Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-08
Warszawa: Zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych, wędlin, mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego.
Numer ogłoszenia: 44291 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych, wędlin, mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - w części I zamówienia: zakup i dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin - kod CPV 15130000-8 (produkty mięsne), - w części II zamówienia: zakup i dostawa mięsa drobiowego - kod CPV 15112000-6 (drób), - w części III zamówienia: zakup i dostawa wyrobów drobiowych - kod CPV 15131500-0 (produkty drobiowe). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości zamawianych artykułów żywnościowych na okoliczność wojskowych ćwiczeń lub mobilizacji. Rozliczenie następować będzie według cen jak w załączniku nr 1 do umowy, którego podstawą będzie formularz cenowy wybranego Wykonawcy. 3. Sposób dostawy: - dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówki Domu Emeryta Wojskowego zlokalizowanej w Warszawie przy ulicy Pirenejskiej 5; - wielkość poszczególnych dostaw określana będzie przez Zamawiającego telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; - Zamawiający zastrzega, że faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb, a określenie w umowie maksymalnych nieprzekraczalnych ilości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Cena artykułów żywnościowych, będących przedmiotem zamówienia, może ulec zmianie o średnioroczny wskaźnik zmiany cen, ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny na wniosek zainteresowanej strony. 5. Asortyment będący przedmiotem zamówienia powinien obowiązkowo być oznaczony: nazwą produktu, masą netto, nazwą dostawcy - producenta, adresem i krajem pochodzenia, terminem przydatności do spożycia. 6. Asortyment będący przedmiotem zamówienia, każdorazowo przy poszczególnej dostawie musi być zaopatrzony w handlowe dokumenty identyfikacyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 3 czerwca 2003 roku (Dz. U. Nr 106, poz. 1000). Ponadto dostarczone produkty przetworzone powinny spełniać normy związane ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania HACCP. 7. Asortyment będący przedmiotem zamówienia powinien być dostarczany w atestowanych opakowaniach jednorazowych i zwrotnych spełniających wymagania sanitarno epidemiologiczne określone w Ustawie z dnia 6 września 2001 roku o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz. U. Nr 128, poz. 1408). 8. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania dotyczące maksymalnych poziomów zanieczyszczeń chemicznych i biologicznych, które mogą się znajdować w: żywności, jej składnikach, dozwolonych substancjach dodatkowych oraz substancjach pomagających w przetwarzaniu albo na powierzchni żywności, stosownie do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 roku w sprawie maksymalnych poziomów zanieczyszczeń chemicznych i biologicznych, które mogą znajdować się w żywności, składnikach żywności, dozwolonych substancjach dodatkowych, substancjach pomagających w przetwarzaniu albo na powierzchni żywności (Dz. U. 2004, Nr 120, poz. 1257 z późniejszymi zmianami)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8, 15.11.20.00-6, 15.13.15.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-- potwierdzeniem spełnienia wymienionego powyżej warunku będzie złożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1) i 2) SIWZ, z których wynikać będzie, że Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia poprzez: - spełnianie wymagań koniecznych: do zapewnienia higieny w procesie produkcji i w obrocie mięsa i produktów mięsnych, wędlin, mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów, - spełnianie wymagań koniecznych dotyczących hurtowej sprzedaży mięsa i produktów mięsnych, wędlin, mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych w opakowaniach fabrycznych, - spełnianie wymagań koniecznych do przewozu mięsa i produktów mięsnych, wędlin, mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych w opakowaniach fabrycznych nietrwałych wymagających chłodzenia, - spełnianie wymagań koniecznych w zakresie bezpieczeństwa żywności i prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- potwierdzeniem spełnienia wymienionego powyżej warunku, będzie udokumentowanie w formie załącznika nr 4 do SIWZ wykonanych bądź wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich 3 lat licząc do daty składania ofert, o charakterze podobnym do przedmiotu wybranej części zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- potwierdzeniem spełnienia wymienionego powyżej warunku jest posiadanie specjalistycznych środków transportu, dopuszczonych do przewozu artykułów środków spożywczych, stosownie do rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- potwierdzeniem spełniania wymienionego powyżej warunku będzie załączenie opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty wraz z udokumentowaniem jej opłacenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2063, ulica Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa (na pisemny wniosek).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2063, ulica Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa, pokój 117 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -w części I zamówienia: zakup i dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa mięsa drobiowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - w części II zamówienia: zakup i dostawa mięsa drobiowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa wyrobów drobiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -w części III zamówienia: zakup i dostawa wyrobów drobiowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ w Sanoku
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
- Dostawy mięsa oraz produktów mięsnych.
- dostarczenie mięsa wołowego, podrobów wołowych, cielęciny, wieprzowiny i podrobów wieprzowych; wędlin podrobowych, wołowych i wieprzowych; drobiu i wędlin drobiowych do jednostek wojskowych i poligonów.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.