eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otoliñskiej 23 w P³ocku

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-12-30

P³ock: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otoliñskiej 23 w P³ocku
Numer og³oszenia: 442932 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 418360 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno±ci± ze 100% udzia³em Gminy Miasto P³ock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otoliñskiej 23 w P³ocku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ulicy Otoliñskiej 23 w P³ocku. Us³uga bêdzie realizowana przez dwóch pracowników ochrony ka¿dego dnia ca³odobowo. Realizacja zadañ ochrony polegaæ bêdzie na: 1.Monta¿u instalacji monitoringu wizyjnego budynku w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy, wg wykazu elementów okre¶lonych w Za³±czniku nr 8 do SIWZ, w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego, z uwzglêdnieniem lokalizacji kamer na parterze przedmiotowego budynku 3 szt. i na I - szym piêtrze - 1 szt., ³±cznie 4 szt. kamer. Uwaga: W przypadku rozwi±zania lub wyga¶niêcia umowy, Wykonawca dokonuje demonta¿u instalacji monitoringu wizyjnego. 2.Wykonawca zobowi±zany jest do utrzymania instalacji monitoringu wizyjnego budynku w ci±g³ym dzia³aniu. 3.Wykonawca zobowi±zany jest do zapisu ca³odobowego monitoringu, jego przechowywania i archiwizowania przez ca³y okres obowi±zywania umowy i przekazania zapisów po zakoñczeniu umowy Zamawiaj±cemu. 4.Wykonawca na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego jest obowi±zany udostêpniæ zapis z monitoringu budynku 5.Udaremnianiu kradzie¿y w chronionym obiekcie. 6.Niedopuszczeniu do dewastacji i niszczenia chronionego mienia. 7.Reagowaniu na zdarzenia zak³ócenia ³adu, porz±dku i bezpieczeñstwa w chronionym obiekcie. 8.Niedopuszczeniu do powstania zagro¿eñ o charakterze przestêpczym i nosz±cym znamiona wykroczeñ. 9.Prowadzeniu rejestru wydawania kluczy do pustostanów oraz rejestru interwencji w budynku dozorowanym i chronionym. 10.Sporz±dzaniu i przedk³adaniu Zamawiaj±cemu miesiêcznych raportów z wykonywanych czynno¶ci oraz sk³adania ich do 10 - go dnia nastêpnego miesi±ca za miesi±c poprzedni. 11.Czas pracy agentów ochrony - 24 godziny na dobê. Zakres obowi±zków, czynno¶ci i zadañ pracownika ochrony: 1.Pe³nienie s³u¿by w obiekcie z wyposa¿eniem do ochrony osobistej w umundurowaniu s³u¿bowym z identyfikatorem osobistym. 2.Natychmiastowe informowanie osób upowa¿nionych przez Zamawiaj±cego o zdarzeniach maj±cych cechy klêski, awarii, przestêpstwa b±d¼ nadzwyczajnego zagro¿enia. 3.¦cis³e wspó³dzia³anie w zakresie zapewnienia ochrony mienia z odpowiednimi s³u¿bami specjalistycznymi jak: stra¿, pogotowie ratunkowe, gazowe i energetyczne oraz wodoci±gowe. 4.Dokonywanie obchodu w celu sprawdzenia stanu technicznego oraz p.po¿. 5.Mo¿liwo¶æ korzystania z pomocy grupy interwencyjnej (w³asnej lub innej agencji ochrony). 6.Obs³uga monitoringu..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony HUZAR s.c., ul. Braci Tu³odzieckich 25, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 258000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 191491,20

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 191491,20 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 254560,32

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.