Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Poznań: Dostawa ryb słodkowodnych i ryb morskich
Numer ogłoszenia: 443106 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ryb słodkowodnych i ryb morskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb słodkowodnych i ryb morskich: 1. Ryba słodkowodna płoć mrożona Ilość: do 20 ton Wymagania Zamawiającego: - ryby o wielkości ok. 15-25 cm, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 1 tony, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu zamawiającego przy ul. Browarnej 25. 2. Śledź bałtycki mrożony Ilość: do 2,8 tony, Wymagania Zamawiającego: - wielkość 20-25 cm, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 1 tony, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu zamawiającego przy ul. Browarnej 25. 3. Makrela mrożona Ilość: do 350 kg, Wymagania Zamawiającego: - ryby mrożone w całości, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu zamawiającego przy ul. Browarnej 25. 4. Filet z morszczuka/mintaja Ilość: do 24 kg , Wymagania Zamawiającego: - pakowane w opakowania 1-2 kg, - opakowania oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy ok. 2 kg - dostawy realizowane raz w miesiącu do Starego ZOO. Wymagania wspólne dla wszystkich zadań: - dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, zgłoszonym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - terminy oraz wielkość dostaw częściowych dla wszystkich zadań będą uzgadniane z odpowiednimi pracownikami Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - wykonawca zrealizuje dostawę na każdorazowe zamówienie Zamawiającego, nie wcześniej niż w terminie 4 dni i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, - dostawy będące przedmiotem zadań o numerach od 1 do 3 będą odbywać się do magazynu Zamawiającego przy ul. Browarnej 25 w Poznaniu w godzinach od 7.00 do 11.00, natomiast dostawy będące przedmiotem zadania numer 4 będą się odbywać na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 w Poznaniu w godzinach od 7.00 do 11.00, - Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z odpowiednim wyprzedzeniem, - rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu; w trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.), - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia, - koszty transportu ponosi Wykonawca, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ? okresu jego przydatności do spożycia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), - odpowiednie pełnomocnictwo wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa, - oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, 4) wystąpienie klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych, 5) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy, 6) zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, 7) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoo.poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.zoo.poznan.pl/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego (adres: Browarna 25, 61-063 Poznań, Polska).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ryb słodkowodnych płoć mrożona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 20 ton Wymagania Zamawiającego: - ryby o wielkości ok. 15-25 cm, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 1 tony, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu zamawiającego przy ul. Browarnej 25..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa śledzi bałtyckich mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 2,8 tony, Wymagania Zamawiającego: - wielkość 20-25 cm, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy do 1 tony, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu zamawiającego przy ul. Browarnej 25..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa makreli mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 350 kg, Wymagania Zamawiającego: - ryby mrożone w całości, - pakowane w kartony 20 kg, - kartony oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - dostawy realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku według zapotrzebowania do magazynu zamawiającego przy ul. Browarnej 25..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa filet z morszczuka/mintaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 24 kg , Wymagania Zamawiającego: - pakowane w opakowania 1-2 kg, - opakowania oznaczone aktualną datą przydatności do spożycia, - jakość potwierdzona świadectwem zgodności z polskimi normami jakości, - wielkość jednorazowej dostawy ok. 2 kg, - dostawy realizowane raz w miesiącu do Starego ZOO..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Gdańsku na rok 2026
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr141 im. majora Henryka Sucharskiego w Warszawie w 2026 r.
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





