eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCałodobowa stała fizyczna usługa ochrony CPV 79.71.00.00-4, usługi ochroniarskie Ochrona Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny Koło w Warszawie i obejmuje wszelkie nieruchomości i ruchomości położone na terenie ww Ośrodka..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Warszawa: Całodobowa stała fizyczna usługa ochrony CPV 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie , usługi ochroniarskie Ochrona Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny Koło w Warszawie i obejmuje wszelkie nieruchomości i ruchomości położone na terenie ww Ośrodka..
Numer ogłoszenia: 442860 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370900 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny "Koło", ul. Dalibora 1, 01-439 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8364412, faks 022 8775640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Dziecka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa stała fizyczna usługa ochrony CPV 79.71.00.00-4, usługi ochroniarskie Ochrona Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny Koło w Warszawie i obejmuje wszelkie nieruchomości i ruchomości położone na terenie ww Ośrodka...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W skład usługi ochrony mienia, wchodzą następujące elementy: 1) całodobowe strzeżenie powierzonego mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, 2) udaremnienie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego, 3) niedopuszczenie do wejścia i przebywania na terenie Zamawiającego osób nieupoważnionych, 4) ochrona przed kradzieżą lub zniszczeniem pojazdów znajdujących się terenie Zamawiającego, 5) usuwanie z terenu Zamawiającego osób naruszających spokój, ustalony porządek prawny, w tym osób nietrzeźwych, narkomanów itp., 6) stałe patrolowanie terenu Zamawiającego, 7) nadzorowanie ruchu uprawnionych pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających oraz kontrola uprawnienia do wwożenia i wywożenia ładunków towarowych, 8) nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zauważonych zdarzeniach mogących wpłynąć na substancje chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. lub o zagrożeniach ich powstania, w tym podejrzeniu terroryzmu, 9) wykonywanie bieżących poleceń kierownictwa Zamawiającego w zakresie właściwego zabezpieczenia porządku i powierzonego do ochrony mienia, 10) kontrola stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, 11) obsługa połączeń centralki telefonicznej, 12) bieżące prowadzenie książki raportów i rejestru zdarzeń, 13) przyjmowanie, wydawanie, przechowywanie i rejestrowanie ruchu kluczy przechowywanych w Portierni [punkcie dyżurnym]. 2. Wymagania odnośnie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) wykonywanie usługi ochrony mienia przez całodobową obsługę (punkt dyżurny - Portiernia),- przez jednego agenta, 2) obsługa połączeń centrali telefonicznej (24 h) 3) posiadanie środków łączności przez pracowników ochrony, 4) powierzenie realizacji zamówienia pracownikom ochrony o odpowiednim do realizacji zadania stanie zdrowia i predyspozycjach, 5) wymienienie pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, 6) jednolite umundurowanie i posiadanie identyfikatorów przez pracowników ochrony realizujących zadanie ochrony mienia, 7) posiadanie grupy interwencyjnej wykonującej rutynowe kontrole terenu przy ul. Dalibora 1 w Warszawie pojazdem patrolowym w godzinach nocnych i na wezwania w interwencyjne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe KERIM Mirosław Hendel z siedzibą w Radomiu przy ul. Sandomierskiej 14a, ul. Sandomierska 14a, 26-611 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83739,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60958,80

  • Oferta z najniższą ceną: 56088,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103293,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.