eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePrzegląd i konserwacjagaśnic, hydrantów wewnętrznych, badanie prób szczelności instalacji gazowej, odśnieżanie, usuwanie oblodzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Kielce: Przegląd i konserwacja: gaśnic, hydrantów wewnętrznych, badanie prób szczelności instalacji gazowej, odśnieżanie, usuwanie oblodzeń
Numer ogłoszenia: 442726 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i konserwacja: gaśnic, hydrantów wewnętrznych, badanie prób szczelności instalacji gazowej, odśnieżanie, usuwanie oblodzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia publicznego: Usługa 2.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: przeglądów, konserwacji, napraw, odśnieżania, usuwania oblodzeń: Pakiet nr 1 - Przegląd i konserwacja gaśnic, hydrantów wewnętrznych, hydrantów zewnętrznych, Pakiet nr 2 - Badanie prób szczelności instalacji gazowej w obiekcie szpitalnym, Pakiet nr 3 - Odśnieżanie, usuwanie oblodzeń w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy prawa. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku Nr 1- pakiet nr1, pakiet nr2, pakiet nr3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za jakość wykonanej usługi i skutki wynikające z jej niewłaściwego wykonania. Pakiet nr1 a) przegląd i konserwacja gaśnic proszkowych- 84 szt- (listopad/grudzień 2012r.) i (maj 2013r.) b) przegląd i konserwacja gaśnic śniegowych -37 szt-( listopad/grudzień 2012r.) i (maj 2013r.) c) przegląd i konserwacja gaśnicy USE 2x- 1szt (listopad/grudzień 2012r.) i (maj 2013r.) d) przegląd hydrantów wewnętrznych z badaniem wydajności poboru wody i ciśnienia- 41szt (maj 2013r), e) przegląd hydrantów zewnętrznych z badaniem wydajności poboru wody i ciśnienia-4szt (maj 2013r.) f)W czasie przeglądu należy sprawdzić czy: -hydrant nie jest zastawiony, -nie ma widocznych uszkodzeń, -elementy nie są skorodowane, -instrukcje obsługi są czyste i czytelne, -miejsce umieszczenia jest wyraźnie oznakowane, -mocowanie do ścian jest prawidłowe, -wypływ wody jest równomierny i dostateczny (wskazane jest użycie miernika przepływu i ciśnienia), -wąż na całej długości nie wykazuje oznak uszkodzenia, zniekształceń, zużycia ani pęknięć. Jeżeli wąż wykazuje jakieś uszkodzenia, powinien być wymieniony na nowy, poddany próbie ciśnieniowej na maksymalne ciśnienie robocze, -zaciski lub taśmowanie węża są prawidłowe, -zwijadło wężowe obraca się lekko w obu kierunkach, -zawór odcinający działa prawidłowo, -drzwiczki szafki lekko się otwierają, -prądownica jest właściwego typu i czy łatwo się nią posługiwać, -węże były co 5 lat poddane próbie ciśnieniowej na maksymalne ciśnienie robocze. Po dokonaniu powyższych przeglądów hydrant powinien być oznakowany napisem SPRAWDZONE. W przypadku konieczności naprawy na hydrancie należy umieścić napis NIECZYNNY. g)jest konieczna naprawa gaśnic śniegowych i proszkowych Pakiet nr2-Badanie prób szczelności instalacji gazowej w obiekcie szpitalnym Wykonanie badania szczelności instalacji gazowej, przegląd roczny : Kotłownia nr2,3, Kuchnia Ogólna, Kuchnia Mleczna, Laboratorium Diagnostyczne, Pracownia Mikrobiologii Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za jakość wykonanej usługi i skutki wynikające z jej niewłaściwego wykonania /Pakiet nr1, Pakiet nr2, Pakiet nr3/. Pakiet nr3-Odśnieżanie, usuwanie oblodzeń Odśnieżanie dachów, odladzanie rynien i rur spustowych z lodu , wywóz zrzuconego śniegu, usuwanie sopli lodowych (zrzucanie), w przypadku dużych opadów śniegu odśnieżanie i odladzanie placów i chodników wraz z posypywaniem mieszanką piachu i soli i wywozem śniegu w siedzibie Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala dziecięcego im. Wł. Buszkowskiego w Kielcach przy ul. Langiewicza 2, ul. Artwińskiego 3a-Pawilon G, (godnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, w terminie 12 godzin od zgłoszenia telefonicznego) 5.Wymaga się, aby wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Pakiet nr1, Pakiet nr2, Pakiet nr3. 7. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.80.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 98.30.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik nr2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia- pakiet nr1, pakiet nr2, pakiet nr3. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, żąda: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, uprawnień osób wykonujących przegląd i próbę szczelności instalacji gazowej. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową poprzez wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr2 do SIWZ (specyfikacji).Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta /zaznaczyć/, d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta, e) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania do oferty należy załączyć: oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.1-4 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : a)dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy, b) kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarami (dla zadania pakiet nr2) c)Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet nr1, pakiet nr2, pakiet nr3 d)złożyć oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa e)Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości Wszystkie czynności Wykonawcy muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, a w szczególności z: Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 213 poz. 1568 z późn. zm.), Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 ze zm.), Rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 czerwca 2010r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz. 719), Kompleksowym zestawem aktów wykonawczych do ww. ustaw 10. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 8 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1.Zmiany osób przedstawionych w ofercie przetargowej do realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (nowe osoby powołane do pełnienia obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji). 2.Zmiany osób, jeżeli Zamawiający uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków. 3.Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących inwestycji objętych przedmiotem zamówienia). 4.Ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia związanego z zaniechaniem wykonania części prac. 5.Obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 6.Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z uwagi na trudności, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej, w przypadku złych warunków atmosferycznych /śnieg, mróz, wiatr itp./termin wykonania zostanie dostosowany do możliwości wykonania. 7.Zmiany numeru konta, o którym mowa w § 6 umowy. 8.Zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową, zmiany podwykonawców, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi. 9.Zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej: powodujących obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 10.Zmiany wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny. 11.Wszelkie prace konieczne (dodatkowe) do wykonania , których nie można było przewidzieć i które nie zostały ujęte w kosztorysie ofertowym mogą być wykonane tylko na podstawie zamówienia udzielonego w drodze odrębnej umowy. 12.Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności jego postanowień.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd i konserwacja gaśnic, hydrantów wewnętrznych, hydrantów zewnętrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja gaśnic, hydrantów wewnętrznych, hydrantów zewnętrznych szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji - Pakiet nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.80.00.00-3, 98.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Badanie prób szczelności instalacji gazowej w obiekcie szpitalnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie prób szczelności instalacji gazowej w obiekcie szpitalnym szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji - Pakiet nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 98.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie, usuwanie oblodzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie, usuwanie oblodzeń szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji - Pakiet nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 98.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.