 1 i nr 2 stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Przez stwierdzenie fabrycznie nowe Zamawiający rozumie asortyment nieregenerowany, nieprefabrykowany, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Artykuły biurowe muszą być opakowane oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone oraz posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Wszystkie zamawiane materiały do drukarek, kserokopiarek oraz faksów wymienionych w ofercie przetargowej muszą posiadać certyfikat producenta urządzenia do stosowania w nim. Termin przydatności do użycia artykułów papierniczych, biurowych, a w szczególności tonerów i tuszów w danej partii musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do magazynu Zamawiającego. Transport Wykonawcy i dostarczenie artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do komputerów następować będzie do magazynu Zespołu. Zamówienie i dostawa wymienionych artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do komputerów następować będzie według potrzeb Zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu, w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia. Zamówienie będzie przesyłane faksem przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.20 - 30.19.21.20 30.19.21.25 - Pisaki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Premium Salata Sawczak i S-ka Spółka Jawna, z siedzibą: ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182844,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45442,81

  • Oferta z najniższą ceną: 45442,81 / Oferta z najwyższą ceną: 51791,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do komputerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIUROMAX Sp. z o.o., ul. Polna 90, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182844,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91647,30

  • Oferta z najniższą ceną: 91647,30 / Oferta z najwyższą ceną: 128525,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.