Ogłoszenie z dnia 2005-08-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa Mostów Warszawskich we Wrocławiu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Magdalena Dec, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3559076 w. 263,210, fax 071 3550866, e-mail: uzpnz@zdik.wroc.pl, www.zdik.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg i Komunikacji, Magdalena Dec, ul. Długa 49 bud. B pok. 10, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 37 60 787, fax +48 71 373 49 06, e-mail: mdec@zdik.wroc.pl, www.zdik.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg i Komunikacji, Magdalena Dec, ul. Długa 49 bud. B pok. 10, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 37 60 787, fax +48 71 373 49 06, e-mail: mdec@zdik.wroc.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg i Komunikacji, Magdalena Dec, ul. Długa 49 bud. B Biuro Obsługi Klienta, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 37 60 787, fax +48 71 373 49 06. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa Mostów Warszawskich we Wrocławiu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową Mo-stów Warszawskich we Wrocławiu. Zakres robót budowlanych: budowa nowego mostu o konstrukcji stalowej z płytą pomostową z betonu sprężonego, długości 240 m ( 6 przęseł o rozpiętości od 32 m do 62 m), budowa nowego mostu o konstrukcji z betonu sprężonego i długości 21 m, przebudowa istniejących mostów o konstrukcji żelbetowej, drogi ( dwie jezdnie o szerokości 7 m i długości 1 000 m), tory tramwajowe (torowisko zabudowane -płyta węgierska - 1 700 mtp, płyta struno-betonowa - 460 mtp), sieć i kable trakcyjna, kanalizacja deszczowa, sieć gazowa, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, sieć ciepłownicza, inie kablowe nn i śn, oświetlenie, sygnalizacja uliczna, sieć telekomunikacyjna, ekran akustyczny, zieleń, organizacja ruchu zastępczego i docelowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 867. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 27;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 60 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność na podstawie faktur częściowych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowo-ści prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nadzorowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę ulicy klasy co najmniej G wraz z budową lub przebudową torowiska tramwajowego i budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego w zakresie sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, energetycznej i oświetlenia drogowego. 2. W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnili rolę Inżyniera wg wymogów FIDIC na co najmniej jednym zadaniu. 3. Dysponują osobą do prowadzenia kontraktu (Inżynierem Rezydentem), która w okresie ostatnich 3 lat prowadziła, w imieniu wykonawcy, składającego ofertę na pełnienie nadzo-ru inwestorskiego, co najmniej jeden kontrakt drogowy wg wymogów FIDIC i posiada minimum 10-letnie doświadczenie w kierowaniu robót budowlanych lub nadzorze inwestorskim. 4. Dysponują inspektorem robót mostowych, który w okresie ostatnich 3 lat, kierował robotami mostowymi lub pełnił funkcję inspektora nadzoru na co najmniej jednym zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę (w zakresie podstawowych elementów konstrukcyjnych) obiektu mostowego o konstrukcji stalowej i długości minimum 150 m 5. Dysponują inspektorami nadzoru z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim 6. Dysponują specjalistą ds. rozliczeń posiadającym 5 letnie doświadczenie zawodowe przy rozliczaniu budów, w tym minimum roczne doświadczenie przy rozliczaniu robót drogowych realizowanych zgodnie z FIDIC. 7. Będą korzystać z usług laboratorium akredytowanego lub będącego w końcowej fazie procesu akredytacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie za-mówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późn. zmianami). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 53 - 51154 z dnia 16.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 71-148-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.10.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.10.2005, godzina 11:00, sala konferencyjna w bud. B w Zarządzie Dróg i Komunikacji, ul. Długa 49 Wrocław, Polska.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zgłoszone do wspłófinansowania w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT POKRYCIA DACHU PAPOWEGO NA BUDYNKACH NR 26, NR 28 i NR 23 PRZY UL.TRZMIELOWICKIEJ 28 WE WROCŁAWIU (3 ZADANIA).
- Remont lokali mieszkalnych nr 2,4,6 i 8, po zalaniu, w budynku mieszkalnym przy ul.Dolnobrzeskiej nr 49 we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie r.b.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą nad filarem 21 wiaduktu WA-22A', jezdnia w stronę Warszawy w ciągu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (AOW)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany zagospodarowania terenu oraz remontu i przebudowy ogrodzenia wokół terenu kampusu Uniwersytetu Wroc. przy ul. Koszarowej 3 i ul. Sołtysowickiej
- Wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych, polegających na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń.....
- Zakup 1 szt. nowo fabrycznego samochodu osobowego na potrzeby DSDiK. CPV 34110000-1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.