Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Stalowa Wola: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z mieszkaniami socjalnymi wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych przy ul. Orzeszkowej
w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 44273 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z mieszkaniami socjalnymi wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych przy ul. Orzeszkowej w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z mieszkaniami socjalnymi wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych przy ul. Orzeszkowej w Stalowej Woli. Zasadniczy zakres robót obejmuje : 1.Wykonanie budynku - roboty budowlano- montażowe: a) ławy fundamentowe żelbetowe b) ściany fundamentowe betonowe o gr. 25 - 51cm c)ściany zewnętrzne podłużne z pustaków gazobetonowych o gr. 24 cm + styropian gr. 15 cm d) ściany szczytowe na poziomie parteru i I piętra z cegły ceramicznej pełnej gr.25 cm e) na poziomie II i III piętra z pustaków gazobetonu o gr. 24 cm f) ściany zewnętrzne do poziomu + 2,86m nad poziom terenu dodatkowo cegła licowa silikatowa barwionw gr. 12 cm g) stropy żelbetowe gęstożebrowe Akermana 2.Wykonanie węzła cieplnego wraz z przyłączem c.o. 3.Wykonanie instalacji wody zimnej, c.w.u. i kanalizacji 4.Wykonanie instalacji elektrycznej 5.Wykonanie instalacji grzewczej, 6.Wykonanie przyłącza wodno.-kanalizacyjne 7.Wykonanie drogi dojazdowej, placu manewrowego i parkingu 8.Wykonanie przyłącza gazu ziemnego i instalacji gazu Wykonanie wytyczenia obiektu i inwentaryzacja..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 126 180,00zł do dnia 30.03.2009 r. do godziny 1200 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm./ tj. 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr 47 9430 0006 0000 1111 2000 0007. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 29.11.2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.). 2. Wykonawcy winien spełniać następujące szczegółowe warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; b)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem (roboty budowlane w zakresie budownictwa kubaturowego, przemysłowego lub mieszkaniowego) i wartością (minimum 5 000 000 zł. ), co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu (załącznik nr 1 do siwz); c) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem (roboty budowlane w zakresie budownictwa kubaturowego, przemysłowego lub mieszkaniowego) i wartością (minimum 2 500 000 zł. każde), co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu (załącznik nr 1 do siwz); d)dysponują lub będzie dysponował kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. co najmniej: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy; - kierownikiem robót branży sanitarnej z uprawnieniami w zakresie sieci i instalacji (wod.-kan, gaz, c.o. c.cw. wentylacji) posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, - kierownikiem robót branży elektrycznej z uprawnieniami i co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym stanowisku kierownika robót; e) dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej: - rusztowaniem; - ładowarką; - koparką. f) winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 zł. dla jednego wypadku ubezpieczeniowego; g)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 2 500 000 zł; h)obrót firmy w ostatnich 3 latach obrotowych wyniósł w każdym roku obrotowym min. 5 000 000 zł; i)udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat; j)zaakceptują warunki i pozostałe postanowienia umieszczone we wzorze umowy stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; k)treść złożonej przez oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia albo nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy - załącznik nr 4; 3.Kosztorys ofertowy; 4.Dowód wniesienia wadium. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 1- doświadczenie zawodowe, 2. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 2 wykaz kadry, 3. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 3 wykaz sprzętu; 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres oraz oświadczenie finansowe (załącznik nr 8); 3.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/umstalowawola/?c=mdTresc-cmPokaz-163.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w
Urzędzie Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
pok. 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9 /parter/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Banku Gospodarstwa Krajowego. Rządowy program wsparcia finansowego Funduszu Dopłat tworzenia lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych..
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Realizacja zajęć z matematyki pn.: ,,MATEMATYKA Z MINECRAFTEM" dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola".
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Modernizacja i remont budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli służącemu rehabilitacji osób niepełnosprawnych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.