eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemirowiceWykonywanie konserwacji i napraw- systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), - instalacji systemu telewizji przemysłowej (CCTV), - systemu kontroli dostępu (SKD), - instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice (w tym Klub Garnizonowy)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-28

Siemirowice: Wykonywanie konserwacji i napraw: - systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), - instalacji systemu telewizji przemysłowej (CCTV), - systemu kontroli dostępu (SKD), - instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice (w tym Klub Garnizonowy), Komendy Lotniska Nr 2 Darłowo (w tym Klub Garnizonowy), JW 4650 Siemirowice, JW 4649 Darłowo, Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW Siemirowice i Darłowo.
Numer ogłoszenia: 443082 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4653 , 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 8614186, faks 059 8614183.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budzetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji i napraw: - systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), - instalacji systemu telewizji przemysłowej (CCTV), - systemu kontroli dostępu (SKD), - instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice (w tym Klub Garnizonowy), Komendy Lotniska Nr 2 Darłowo (w tym Klub Garnizonowy), JW 4650 Siemirowice, JW 4649 Darłowo, Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW Siemirowice i Darłowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw: - systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), - instalacji systemu telewizji przemysłowej (CCTV), - systemu kontroli dostępu (SKD), - instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice (w tym Klub Garnizonowy), Komendy Lotniska Nr 2 Darłowo (w tym Klub Garnizonowy), JW 4650 Siemirowice, JW 4649 Darłowo, Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW Siemirowice i Darłowo. Konserwacja polega na wykonaniu czynności sprawdzających każdego urządzenia (jego stanu i działania) oraz oczyszczeniu przeglądanych elementów (w tym odkurzenie), naprawie i ewentualnej wymianie uszkodzonych urządzeń zgodnie z klasą i normami obronnymi NO-04-A-004-8, a w szczególności obejmuje: - pomiary i regulację parametrów elektrycznych centralek, - pomiary oporności i doziemień wszystkich obwodów dozorowych, - sprawdzenie prawidłowości zadziałania wszystkich czujek włamaniowych i przycisków napadowych poprzez wywołanie w sztuczny sposób zadziałania urządzenia, - sprawdzenie sprawności akumulatorów, - sprawdzenie prawidłowości działania innych urządzeń instalacji, - sprawdzenie i wykonanie pomiarów sieci kablowej. zakres zamówienia (urządzenia podlegajace kwartalnej konserwacji): Centrala alarmowa, podcentrala alarmowa szt. 43 Moduły interfejsu urządzeń ochrony szt. 13 Moduły rozszerzeń szt. 123 Szyfratory (klawiatury) szt. 105 Zasilacze szt. 66 Akumulatory szt. 111 Sygnalizatory wewnętrzne i zewnętrzne szt. 48 Ostrzegacze napadowe szt. 79 Wewnętrzne czujki alarmowe szt. 1002 Zewnętrzne czujki alarmowe szt. 1 Zewnętrzne bariery ochronne szt. 51 Nadajniki i odbiorniki radiowe systemów szt. 31 Przewody wykorzystywane do transmisji sygnałów alarmowych (1 km przewodów) szt. 17 Czytnik kart dostępu zbliżeniowe szt. 30 Programatory kart dostepu szt. 15 Karty dostępu (10 szt.) kpl. 63 Elektrozaczepy i zwory elektromagnetyczne szt. 26 Kontrolery szt. 13 Konwertery szt. 8 Bramki obrotowe 1 Kamera telewizji przemysłowej cz-b szt. 47 Kamery telewizji przemysłowej kolorowe szt. 18 Kamery telewizji przemysłowej dualne szt. 24 Monitory telewizji przemysłowej mono szt. 10 Multipleksery wizyjne szt. 2 Pulpity sterujące szt. 4 Magnetowidy szt. 1 Oświetlacze do kamer wizyjnych szt. 12 Monitory telewizji przemysłowej kolorowe szt. 14 Dzielnik obrazu szt. 3 Rejestratory cyfrowe szt. 9 Macierz dyskowa do rejestratorów cyfrowych szt. 4 Matryce wizyjne (krosownice) szt. 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki, dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, b. posiadania wiedzy i doświadczenia, c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wymagane oświadczenia i dokumenty ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności i nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Ważna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) - na czas trwania umowy. 7. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 8. Oświadczenie o posiadaniu własnej kancelarii tajnej 9. Imienny wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi na terenie obiektu - załącznik nr 5 do SIWZ - wraz z kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem (dla wszystkich wymienionych w wykazie osób): - licencji I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, - poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE na cały czas trwania umowy, wydanych na podstawie ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), - zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, - świadectw kwalifikacyjnych SEP lub autoryzacji w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4; - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości systemów sygnalizacji włamania i napadu opartych na centralach GALAXY 512, GALAXY G3, SATEL INTEGRA, SATEL CA10, SATEL CA5, PALLADION, TITAN, ATS 4018, POLON ALFA; - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości systemu kontroli dostępu COMPAS; - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości systemu wizualizacji stanów systemów sygnalizacji napadu i włamania InPRO BMS; 10. Dokumenty potwierdzające zatrudnianie przez Wykonawcę pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wraz z kopią zaświadczenia o szkoleniu podstawowym i specjalistycznym, 11. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 12. oświadczenie o spełnieniu pozostałych warunków, jakie powinien spełnić wykonawca, określone w instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego - załącznik nr 7 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 13. Polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, kancelaria pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.