Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Warszawa: Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.
Numer ogłoszenia: 442692 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5369328, faks 022 5369378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy materiałów opatrunkowych do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie podzielone jest na 10 zakresów: Zakres 1 - Kompresy, opaski Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki, 33141119-7 Kompresy Zakres 2 - Plastry, opatrunki Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki, 33141111-1 Opatrunki przylepne, 33141112-8 Plastry Zakres 3 - Plastry Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141112-8 Plastry Zakres 4 - Opatrunki Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 5 - Wchłanialny, sterylny opatrunek Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 6 - Wata, lignina Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki, 33141115-9 Wata medyczna Zakres 7 - Kompresy gazowe jałowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki, 33141119-7 Kompresy Zakres 8 - Elastyczne siatki opatrunkowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 9 - Serwety gazowe niesterylne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141114-2 Gaza medyczna Zakres 10 - Serwety pod pośladki do przechwytywania płynów Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom medycznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla personelu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku nr 2: Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia. - w trybie i na zasadach określonych w art. 145 uPzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: dla zakresu nr 1 - 42 900,00 zł dla zakresu nr 2 - 31 000,00 zł dla zakresu nr 3 - 2 800,00 zł dla zakresu nr 4 - 12 900,00 zł dla zakresu nr 5 - 970,00 zł dla zakresu nr 6 - 13 600,00 zł dla zakresu nr 7 - 20 900,00 zł dla zakresu nr 8 - 77,00 zł dla zakresu nr 9 - 9 500,00 zł dla zakresu nr 10 - 19 400,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poda ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty, potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, do oferty należy załączyć: - Dokumenty, dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta, certyfikat CE oraz wpis, powiadomienie lub zgłoszenie do Prezesa Urzędu zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20 maja 2010, Dz. U. Nr 107, poz. 679- o ile dotyczy). - Do oferty winny być załączone katalogi, foldery w języku polskim przedstawiające oferowany produkt i jego parametry.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ponadto, Wykonawca powinien przedstawić pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać dane osobowe pełnomocnika, szczegółowy zakres jego umocowania, datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na zasadach określonych poniżej: 1. ceny określone w Załączniku Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia. mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany stawki VAT, stawek celnych lub cen urzędowych. Zmiana cen winna nastąpić z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego o planowanej podwyżce w formie pisemnej pod rygorem nieważności zmiany. 2. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia przez Producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć - z odpowiednim przeliczeniem ilości. 3. każda ze zmian wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompresy, opaski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaza, kompresy gazowe niejałowe, opaski dziane, opaska tkana bawełniana, opaska elastyczna z zapinką - 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plastry, opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry typu Tegaderm, typu Microfoam, oraz plaster o parametrach Durapore, opatrunki - 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Plastry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry bez opatrunku, plastry typu Polofix, plastry typu Prestovis - 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrokoloidowe na pięty i łokcie oraz na kość krzyżową, opatrunek do zabezpieczenia ran pooperacyjnych, opatrunek typu hydrofiber ze srebrem, opatrunek z alginianami wapnia i srebrem, opatrunek hydrożelowy, płyn ochronny na skórę, opatrunek hydrokoloidowy - 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wchłanialny, sterylny opatrunek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialny, sterylny opatrunek - nierozpuszsczalny w wodzie z efektem hemostatycznym - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wata, lignina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata opatrunkowa - bawełniana-wiskozowa, lignina biała, marszczona, chłonna, nie twarda - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe: 17-nitkowe, 8 pełnych warstw - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Elastyczne siatki opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elastyczna siatka opatrunkowa - przeznaczona do podtrzymywnia opatrunkow na bruchu i biodrach, czysta biologicznie - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Serwety gazowe niesterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety gazowe niesterylne - miękkie, chłonne - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Serwety pod pośladki do przechwytywania płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety pod pośladki do przechwytywania płynów - w kształcie stożka z wkładką modelującą - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie III
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- 2024 Dostawa materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji
- LA.261.50.2024 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Produkty lecznicze.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.