Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Końskie: Wykonywanie usług dozorowania obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
Numer ogłoszenia: 44287 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, fax 041 3902319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług dozorowania obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dozorowania obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich, (oznaczenie wg CPV Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie ) Zakres dozorowania obejmuje: - budynek główny szpitala - budynki warsztatowe wraz z rozdzielnią wysokiego napięcia - budynek kotłowni - hydroforownię - magazyn inwestycyjny - parking wewnętrzny tzw. zachodni - parking wewnętrzny strzeżony - wiatę rowerową - budynek patomorfologii - zbiornik z tlenem (poprzez kamerę video podłączoną do monitora i rejestratora umiejscowionego na posterunku nr 2 przy bramie wjazdowej) - hydroforownie (poprzez kamerę video podłączoną do monitora i rejestratora umiejscowionego na posterunku nr 2 przy bramie wjazdowej) Przewiduje się, że dla celów dozorowania w/w mienia utworzone są 3 posterunki pracujące w sposób następujący: - posterunek nr l przy wejściu głównym - praca w godzinach od 6.00 - 22.00 wszystkie dni tygodnia - posterunek nr 2 przy bramie wjazdowej na teren szpitala - praca całodobowa - posterunek nr 3 przy Izbie Przyjęć - praca całodobowa. Do zadań agentów ochrony należeć będzie: - stałe patrolowanie terenu i obserwacja powierzonych do ochrony pomieszczeń i obiektów - pilnowanie, by do ochranianych obiektów, pomieszczeń nie wchodziły osoby w stanie nietrzeźwym i mogące zakłócić spokój i porządek - obsługa centrali systemu alarmowania pożarowego - utrzymywanie stałego kontaktu z kierownictwem obiektu - odpieranie bezprawnych zamachów na ochraniane mienie przy użyciu środków prawnie dozwolonych, współmiernych do zagrożenia - zachowanie kultury osobistej i poprawnej komunikacji z ludźmi - w przypadku poważnego zagrożenia bezpieczeństwa i porządku ochranianego obiektu agent ochrony zobowiązany jest powiadomić najbliższą jednostkę Policji i kierownictwo zakładu. Całodobowo w dni wolne od pracy i w dni świąteczne obowiązki dyrektora pełni lekarz dyżurny Izby Przyjęć - dopilnowanie, aby osoby odwiedzające chorych korzystały z obuwia ochronnego oraz pozostawiały wierzchnie okrycie w szatni - interweniowanie w komórkach szpitala w przypadku zakłócenia porządku przez pacjentów lub osoby odwiedzające. - przyjmowanie i wydawanie pojazdów dwukołowych z wiaty rowerowej. - prowadzenie rejestru pojazdów wyjeżdżających i wjeżdżających na teren szpitala - zamykanie szatni personelu w godzinach 20.00-6.00 Zamawiający zastrzega sobie prawo ustalenia innych godzin otwarcia i zamknięcia szatni w przypadku wyjątkowych okoliczności zaostrzonego rygoru. - zamykanie i otwieranie drzwi od strony zaopatrzenia i kuchni w godzinach 20.00-6.00. - zamykanie i otwieranie drzwi wejścia głównego 22.00-6.00 - egzekwowanie zakazu postoju na parkingu zachodnim czynnym całodobowo w celu uniknięcia zablokowania wjazdu i dojazdu na parking - egzekwowanie zakazu nielegalnego handlu obnośnego (bez pisemnej zgody Dyrektora i wniesienia stosownej opłaty) oraz działalności akwizycyjnej zakładów pogrzebowych na terenie szpitala - egzekwowanie zakazu wywieszania ogłoszeń w miejscach do tego nie przeznaczonych - prowadzenia parkingu strzeżonego (w ramach stawki wynagrodzenia godzinowego) przez agentów z posterunku przy bramie wjazdowej zgodnie z regulaminem parkingu strzeżonego (dochód ze sprzedaży abonamentów miesięcznych bądź z biletów opłaty parkingowej pozostaje w całości w ZOZ Końskie). Z tytułu prowadzenia parkingu strzeżonego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku: a) kradzieży pojazdu b) uszkodzeń pojazdu powstałych z wyłącznej winy osób nadzorujących parking c) kradzieży z włamaniem stwierdzonej w sposób nie budzący wątpliwości przez Policję d) pożaru pojazdu wynikłego z działania przestępczego - wykonywanie innych czynności niezbędnych do skutecznej ochrony obiektu Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do: - przejęcia od obecnego użytkownika protokołem zdawczo-odbiorczym pomieszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obecności przy przejęciu; - realizacji zaleceń Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowej Inspekcji Pracy, służb P. Poż., BHP, UDT, itp. oraz współpracy ze służbami technicznymi zamawiającego; - dbałości o powierzone mienie, informowanie i uzyskiwanie zgody od zamawiającego na realizację zamierzeń remontowych, modernizacyjnych itp.; - wykorzystywania użytkowanych pomieszczeń i mienia do celów zgodnych z ich przeznaczeniem. - zwrotu wszystkich kosztów połączeń telefonicznych. Sposób rozliczenia tej należności zostanie ustalony z Wykonawcą, któremu udzieli się zamówienia. - wyposażenia agentów ochrony w jednolite umundurowanie i bezprzewodowe środki łączności, oraz wprowadzenia obowiązku noszenia identyfikatorów Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie gdzie będzie wykonywany przedmiot usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych wg załączonego wzoru B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt B. C. D dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Końskie GT-1 w miejscowości Końskie
- Przebudowa dróg wewnętrznych położonych na terenie gminy Końskie
- Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.