Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-04-20
Bia³ystok: Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku PN-18/16/5
Numer og³oszenia: 44299 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://udsk.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku PN-18/16/5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku.
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.12.40-4, 33.14.12.00-2, 33.19.80.00-4, 33.14.16.13-0, 33.14.16.41-5.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 07.09.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w kwocie 2 444,53 z³, w tym: pakiet 1 - 4,89 z³, pakiet 2 - 401,19 z³, pakiet 3 - 872,93 z³, pakiet 4 - 858,35 z³, pakiet 5 - 18,65 z³, pakiet 6 - 74,35 z³, pakiet 7 - 4,75 z³, pakiet 8 - 67,80 z³, pakiet 9 - 32,04 z³, pakiet 10 - 3,42 z³, pakiet 11 - 106,16 z³
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
inne dokumenty
O¶wiadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm.), zawieraj±ce zobowi±zanie do dostarczenia na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego kopii aktualnych dokumentów potwierdzaj±cych zgodno¶æ oferowanych wyrobów z odnosz±cymi siê do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodno¶ci wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - je¿eli dotyczy).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporz±dzony przez wykonawcê wed³ug instrukcji podanej w za³±czniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Je¿eli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - punktor 2, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie. 3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zostaæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawców, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Dokument pe³nomocnika nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie zawieraj± wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia i nie ulegn± zmianie przez okres 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Po up³ywie tego okresu dopuszcza siê nastêpuj±ce zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wy³±cznie kwota VAT w stopniu wynikaj±cym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu sta³ej ceny netto; b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 2. W przypadku zmian okre¶lonych w ust. 1 Wykonawca mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. 3. Zmiany cen mog± nast±piæ w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://udsk.pl/zp/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, Sekcja zamówieñ publicznych, pok. 60007.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, Kancelaria, pok. 6124.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ig³a z przed³u¿eniem 10 cm 0,9 mm (motylek) - 100 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula do¿ylna bezpieczna 22G d³. 25mm z portem, wykonana z poliuretanu, posiadaj±ca min. 4 paski kontrastuj±ce w promieniach RTG, dodatkowy port górny z samozamykaj±cym siê korkiem, zastawka bezzwrotna zapobiegaj±ca wyp³ywowi krwi, skrzyde³ka zapewniaj±ce dobr± stabilizacjê kaniuli, automatyczna niemetalowa, trwale zamykaj±ca ostrze ig³y os³onka, eliminuj±ca ryzyko kontaktu z krwi± pacjenta i zranienia personelu po wycofaniu ig³y - 4 200 szt. 2. Kaniula do¿ylna bezpieczna 22G d³.25 mm bez portu, wykonana z poliuretanu, posiadaj±ca min. 4 paski kontrastuj±ce w promieniach RTG, filtr hydrofobowy, ostrze lancetowate, skrzyde³ka zapewniaj±ce dobr± stabilizacjê kaniuli, z automatycznym niemetalowym mechanizmem zabezpieczaj±cym przed zak³uciem - 2 150 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kaniula do¿ylna bezpieczna 26 G- d³. 19 mm; przep³yw 19 ml/min bez portu, wykonana z poliuretanu, wyposa¿ona w uchwyt u³atwiaj±cy wprowadzenie kaniuli do ¿y³y, z automatycznie aktywuj±cym siê plastikowym zabezpieczeniem ostrza ig³y po wyjêciu z kaniuli w pe³ni zabezpieczaj±cym operatora przed przypadkowym zak³uciem i uszkodzeniem rêkawiczki przez ostre krawêdzie, ig³a z trójp³aszczyznowym ¶ciêciem, przezroczysta komora kontrolna, elastyczne skrzyde³ka z otworami do przyszycia, o rozstawie 20 mm i g³adkiej powierzchni po stronie przylegaj±cej do skóry, g³adka powierzchnia kaniuli, cienko¶cienny cewnik kaniuli posiadaj±cy 3 paski kontrastuj±ce w promieniach RTG, atraumatyczna koñcówka cewnika w kszta³cie sto¿ka, filtr hydrofobowy, sterylna, nietoksyczna, apirogenna, pakowana pojedynczo, opakowanie jednostkowe umo¿liwiaj±ce aseptyczne wyjêcie kaniuli - 10 300 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. £±cznik do cewnika typu Foley, koñcówka od strony cewnika z progami dopasowanymi do ró¿nych rozmiarów cewnika, druga koñcówka kompatybilna ze strzykawk± luer lock, sterylna, pakowana pojedynczo, opakowanie jednostkowe umo¿liwiaj±ce aseptyczne wyjêcie - listki do otwierania min. 5 mm - 1 800 szt. 2. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych wykonany z miêkkiego, przezroczystego PCV, z kontrol± si³y ssania, d³. drenu 50 cm, 2 du¿e otwory boczne (d³ugo¶æ minimum 5 mm), 1 otwór centralny, pierwszy otwór boczny umiejscowiony w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 mm od otworu centralnego, zakoñczenia kodowane kolorami w zale¿no¶ci od rozmiaru, g³adkie, zaokr±glone, nie powoduj±ce podra¿nieñ zakoñczenie cewnika i otworów bocznych, sterylny, pakowany pojedynczo, opakowanie jednostkowe umo¿liwiaj±ce aseptyczne wyjêcie - listki do otwierania min. 5 mm, zbiorcze opakowanie - karton do 20 szt.: a) rozmiar 6 Fr - 1 500 szt. b) rozmiar 8 Fr - 16 500 szt. c) rozmiar 10 Fr - 21 000 szt. d) rozmiar 12 Fr - 6 200 szt. e) rozmiar 14 Fr - 2 000 szt. f) rozmiar 16 Fr - 200 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.40-4, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtr bakteryjny do spirometru Koko - 100 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ustnik papierowy z zastawk± Devipol - 1 400 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Strzykawko-probówka z heparyn± litow± 5,5 ml do 6,0 ml, ¶rednica do 16 mm, ka¿da probówka opatrzona etykiet± z polem do opisu - 300 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.13-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtr Koko 877000 (nie dopuszcza siê zamienników) - 200 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewnik Foleya 2- dro¿ny, silikonowy ze zintegrowanym balonem Uni Bal pediatryczny, z napinaczem, rozmiary 8 Ch-10 Ch, balon 3 ml - 50 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sonda ¿o³±dkowa wykonana z miêkkiego PCV, otwór centralny, krawêdzie zaokr±glone, g³adkie, nie powoduj±ce podra¿nieñ, 2 otwory boczne, sterylny, pakowany pojedynczo, opakowanie jednostkowe umo¿liwiaj±ce aseptyczne wyjêcie - listki do otwierania min. 5 mm rozmiar 26 Fr, d³. 100 cm i 150 cm - 65 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 17.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Jednorazowe os³onki OCU-FILM+ do tonometru TONO-PEN AVIA, opakowanie 600 szt. - 7 op.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAW¡ OB£O¯EÑ I ODZIE¯Y JEDNORAZOWEGO U¯YTKU Z PODZIA£EM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PU£AWACH
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa materia³ów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, ¶rodków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myj±cych i sprzêtu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.